Hakutulokset

  1. S

    Kokemuksia näistä tuplarattaista

    Meillä on bugaboo vaunut tosi hyvät ovat olleet. Tosin aika kalliit niihin menee maxi cosi. Tosin kun on ne turvaistuimet niin on aika leveet ei aina pääse kaikista kaupoista ulos kun kassa välit on niin kapeet
  2. S

    Syöminen

    Haluaisin tietää miten te muut teette kun on ruoka aika. Me alotettiin hetki sitten kiinteän syöminen ja siis tottakai sillon molemmat on hereillä yhtä aikaa ja hirvee huuto.. Eli kenelle ensin ja miten? Mä oon nyt tehnyt niin et ensin maitoa toiselle ja sit perunaa toiselle ja sit toisin päin.
  3. S

    Heissulivei

    Saimme 3.8.2012 kaksoset Emilia ja Oscar. Olisi mukava tavata muita kaksosten äitejä =) olen 24 vuotias ja asutaan Kannelmäessä. Jos täällä lähettyvillä asuu niin voi lähettää sähköpostia. Sanna.rastedt@suomi24.fi
  4. S

    Äitejä Helsingistä?

    Heippa! Löytyisikö kannelmäen lähettyviltä seuraa kahvitteluun ja vaunuiluun päivisin? Olen 24v ja meille syntyi kaksoset 3.8. Nyt kun mies on töissä niin olisi mukava saada seuraa päivisin =) // Sanna
  5. S

    Rakennetaanko tukiverkko pk-seudulle?

    hei. kiva kuulla että en ole yksin hukassa.. Olen 24v ja helsingistä. odotan kaksosia eikä kenelläkään tutllani ole lapsia. olisi mukava liittyä teidän seuraan =)
  6. S

    Alkuraskauden monikkoperheet

    heips. itselläni myös ensimmäinen raskaus ja heti oli kaksoset. Oli aikamoinen järkytys kuulla odottavansa kaksosia kun sitä mahdollisuutta ei oltu edes mietitty. pahoinvointi alkoi jo RV 7. Olen nyt raskausviikolla 16+2 ja nyt vasta olo alkaa helpottua. Olemme jo tottuneet ajatukseen että...

Yhteistyössä