Hakutulokset

  1. S

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Poika syntyi 23.10 rv 42+2. Hätäsektioon päädyttiin ja vauva joutui teholle, mutta pieni taistelia on jo toipunut hyvin ja saadaan ehkä jo ennen ensiviikkoa kotiin <3
  2. S

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Jahas täällä sovittiin käynnistysajaksi maanantai eli rv 42+1 :) Tosin lääkäri sanoi että aika varmasti syntyy ennen sitä, vaikka ite en jaksa siihen uskoo :D Kohdunsuu oli kahdelle sormelle auki ja kanavaa ei oikeestaan enää ollut jäljellä. Oih ihana aatella että pian tää odotus on itelläki ohi...
  3. S

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    muhvi: ihmeen vähän kyllä sulla tullu:) mut oon puhunu monien äitien kanssa ja jotenki tuntuu siltä että ekassa tulee kiloja eniten ?:D ei varmaan kaikilla mut hyvin monella :) mullekki valitettii neuvolas mun painosta ja jouduinki sokerirasitukseen. kauhee kokemus xd ensin paastottiin olikos...
  4. S

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    muhvi: 12kg koko raskauden aikana ? nyt hävettää. siis itteeni. mullahan on tullut jo noin 26kg :laugh:
  5. S

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    marsali: Ihme etteivät sopineet käynnistysaikaa aikasemmalle kun noin iso lapsi jo tulossa ja sinä ensisynnyttäjä o: Itsehän säikähdin jo kun vähän lasketun jälkeen kuulin että on 3 ja puoli kiloa noin suurinpiirtein.. Ajattelin että hui jos nelikiloiseksi kerkeää kasvaa.. Ja varmaan kerkiääkin...
  6. S

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    onnea lilyanna :) aika täsmällinen tyttö teillä:) eikös se ollu niin että vaan 4-5 prosenttia lapsista syntyy laskettuna päivänä?:D meidän muksu se vaa antaa odottaa itteään:)
  7. S

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Nyt vasta löysin tämän. Luulen että käynnistykseen tästä päädytään jotenka kerkeiskö vielä noin viikoks mukaan ? ;) Eli ensimmäinen tulossa ja taidankin olla porukan nuorin eli 17 vuotta :) Laskettu aika oli 07.10, mutta viikkoja on kasassa jo tasan 41 :D Niin ja synnytän SeKS:issä :)
  8. S

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    rv 41+0 muksu antaa odottaa itteensä :|
  9. S

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Pari kuvaa eiliseltä :) nyt siis rv 38+5 :p
  10. S

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Lähtihän tää masu pienen junnaamisen jälkeen kasvamaan :laugh: rv 36+4
  11. S

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Tältä päivältä 35+2 :) Mihin se aika katos? :laugh:
  12. S

    Synnytyksen alkaminen?

    Miten teillä on ennen alkanut synnytys ja millä viikoilla? Odotan ensimmäistä ja viikot on 35+1. Viikoilla 34+2 menin sairaalaan kipeitten supistusten takia ja supistuskäyrällä maatessa niitä tuli kahden minuutin välein, Sain piikillä lihakseen lääkettä joka estää supistuksia ja vähän myöhemmin...
  13. S

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Miks vauva kasvaa normaalisti, mut masun kasvu näyttää oleva pysähtyny? :( Tänään otettu toi viimesin kuva..
  14. S

    Nuorten äitien blogeja

    Mun odotusblogi vaihto nimeä ja osoitetta eli laitan sen uuden nyt tähä :) Let life live through you
  15. S

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    31+2 tuntuu ettei kasva enää!!:D :whistle:
  16. S

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    29+3 iso poika jo :heart:
  17. S

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    vähän päivitystä rv 26+3 :)
  18. S

    Onko samassa tilanteessa olevia tai olleita odottajia/äitejä?

    Elikkäs kävin vähänaikaa sitten rakenneultrassa ja kaikki oli muuten ok, mutta vauvan toinen aivokammio oli laajentunut. Toinen puoli oli 6 mm ja toinen 11 mm. Minulle ei kerrottu mitä se tarkoittaa tai aiheuttaa ja koska olen nuori ja kokematon ja odotan esikoista, niin tämä säikäytti. Kellä on...
  19. S

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    täällä meidän toukka möyhentää:D tänään otettu eli rv 23+2. poikalupaus saatiin rakenneultrassa :heart: :stick:

Yhteistyössä