Hakutulokset

  1. B

    ajattelin lopettaa tupakoinnin..

    mutta mitä tehdä kun mieli tekee aivan hirveästi. Tähän se aina kaatuu kun aina keksin jonkun teko syyn minkä varjolla huijaan itseni tupakille. Kun nyt pääsis tästä päivästä yli niin voisi huomenna ajatella että selvisinhän eilisestä... oikeesti Apua ja tsemppiä...oon polttanut 11 vuotta ja nyt...
  2. B

    Akustinen versio Lordista...

    ... eikä yhtään huonompi sellanen http://www.iltasanomat.fi/videot/?cat=8&id=1363566&skip=1&ap=1
  3. B

    tays

    onkos tays:issa molemmmat osastot jo remontoitu? kokemuksia osastoista?ootteko esim.jättäny siel hoitohuoneellisessa vauvat hoitajille ,kun ootte käyny suihkussa? kuis siinä uudemmalla?
  4. B

    pelllavansiemenet

    saao reilu yksi vuotias syödä hiutaleita,jossa on mukan pellavaa?
  5. B

    puolison kolmivuorotyö,kuinka rankkaa

    mieheni harkitsee kolmivuorotyötä...mua hirvittää kuinka rankkaa se on pienten kanssa?poika on nht 1v3kk ja toinen syntyy toukokuussa..kertokaa kokemuksistanne!
  6. B

    matkajuoma

    mitä annatte tuttelista vierotetulle lapselle matkoilla ja mistä esim.auto-ja kauppamatkat?
  7. B

    kysely

    olisinko ihan kauhea jos jättäisin vauvat vajaaksi vuorokaudeksi hoitoon? ikää 3kk
  8. B

    Missä tuntui pahin kipu?

    Minulla ehdottomasti supistukset jotka tuntuivat selässä!!! Välillä meni jalat alta kun kipu oli niin paha!!! :/ Lapsen ulostulo itsessään ei tuntunut muulta kun että paikat venyy ja paukkuu :D
  9. B

    Auttakee viisaammat

    Eli miten tarkkaa välttelette allergisoivia ruoka-aineita?(no joo, tarkkaan) Tosi typerästi esitetty kysymys :headwall: Olen siis imetysdieetillä, vauvan kakka vihreää, mahavaivaa yms. En käytä maitotuotteita enkä munaa, mutta parissa viikossa tilanne ei ole kovinkaan paljon kohentunut. Vauva...
  10. B

    Auttakee viisaammat

    Eli miten tarkkaa välttelette allergisoivia ruoka-aineita?(no joo, tarkkaan) Tosi typerästi esitetty kysymys :headwall: Olen siis imetysdieetillä, vauvan kakka vihreää, mahavaivaa yms. En käytä maitotuotteita enkä munaa, mutta parissa viikossa tilanne ei ole kovinkaan paljon kohentunut. Vauva...
  11. B

    Koira perheessä???

    Jos perheessä koira niin miten olette ratkaisseet ulkoilutus puuhat??? Kotona on kyllä mies mutta tämä on 3pvä viikossa toisessa kaupungissa töissä jolloin koira täysin minun vastuulla. Koiraa ulkoilutan väh. 3xpvä. Puetteko vauvan joka kerta mukaan? Onko vastuutonta jos vauvan nukkuessa...
  12. B

    synnytysmuistot

    Muisteletteko usein synnytystä!!! Itsellä synnytyksestä kohta jo 5kk mutta silti se aika ajoin tulee mieleen!!! Nyt sitä on vasta ruvennut oikein ajattelemaan!!! :whistle: Hurjaa touhua! :D Ja kivaa on siitä kertoa jos joku kysyy!!!
  13. B

    Kohdunkaulan puudute, mitä mieltä???

    Minusta se oli aivan ihana... Vei #&%?$!* supistukset pois tai siis tunnon!!! Tai siis kivun, tunsin kuitenkin millon supisti!!! Ja tunsin myös ponnistuksen tarpeen... Mites muilla??? Suosittelen!!! :D
  14. B

    paniikkihäiriökö

    eli tämmönen alko varmaan jo muutama vuosi sitten:mulla ei ole mitään ongelmaa olla täysin vieraiden seurassa,mutta esim.mieheni sukulaisten ja puoli tuttujen kanssa on,mun ajatukset jotenkin näiden seurassa katoaa(olen kuin jossain muualla),joko "mä en ymmärrä mitä mulle puhutaan" tai jos...
  15. B

    naapurit muutti ja

    vei hurjasti tohon meidän roskiksille hyvää tavaraa?!? Koreja,leluja,sellasen oviverhon, valaisimia, mattoja jne.jne. En ole ennen roskiksia dyykannu mutta nyt kyllä tekis mieli käydä pari puuvillamattoa hakemassa tuolta roskakatoksesta samalla lun haen lehden. VIITTISKÖS SITÄ?? IHME eeteivät...
  16. B

    Nutrifast/VLCD...APUA KAIVATAAN!!

    Heippa! Olen aloittanut nyt lääkärin seurannassa Nutrifast dietin,sanktiolla "niin kauan kuin kykenen". Alku kuitenkin tuntuu TOSI takkuiselta,siispä kaipaan vertaistukea. Siispä te,jotka moista olette kokeilleet: -onko tullut tuloksia? -miten nopeasti olet saanut painoa...
  17. B

    Laihdutuslääkkeet

    Syökö kukaan lääkettä laihtuakseen? Niitä,jotka estävät ruoan rasvaa imeytymästä? Ite olen saanut nyt n.7kg painoa pois pointseilla,mutta ois kiva saada painoa nopeammin pois. Kokemuksia siis kysyn!?? Itse joskus lääkäriltä reseptiä pyysin,mutta eipä suostunut kirjoittamaan =( Onko muilla...
  18. B

    vinkki:Lidlistä saa hyviä vaippoja!

    Tulipa mieleeni mainostaa noita Lidlin vaippoja,kun ovat osottautuneet hyviksi ja halvoiksi -ainakin meidän kolmelle vaippapepulle. Niitä on siellä vain yhtä mrkkiä ja kolmea kokoa. Koo: 4-9kg,7-18kg ja 11-25kg. Meillä tällä hetkellä kaikkia kolmea kokoa käytössä (kolme vaipois). (Yhtä...
  19. B

    Millaisia kokemuksia N&N:n Easytec haalarista?

    Aion ostaa tytöllemme Nicky&Nellyn easytec kevät haalarin. (Tulikohan nimi oikein?) Millaisia kokemuksia teillä on? Saa vapaasti haukkua ja kehua. Aikaa huomiseen- sitte meen ostaan, jos vielä olen tuon haalarin kannalla. Saa kehua myös muita vettä&tuulta pitäviä, hengittäviä ja kukutusta...
  20. B

    Onko muilla 1,5v-2-vuotiailla

    tapana kiukuttelun aikana hakata päätä lattiaan tai mihin tahansa kovaan pintaan? poika tekee näin vieläkin ja nyt on jo pikkusiskokin ottanut hänestä mallia. en tiedä, miten tuon sais loppumaan. :ashamed: :o

Yhteistyössä