Hakutulokset

  1. J

    Miten nikin saa poistettua kokonaan?

    En nähnyt siellä.. tää uusi palsta on niin kamala,kun sivu hyppii ylös alas niin sillä varmaan menny ohi. Ärsytys.
  2. J

    Miten nikin saa poistettua kokonaan?

    Tää ei vissiin tee nikillään enää mitään:snotty:
  3. J

    Lapsen kaverisuhteesta ois yks kyssäri...

    Jos sillä ei ole muita kavereita ? Ja täällä ainakin kaikki pennut 7 vanhasta 12 vuotiaaseen vetää pistettä yms pelejä yhdessä, tosin omien ikäkavereidensakin kanssa ovat välillä. Ei sitä ikää kannata tuijottaa niin jos hyvin keskenään kivoja juttuja tekevät.
  4. J

    Koska synnytyksen jälkeen saa alkaa treenaamaan kunnolla?

    4kk luulen kans kuulleeni että pitäis odotella. Ei malttais :attn:
  5. J

    Koska synnytyksen jälkeen saa alkaa treenaamaan kunnolla?

    Vatsalihasten rakoa vaan mietin tässä. Onko siihen joku aika millon se menee umpeen vai täytyisikö tässä alkaa arvailemaan :whistle:
  6. J

    Jälkitarkastustodistuksen toimittaminen kelaan

    Tuleeko kelasta joku lappu takasin päin, että perille on mennyt? Ei sillä että olis epäluottamusta itellaa kohtaan tai mitään mutta :whistle:
  7. J

    Jälkitarkastustodistuksen toimittaminen kelaan

    Kuinkas se tapahtuukaan? Ihan vaan kelalle ko. lappunen postiin vai tarviiko siihen jonkun kelan oman paperin liitteeksi?
  8. J

    Ulosotto!!

    Kyllä sut lasketaan yhdeksi,joita sun mies joutuu elättään jos ei tuloja siinä missä lapsikin. Ei ulosottoon menevien rahojen tarkoitus ole ajaa teitä suurempaan velkaan. Ottakaapa yhteyttä voutiin uudemman kerran.
  9. J

    en sitten vielä oo raskaana (nuorin 3kk)

    Was :o En tajunnu. :snotty: Ei kai se imetys ehkäsykeino ole. Siis tiedän useamman täysimettäjän, joka tullut raskaaksi vauvan ollessa 4 vko- muutaman kuukauden. Varmaan ihmisestä kiinni.
  10. J

    onko sulla mies joka ei paljon puhu eikä pussaa?

    Eikä niiden eukot :D :whistle:
  11. J

    onko sulla mies joka ei paljon puhu eikä pussaa?

    Mä ainakin tykkään käsitellä asioita omassa päässäni ja toisille yks asia on tärkeä kun toiselle ei. Tuskin mies sitä tahallaan tekee. Kyllä mekin puhutaan päivän juttuja jos jotain ihmeellistä, mutta mä en jaksa alkaa puimaan ja jaarittelemaan jokaista asiaa. En odota miehenkään kertovan...
  12. J

    onko sulla mies joka ei paljon puhu eikä pussaa?

    Oot sä sillä joskus jotakin tehnyt jos yhdessä olette :p
  13. J

    onko sulla mies joka ei paljon puhu eikä pussaa?

    Meillä se oon minä joka ei puhu eikä pussaa :whistle:
  14. J

    Tutista eroon

    Ihana :D Aloin vaan miettimään, että onkohan tuosta lapsen elämää helpottavasta kapineesta seurauksena hirveä huuto kun se pitäis hukata :whistle:
  15. J

    Tutista eroon

    No sitten joskus. Mietin tässä aamukahvin lomassa, että onko siitä vaikea päästä eroon? :D Isommat lapset ei ikinä syöneet kyseistä välinettä ja tämä vauva taas väsyneenä kun ei tahdo nukahtaa. Kertokaa armon tuttitietäjät :saint:
  16. J

    miehen toive saada paljon lapsia??

    Meillä on. Mietin vaan kenen kanssa se ne kaikki meinaa tehdä :saint:
  17. J

    Onko joku synnyttänyt joutunut täyttämään masennuskyselyn neuvolassa?

    Sanoinkin, että on hyvä että apua tarvitsevat saavat tätä kautta tarvitsemansa avun MUTTa.. kun mulla ei ole siihen tarvetta. Mun syy kieltäytyä on se, että en tykkää puida omia henkilökohtaisia asioitani vieraiden ihmisten kanssa joita en tunne. Tykkään pitää kuplan ympärilläni, jonne kellään...
  18. J

    Onko joku synnyttänyt joutunut täyttämään masennuskyselyn neuvolassa?

    Joutuuko sitä sitten suurennuslasin alle jos kieltäytyy tuosta? :whistle:
  19. J

    Onko joku synnyttänyt joutunut täyttämään masennuskyselyn neuvolassa?

    On tosi hyvä, että apua tarvitsevat saa apua mutta kun tarvetta ei ole.. tuntuu ihan hysteeriseltä tämmönen. Muutenkin rassaa se jatkuva utelu kaikesta. :attn:

Yhteistyössä