Hakutulokset

  1. V

    Onko teistä outoa, että sukulaiseni järjestää autottomat häät?

    Haluavat varmaan, että porukka nauttii virvoketta juhlassa eikä siten autot kuulu kuvioon.
  2. V

    Liberon ekstrakampanjat

    kukaan?
  3. V

    Liberon ekstrakampanjat

    Tiettäkö kukaan koska seuraavaksi Liberolta tulossa joku ekstrakamppis kuten oli nää Legot? Tai ylipäätään että kuinka usein niitä on ollut.. kerhokaupan palkinnot kun on mitä on..
  4. V

    Saako sairaanhoitaja koulunkäynninohjaajan töitä?

    ja palkat on kyllä kaikissa noissa avustajahommissa surkea, tuntejakaan ei paljoa tule.
  5. V

    Saako sairaanhoitaja koulunkäynninohjaajan töitä?

    Mun tytöllä on sairaanhoitaja koulutuksen käynyt koulunkäynninohjaaja henk.koht. avustajana kun on täysin autettava pyörätuolissa, mutta kuitenkin normaaliluokassa.
  6. V

    Minkä merkkisen särkylääkkeen olette havainneet hyväksi?

    Burana-caps vaikutus alkaa nopeammin ja vastaa teholtaan isompaa milligramma määrää tavallista tablettia.
  7. V

    onko täällä kukaan tilannut hm:tä laskuun?

    Laskusta ei tule mitään lisäkuluja jos maksaa pois heti kun on eräpäivä, muuten alkaa korko juoksemaan. Ja voi maksaa sellaisissa erissä kuin haluaa, laskussa mainitaan vain minimi. Siis vaikka kokonaan kerralla.
  8. V

    Kohdun repeämän jälkeen raskautuneita tai muuten kohdun paksuudesta raskausaikana tarkkailtuja?

    Sektio on siis tulossa joka tapauksessa kuten aloituksessa mainitsin. En ole ensimmäisen sektion jälkeen saanut synnyttää alakautta kun siinä tehtiin viilto kohtuun kahteen suuntaan ns. T-viilto.
  9. V

    Kohdun repeämän jälkeen raskautuneita tai muuten kohdun paksuudesta raskausaikana tarkkailtuja?

    Olisin ihan kysellyt onko kukaan joutunut tarkkailuun liian ohuen kohdun seinämän vuoksi? Itse tänään rv 28+1 kävin kontrollissa äitipolilla ja siellä sitten katsottiin jo aiemmin epäiltyä vanhojen sektioarpien ohenemaa. Se oli 3,4mm ja lääkärin mielestä ohut. ( en tajunnut kysyä mikä olisi...
  10. V

    Onko joku joskus voittanut täältä sivustolta jotain?

    Ihan vaan olisin kyselly et missä ajassa ootte saanu palkinnon kotiin? Mulla on menny kohta 2 kuukautta ja oon kyselly kerran peräänkin.. Tuleekohan se ikinä..
  11. V

    mitä mä nyt teen (ylläriraskaus)

    Kerrot ihan rehellisesti tilanteen miehelles. Onhan se varmasti tietoinen ettette ole käyttäneet ehkäisyä jolloin mahdollisuus on aina.. Kerro samalla myös omat tuntemukset abortin suhteen ja kysy hänen mielipidettään.. keskustelkaa asiasta yhdessä ja tehkää päätökset sen perusteella. Et...
  12. V

    Britax Affinity

    Eikö kellään oo käytössä näitä?!
  13. V

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    pikaisesti vain omaa napaa; eilen oli nt-ultra. Kaikki oli hyvin <3 Ihme oli kooltaan rv12+2 Joten lasketuksi ajaksi muuttui 4.2.2014 Niskaturvotusta oli 1,2-1,3mm eli ok sekin. Laskivat samantien sen seulan ja siitä tuli vastaukseksi matala riski eli ei lisäselvittelyjä. Nyt kun ollaan jo...
  14. V

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Voimia eltsu81 :hug: Meillä on kanssa ultra torstaina.. itseasiassa toka neuvola jo maanantaina, oli tarkoitus et olis ollu seulontatulokset siihen mutta toi ultra oi jostain syystä venähtäny vähän pitkälle. Toivottavasti äänet kuuluu neuvolassa ettei tartte olla ihan paniikissa torstaihin...
  15. V

    lääkkeistä ymmärtävät!!

    Niin ja kyllä mulla on ainakin ihan omat tunnukset Pharmacaan.. pääsee siis ihan kotikoneeltakin katsomaan ja jos osaa lukea niin sieltä selviää yhteisvaikutukset (jos ei ulkoa muista, kuitenkin tälläiset yleisimmät aika hyvin muistaakin).
  16. V

    lääkkeistä ymmärtävät!!

    100%
  17. V

    lääkkeistä ymmärtävät!!

    voit käyttää yhtä aikaa t.farmaseutti
  18. V

    Kuinka monella käytössä vieras-wc?

    Juu kyllä meillä vieraat saa käydä vessassa. Ihan kummassa vaan.
  19. V

    PCO-Gallup

    Eka ja toka clomit ja metformiini. Eka alkoi ekasta clomikierrosta ja toka tokasta :) Nyt odotan "yllättäen" kolmatta.. ilman lääkkeitä, pudotin vain painoa 15 kiloa entisestä. lisäys: molemmat munasarjat täynnä rakkuloita, eikä ennen käytännössä lainkaan omaa kuukautiskiertoa.
  20. V

    yaz pillereiden pakkauskoot

    saa 1, 3 tai 6 kuukauden pakkauksissa

Yhteistyössä