Hakutulokset

  1. T

    Pinoon kaikki kellä flunssaa?kestääkö tää paska yskä kauan?

    Olen ollu sunnuntaista asti kuumeessa ja kaksosilla korvatulehdus :/
  2. T

    millä rv kaksoset ovat syntyneet?

    Suunniteltu sektio rv 35+6. A-poika: 2950g/49cm B-tyttö: 1710g/44cm.
  3. T

    **Piinaviikko 22**

    Iltaa! Täälläkin kyllä näyttää siltä, että joudun heinäkuulle piinailemaan seuraavan kerran. :\| Mieli vain avoimena jälleen ja uusia tuulia odottelemaan. Plussia muille jännääjille vielä =) -Tiiti-
  4. T

    **Piinaviikko 22**

    Heippa! Täällä myös tuo ikävä menkkakipuilu jatkuu edelleen... en oikein ymmärrä itseäni tai paremmin kroppaani, kun tuntuu et koko ajan on jonkinlainen menkkaoireilu päällä, taitaa olla vaan tuo korvienväli mikä aiheuttaa tuota :laugh: Tänään olen kovasti siivoillut, jotta en ajattelisi...
  5. T

    ONNELLINEN!!

    =) varmasti kaikki menee hyvin. Onneksi olkoon vain kovasti :flower: :)
  6. T

    "Sykähtelyä" ja "kutitusta" kohdunsuulla loppuraskaudessa?

    Ettei vaan olis vauvan hikkaa? Tosin noilla viikoilla olet varmastikin jo ehtinyt hikkailun tunnistaakin =)
  7. T

    Taaksep. kallistunut kohtu ja masun kasvu

    Minulla myös todettiin taaksepäin kallistunut kohtu ja kun vielä esikoista odotan, viittasivat arviot mahan näkymisestä vasta aika myöhäiseen vaiheeseen. Mutta kuinkas sitten kävikään.. Minusta tuntuu, että maha näkyi jo heti 9:n viikon jälkeen. Osittain varmasti turvotusta ja painonnousua...
  8. T

    **Piinaviikko 22**

    Heippa kaikille! Viikonloppu meni nopeasti, ei edes ehtinyt "rentoutuun", kun tuntui että paikasta toiseen sai juosta. Vaikka siis ei mitään juhlia ollut, ihan vaan kaupassakäytiä ja sen sellaista. Tosin olen siis kotona, hoitovapaalla, että sinänsä ehkä viikonloput eivät ole aina niin...
  9. T

    elimistön kuivumisen oireita

    kyselisin kun tuolla alkuperäsessä alotuksessani ei vielä kukaan vastaillu. Yritin netistä löytää mutta ei mitään selvää ollut,onko jotain kotikonsteja millä huomaisi näitä oireita ym?2-vuotiaasta lapsesta siis kyse.
  10. T

    siis kuin

    mä saan juotettua tolle lapselle nestettä. Eli siis meillä ollu kolme päivää kuumetta,panadolilla laskee ja tänään ihan pientä lämpöä enään ollu,ei muita oireita,lienekkö sitten vauvarokkoa(näppylöitä odotellessa..). Soitin terveys neuvontaan kun huolestuin tytyn pissaamisesta,pari pissavaippaa...
  11. T

    **Piinaviikko 22**

    Moikka! Jos vaan jätetään ne mun yrityskerrat tuhon kysymysmerkkiin, kun en oikein itsekään tiedä, tuo kolmonen kun on saanut tulla siis heti kakkosen jälkeen... Emme siis ole käyttäneet mitään ehkäisyjä. Tosin imetän vielä, mutta en oikein usko sen olevan ehkäisynä meillä enää... :\| Olen...
  12. T

    **Piinaviikko 22**

    Heippa! Pääsisikö tällainen ensikertalainen täällä palstaillessa mukaan? Kaksi lapsukaista jo löytyy, että kolmatta haaveillaan. Olen jonkin aikaa seurannut näitä palstoja, ja ihan mukavaa luettavaa on ollut. Ajattelin näin jos vaikka itsekin kokeilisin kirjoitella jotakin tuntemuksia ja...
  13. T

    mitä oireita vanhentuneesta maidosta voi tulla?

    Voip peräpää laulaa.
  14. T

    Päivähoitoon

    Hei, kyselisin mielipiteitänne / kokemuksianne Oulun alueen päivähoitopaikoista..... mikä on mielestäsi hyvää ja mitä voisi kenties tehdä eri tavalla? Miten esim. omat lapsesi ovat viihtyneet jossain tietyssä päivähoitopaikassa? Mukavaa kevättä teille kaikille :flower:
  15. T

    Päivähoito

    Hei, kyselisin mielipiteitänne / kokemuksianne Oulun alueen päivähoitopaikoista..... mikä on mielestäsi hyvää ja mitä voisi kenties tehdä eri tavalla? Miten esim. omat lapsesi ovat viihtyneet jossain tietyssä päivähoitopaikassa? Mukavaa kevättä teille kaikille :flower:
  16. T

    Helmikuun inssipiinailijat ??

    Hei kaikki inssipiinailijat! Saanko hypätä mukaan "kelkkaanne"? Olen ekaa kertaa näin äänessä, kun muuten olen jännityksellä seuraillut taustalta. Mahtava, kun muutama teistä on jo saanut tuon kaivatun plussan! ONNEA KAIKILLE! Ja onnea tarvitaan myös niille, jotka kuumeisesti vielä piinailevat...
  17. T

    Mikä sinulle nimeksi?

    Minua oli kutsuttu synnärillä mustaksi saaraksi kun oli koko liuta mustaa tukkaa... Eipä sitten kuitenkaan tullut saaraa, eikä kovin mustaakaan.
  18. T

    No onkos täälä äitejä pohjanmaalta?

    Täällä kotiäiti ähtäristä! Jälkikasvua on viiden lapsen pesue, sutinaa piisaa...
  19. T

    Ahistaa...

    Älä ihmeessä anna periksi vaikka tilanne on hermoja rassaava! Olen itse kokenut saman tilanteen useammin kuin kerran, olen nääs niin sanottu ikuinen laihduttaja. Minulla auttoi syömisten kirjaaminen, tuli huijatuksi itseään jos ei laittanut ylös kaikkea mitä söi. Samoin huomasin että laskin...
  20. T

    APUA TARVITAAN!

    Olen vasta palstoille eksynyt ummikko ja tarvisin apua että saisin laihdutuksen edes käyntiin!! Olen vuodenvaihteesta asti yrittänyt tsempata itseäni että"ensi maanantaina" se alkaa...vaan eipä ole alkanut! Nuorin lapsista on vasta kolme kuukautta joten sen suhteen ei niin kova kiire olisi mutta...

Yhteistyössä