Hakutulokset

  1. R

    Kertokaas nyt, uskallanko mie... vai en?

    Minä nyt vielä laitan yhden vinkin, mistä mies vois pitää, vaikka ette mihinkään lähtisikään nyt tällä erää. Jos vaikka joku muukin lukee tätä ketjua vinkkien toivossa. :) Ite en kyllä lukenut koko ketjua, oli niin pitkä, että en tiä vaikka joku olisi jo ehdottanutkin. Mutta: Me ollaan oltu...
  2. R

    Nyt se on onneks saatu kiinni !!

    Onko sellaisia kemiallisia kastraatioita oikeesti olemassa? enpä ole ennen kuullutkaan. Se oliski komia. ja ne jotka lapsiin sekaantuu viela kastraation lisäksi tosiaan sinne siperiaan. Varmuuden vuoksi.. :kieh:
  3. R

    Nyt se on onneks saatu kiinni !!

    \ No ihan tosi, pitää varoa mitä kirjoittaa, ettekö ole kuulleet, miten kävi niille, jotka kirjoittelivat eräästä naishenkilöstä, joka on kirjoittanut kirjan suhteestaan erääseen kansanedustajaan?
  4. R

    sellainen äitienpäivä

    :hug: Lohdutukseksi sanon että kahestaan lapsen kans tääläki vietetään äitienpäivää.. :( Mies ei kyllä ryyppäämässä ole mutta muuten vaan ei ole kotona. Pitkä juttu..
  5. R

    Synnytyksessä huomattu yliaikaisuus..?

    Mulla syntyi toinen lapsi viikolla 39+3 ja oli aivan rutikuiva. Kätilö sanoi vain, että tais olla vähän pidemmälle ehtinyt raskaus, mut ei merkinnyt mihinkään mitään, eikä siitä sen koommin puhuttu. Ensimmäisen ultran mukaan se olisikin ollut 40+1, mutta kätilö muutti laskettua aikaa toisessa...
  6. R

    yökylässä esim. mummolassa?

    Meidän tyttö 1v. 10kk on ollut useita kertoja yötä mummolassa. Viihtyy siellä todella hyvin eikä ikinä itke perään. Käydään muutenkin paljon siellä kyläilemässä ja tytöllä on oma sänky ja lelut, pyörä ym. siellä. Tuskin raskisin jättää jos tyttö yhtään vastustelis.
  7. R

    MAALISMASUKIT 2007

    Huomenia vaan kaikille! Täällä erittäin huonosti nukuttu yö takana ja nyt pikku-ukkeli taas vetelee sikeitä kantoliinassa.. Pitäs vissiin yöksi sittoo se tohon! Katjah; käypäs kurkkaan www.pro-seremoniat.fi Sieltä voi tilata kummitodistuksia. Mä tein esikoisen "kummeille" todistukset itse...
  8. R

    Polkupyörä?

    Kyllä meidän neitiä odottaa jo pyörä.. Ikää tulee kesällä 2v. Tiiä sitten miten sujuu, mutta niin kovasti hinkuu pyöräilemään, että onhan se kokeiltava! :D
  9. R

    MAALISMASUKIT 2007

    Nostelen kun kolmossivulla jo menossa... Meillä pikkumies kasvaa hienosti. Viime yönä nukkui jo vähän paremmin. Täällä siis kans ollut noita yövalvomisia ja kipristelyjä.. Jaksamisia kaikille väsymyksen keskelle! =)
  10. R

    mitä teen?

    Mieti mitä oikeasti elämältäsi haluat ja keskustele miehesi kanssa. Oletteko seurustelleet jo kauan?Luulisi teidän seurustelun vakiinnuttua noiden vierailujen sinne exälään vähenevän luonnollisestikkin ja voihan ne lapset tulla kait sinne isänkin luo tapaamisen ajaksi vai?Jos exä ei osaa oikein...
  11. R

    menopurin pistosta..pistänkö väärin??!

    Hei! Minäkin olen pistellyt nyt toista viikkoa menopuria, minulla ei lääkettä tule ulos pistoskohdasta. Neuvoivat silloin eka piikityksen yhteydessä että ennen kuin vedät neulan ulos, et pitää mielessä laskea kymmeneen ja sit rauhallisesti vetää neula ulos ja lopettaa puristus mahanahasta. Mut...
  12. R

    Petin miestäni, mahdollinen abortti ja suhdesotkuja

    Älä tee aborttia ainakaan!!! Koskaan ei ikinä ole lapsi vastuussa meidän tekemisistä. Kyllä asiat järjestyy. Et tule katumaan että pidät lapsen, mutta kadut aina kun teet aortin. uskon näin. Ota aikalisää. Jos miehesi sanoo että voi antaa anteeksi, voi pitää paikkansa että aika parantaa...
  13. R

    Tarjoamisia 4v. synttäreille?

    Ajattelin jotain pikku-pizzoja ainakin (olisiko hyvää ohjetta kellään?) ja täytekakku, mutta mitä muuta?
  14. R

    alle 1,5v unet!

    Meillä 1v4kk Herää n.8 Päikkärit 12 jälkeen 1-3tuntia Yöunille 19.30-20.30
  15. R

    tuleeko luonnostaan suojeluvietti?

    Meidän rotikalla suojeluvietti voimistui kun perheeseemme syntyi lapsi.Nyt on toosi ärhäkkä jos juopot tms.epämääräiset koittaa lähelle...etenkin jos vaunut mukana. Tuttuni koulutti aikoinaan suojelukoiria ja meinas et suojeluviettiä joko on tai ei..toisilla koirilla sitä joutuu työstämään...
  16. R

    Löysät paikat vai kutistunut penis

    Minulla oli samanlaisia ongelmia alapäänlihaksien kanssa jo ennen synnytyksiä. Silloin tuli hankittua ekat kuulat, ja sen jälkeen ovat jääneet vakituiseen käyttöön. Auttavat juuri tähän saamaan otetta hieman pienemmästäkin heppisestä :p
  17. R

    9kk ruokaohjeita

    Annan pojalleni pilttiä ja siihen keitän itse perunaa ja porkkanaa lisäksi. Olisko vinkkelä mitä voisin itse tehdä? Voiko puuroa jo keittää ns aikuisten ryyneistä? Kiitos vinkeistä! Ja jos mahd niin linkeistä! :)
  18. R

    Nokialaisia äitejä

    Kiva juttu, nähdään siis viikon päästä perjantaina kymmeneltä Menkalan kentällä. Se tosiaan on tutumpi paikka ja siten meille helppo paikka tulla. Jatkossa kyllä tulemme mielellämme muihinkin leikkipuistoihin. Ja tietysti muutkin ovat tervetulleita mukaan!
  19. R

    Nokialaisia äitejä

    Joo, mun lapsilla onkin suorastaan ärsyttävän varhainen heräämisrytmi tarha-aamujen takia. Itse kyllä vapaapäivänä nukkuisi mielellään pidempään, mutta ainakin jompikumpi noista herää viimeistään puoli kahdeksalta. Lasten iät ovat 4 ja 2. Kävisikö seuraava perjantai kymmeneltä eli 10.2?
  20. R

    Nokialaisia äitejä

    Mä voisin lasten kanssa tulla, mutta kävisikö jo yhdeksältä, kun joudumme olemaan yhdeltätoista jo Tampereella? Onko se Villen puisto kuinka kaukana Menkalan puistosta? Olen siis "uusi" ts en ole valitettavasti päässyt mukaan tapaamisiin kun aikataulut eivät ole sopineet.

Yhteistyössä