Hakutulokset

  1. P

    Äidille+tyttärelle 7kk seuraa Espoosta

    Hei! Täällä olis 30v äiti ja 8kk poika Espoosta, Järvenperästä. :)
  2. P

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    shawne78: Halaus! :hug: Täydet sympatiat saat täältä. Miehet... :rolleyes:
  3. P

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Ulkoilu: Mä oon kyllä nukuttanut Joelia tuolla pakkasessa. Nukkuu myös sellasta 3 tuntia. Tänään oli -16 astetta. Mulla on vaunuissa sadesuoja päällä. Joel on toppapuvussa ja makuupussissa vaunujen kantokopassa. Edessä tavallinen harso. Lämmin poika on ollut joka kerta, kun olen sisään ottanut...
  4. P

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Rapu82: Joel ei onneks yöllä yritä kääntyä sängyssä, vaikka lattialla kääntyy koko ajan selältä mahalleen. Meillä kans sylissä yrittää istumaan ja mahallaan yrittää ryömiä. Hampaita meillä on 2 alhaalla ja just pari päivää sitten kokeilin, niin ei ainakaan tunnu, että lisää olis tulossa...
  5. P

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Rapu82: Meillä ei tuota rinnalle haluamista voi ainakaan olla, koska saanut rintaa elämänsä 3 ensimmäistä päivää. Läheisyyden kaipuuta voi toki olla. Joo, raskasta on.....
  6. P

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    miumiu83 ja pohtijatar: Mulle tais aikasemmin terveydenhoitaja sanoa, kun oli levottomia öitä, että olis tärkee saada päivällä nukkumaan yhden pidemmän pätkän. Se vaikuttas hyvin yöuniin. Mutta tiedä sitten. En mäkään ole huomannut, että millään olis mitään vaikutusta, siis noilla päiväunilla...
  7. P

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Meillä on ollut yöt viimesen viikon todella perseestä.. :( En tajua mikä mättää ja mitä pitäs asialle tehdä. Esimerkiksi eilen, Joel nukahti 20.30 yöunille. Heräsi 23.30 ja itki selvästi nälkää, ei rauhottunut tutilla eikä silittelyllä. Annettiin maitoa, mutta eipä ruvennutkaan enää nukkumaan...
  8. P

    Rakennekynnet raskausaikana?

    Mulla oli rakennekynnet pari kuukautta raskausaikana. :)
  9. P

    Pk-seudun touko-kesä-heinäkuisten (2010) tapaaminen?!

    Mekin voitas olla kiinnostuneita yhteisestä tapaamisesta. =) Täällä siis äiti ja kesäkuussa syntynyt poika. :attn: Papuneiti ja poika 06/10
  10. P

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Hyvää alkanutta viikkoa kaikille! :) Meillä Joel oli myös ekaa kertaa yökylässä perjantaina. Ihan hyvin oli mennyt. Hyvin meni myös äipällä, johtuu varmaan siitä, kun toinen lapsi. Osasi jo nauttia siitä, että saa olla hetken rauhassa. Oltiin miehen kanssa vähän yöelämässä, ja ei niin vähää...
  11. P

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Unna12: Mielestäni oleellisempaa niiden suppojen antamisessa on, että annat oikean määrän lapsen painon mukaa. Kaikki lääkkeet annostellaan kuitenkin lapsen painon mukaan.
  12. P

    Neuvoja 4-5kk yöheräilyyn?

    Mä peesaan edellistä kirjoittajaa. Eli kokeilisin myös antaa ruokaa niin paljon kuin syö ja maitoa päälle. Sitten, kun on täydet ruokamäärät; aamupuuro, lounas, välipala, päivällinen ja iltapuuro, ja siltikin herää yöllä, miettisin unikoulua vasta. Meillä on pian 5kk poikavauva ja herää...
  13. P

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    miumiu: Niin oikeita maitotuotteita saa antaa vasta vuoden iässä ja hapanmaitotuotteita 10kk. Mutta uskon, että noiden 5kk jogurttisoseiden maitopohja on joku muu. Mutta joo, jos teillä on allergiaepäilyä nii ei tietenkään sitten kannata. Toivotaan, että ei ole allergiaa! Tässä vielä löysin...
  14. P

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    miumiu: Mikä niissä jogurttimarjasoseissa on se jogurttipohja? Jos se on 5kk:lle sopiva, niin miks ei vois antaa. Mielestäni voi. Me ollaan sairasteltu. Oltiin molemmat Joelin kanssa vatsataudissa, lähinnä siis ripulin ja vatsakipujen muodossa. Hyvin Joelkin selvisi, oli ihan tyytyväinen ja...
  15. P

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Imetyksen lopetus: Mä lopetin imetyksen oman voinnin takia 4 pv synntyksen jälkeen. Mä sain kyllä 2 kertaan lääkityksen maidontuotannon loppumiseen. Mutta samalla sain ohjeeksi tyhjentää rintoja vaan niin, että helpottaa. Siis ihan käsin lypsämistä suositeltiin, koska pumppaaminen olis taas...
  16. P

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Kiinteistä: Me aloitettiin heti, kun Joel tuli 4kk. Me syödään aamupalaksi velliä tai maitoa, lounas kasvissosetta 1/2 purkkia+maitoa, välipala hedelmäsosetta 1/2purkkia+maitoa tai vain maitoa, päivällinen 1/2 purkkia kasvista+maitoa ja iltapala riisipuuroa+maitoa. Yöllä syö vielä 1-2 krt...
  17. P

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Rattaista: Meillä oli esikoisella Gracon matkarattaat, mallia ei enää ole saatavilla. Ihan ok olivat. Nyt meillä on Joelilla Baby Jogger city mini-rattaat. Ne on todella kevyet, menee pieneen tilaan ja helppoa liikkua niiden kanssa. Ollaan oltu niihin tosi tyytyväisiä. Olen käyttänyt niitä tosi...
  18. P

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Hei taas pitkästä aikaa! Aika menee niin nopeasti ja tuntuu, että mitään ei ehdi tehdä. :) Meillä oli eilen 4kk lääkärineuvola. Oli huonosti suomea puhuva virolainen lääkäri.. No pääasia, että poika oli kunnossa. Eli mitat oli: 66cm ja 8740g. Puhuivat, että on isokokoinen, mutta vielä...
  19. P

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Hei kaikille! Joelin 3kk mitat: 7700g ja 63cm. Paino ihan omilla käyrillä! :whistle: Rokotteita tuli 3 kpl:ta; 2 piikkiä ja rota suun kautta. Hyvin uppos. Itku tuli molemmista rokotteista, mutta pneumokokista enemmän. Vissiin kirvelee enemmän. Saatiin ohjeeksi aloittaa vellit nyt ja...
  20. P

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Maira: Sen jakson voi katsoa Yle Areenasta. Mä katoin just. Taitaa olla Saagatar, ainakin kaikki tiedot täsmäsi. Katoin koko jakson, kaunista.

Yhteistyössä