Hakutulokset

  1. C

    Marraskuun masuasukit <3 MEIDÄN KUU!!!

    marizella minä olin se lyhyt punatukkanen (+ hirveä vaalea juurikasvu) tapaus siellä (varmaan monet luullut minua joksikin teiniäidiksi kun en tosiaan näytä 24vuotiaalta). Perjantaina iltapalalla kävelin niin ku ois p*skat housussa ja todella vaikean näköisesti kun tosiaan se epiduraali sai tuon...
  2. C

    Marraskuun masuasukit <3 MEIDÄN KUU!!!

    Onnea taas kaikille synnyttäneille! :) marizella, päästiin kotiin keskiviikkona 22.päivä kun tuon pojan piti olla sinivalossa vuorokausi kun meinasivat että keltaisuutta oli liikaa. Monen aikaan sinä tulit synnärille? Joku sinne ambulanssilla tuotiin samoihin aikoihin kun me tultiin siinä klo...
  3. C

    Marraskuun masuasukit <3 MEIDÄN KUU!!!

    Poika syntyi 16.11.2012 klo 12:28. Painoa 3,2kg pituutta 47cm, päänympärys 33cm (viikkoja 39+4) Ei ole aikaisemmin malttanut tulla tänne huutelemaan asiasta kun on pitänyt tuota pikkuista ihmetellä :) Ja ONNEA kaikille muillekkin jotka on tässä viikon aikana nyytin kainaloon saanut! :)...
  4. C

    Marraskuun masuasukit <3 MEIDÄN KUU!!!

    Jokohan minä olisin seuraava?! Tässä on tullut supistuksia niin tiuhaan tahtiin ja itkuki pääsi ku ovat niin kipeitä. :) Tai lähinnä se itku pääs sen takia ku sain tuolle miehelle kerrottua asiasta. :D Synnärille soitin ja lupasivat että saan olla kotona vielä jos haluan... Mutta kyllä minä...
  5. C

    Marraskuun masuasukit <3 MEIDÄN KUU!!!

    Onnea ipna! :) Minäkin jo luulin yöllä että pääsen synnyttämään, mutta pyh. Supistukset kyllä tiheni siitä puolestatoista tunnista puoleen tuntiin aika nopeastikkin, mutta sitten... Ei mitään. Loppu. Hitto että otti päähän... :D Että eipä sitä taaskaan olla yöllä oikein nukuttu. Nyt sitten...
  6. C

    Marraskuun masuasukit <3 MEIDÄN KUU!!!

    Onnea vain kaikille synnyttäneille (muutama tässä edellisen viestin jälkeen uusia tullut). Me muut tullaan perässä. :D JokoJoko-kyselyitä ei ole puhelimitse hirveästi tullut. Harvemmin mulle kukaan soitteleekaan kun perheenjäsenet ja ne kyllä tietää että minä kyllä ilmoitan millon oon lapsen...
  7. C

    Marraskuun masuasukit <3 MEIDÄN KUU!!!

    Poks ja 39viikkoa! Päivällä taas olis neuvolakäynti luvassa. Vaikka kovasti toivoteltiin viime viikolla, ettei enää tällä viikolla nähtäisi... Mutta ku epeli haluaa tuolla pysyä niin minkäs teet. :) Tasan viikko laskettuun aikaan. Hui ja jee ja voiei. Joku mainitsi kuorsaamisesta...
  8. C

    Vahinko raskaus, sopiva ikä, halut hukassa...

    En se minäkään ehtinyt kuukautta kauempaa seurustella tuon miehen kanssa kun sain tietää olevani raskaana. Todellakaan suunniteltu raskaus ei ollut! Ei ollut kauaakaan aikaa kun olin isoon ääneen toitottanut etten IKINÄ lapsia hanki... Aborttikin kävi mielessä useampaan otteeseen, mutta koska...
  9. C

    Marraskuun masuasukit <3 MEIDÄN KUU!!!

    Onnea kaikille nyytin kotiin saaneille! :flower: Itse täällä edelleen yhdessä paketissa ollaan. Tais se viikko sitten irronnu limatulppa (jos se nyt sitä edes oli) johtua siitä lääkärin ronkkimisesta... Perskele. Turvotusta oon havainnu lähinnä jaloissa. Sormetkin on joskus turvoksissa...
  10. C

    Marraskuun masuasukit <3 MEIDÄN KUU!!!

    Pikaista oma napailua... Limatulppaa irtosi äsken. :O Muutenkin on ollut hieman outo ja levoton olo koko päivän ja noita supistuksiakin on tullut kiitettävästi. Pari kipeääkin ihan. Jokohan tässä kohta päästäis synnyttämään? Aiemmin ei ole jännittänyt hirveästi synnytys, mutta nyt kyllä...
  11. C

    Marraskuun masuasukit <3 *lokakuussa*

    NukkaPallero ja *metsätähti* onneksi olkoon! :) Uskoa täynnä tiedän tunteesi! Eipä meilläkään oo tuota seksuaalista kanssakäymistä ollut päälle kuukauteen... Sama fiilis kun sulla, jos ei kelpaa niin ei kelpaa! Sitä pistää väkisillä miettimään, et onko ite sitten niin ruma ja lihava ettei...
  12. C

    Marraskuun masuasukit <3 *lokakuussa*

    Firesun ONNEA tytöstä! :) Ja Scalalle myös onnea tulevaan! Isyys... Ei me olla tuon kanssa hirveästi asiasta keskuteltu eikä se ole kummemmin "ottanut osaa" tähän raskauteen. KERRAN kokeillut tuota mahaa ohimennen ennen nukkumaan rupeamista. Nyt kuitenkin loppua kohden mennessä se on...
  13. C

    Marraskuun masuasukit <3 *lokakuussa*

    Hui kun tullut paljon tekstiä taas :D neonrozelle oikein paljon onnea nyytistä! :) :heart: :flower: Ja -Likka- tervetuloa joukkoon! :) Napa on plumpsahtanut ulos jo joskus kesällä. :) Tai se on puoliksi "littana" ja yläpuoli on työntyny ulos sellaiseksi "heltaksi". :D Kipuja ja...
  14. C

    Marraskuun masuasukit <3 *lokakuussa*

    Toka! :D Toisaalta, tuntemukset ovat vähän erilaiset ku HilmaVilmalla. Nukuin n. 7tuntia!! En edes muista millon on ollut näin hyvä olo herättyäni! Kyllä sitä tietenki kävi aina välillä hereillä, mut nukahdin melkein samantein uudestaan. :heart: Taisi eilinen siivouspäivä viedä voimat kun noin...
  15. C

    Marraskuun masuasukit <3 *lokakuussa*

    Sisunen, höh! Minä kun olin jo aivan varma että tulet seuraavan kerran tänne ilmoittamaan että nyytti on sylissä. :D fourth gift mullakin oli eilen aamulla samanlaiset oltavat! Siinä seitsemän aikoihin alko supistelemaan ja tihentyi "loppua" kohden. Yhdeksän aikoihin sitten hellitti. Onneksi...
  16. C

    Marraskuun masuasukit <3 *lokakuussa*

    Eilen poksahteli 35.. Varoitus, kiukuttelupostaus luvassa!! Ja nyt kyllä on v-käyrä niin korkealla. Tuntuu ettei mikään onnistu ja kaikki on huonosti. :mad: Ei saa nukutuksi ku jokainen asento on huono ja tuntuu että nukkuis miten vaa niin aina on joku huonosti tai käy kipeää. Nytki on...
  17. C

    Marraskuun masuasukit <3 *lokakuussa*

    sisuselle paljon tsemppiä! :) :heart: :flower: Varmasti jänskättää! Pidetään peukkuja että kaikki menee hyvin ja saadaan sieltä suunnalta vauvauutisia kuulla! Supistuksia on täällä tälläkin hetkellä. Ei mitenkään kipeitä mutta ku muutenki jomottaa tän flunssan/lämmön takia paikkoja niin ei oo...
  18. C

    Marraskuun masuasukit <3 *lokakuussa*

    PikkuA niin minä vähä katoinki ettei se kovin vanha synnyttäjä ollut. :D Kanava kyllä vaihtu nopeaa ku alko lähinnä ärsyttään se kiljuminen ja vielä enemmä otti päähän ku siihen heräsin... Ajattelinkin, että Suomessakin varmasti tehdään tuommoinen teiniäiti-ohjelma, kun se tuntui niin...
  19. C

    Marraskuun masuasukit <3 *lokakuussa*

    Kiitoksia vain "osanotoista". :hug: Kyllä minäki oon aikalailla tottunut tähän yksinoloon, mutta onhan se välillä kiva nähdä muitakin ihmisiä kuin tuon ukon ja oman pärstän peilistä. Kohta on nyytti kaverina ja varmasti silloin vieraita meillä ramppaa ihan kyllästymiseen asti. :D Ainakin siinä...
  20. C

    Marraskuun masuasukit <3 *lokakuussa*

    Oho, olipas tullut paljon tekstiä "poissaollessa"... Yöt menee edelleen miten menee. Välillä sitä nukkuu tyytyväisenä JOPA 5tuntia putkeen ja toisinaan sitä herää pienimpäänki narahdukseen, jonka takia sitä sitten nukkuu päivän kuola poskella.. Närästyksestä on päästy! Jee! Ja mä tahdon jo...

Yhteistyössä