Hakutulokset

  1. S

    G: Halaatko lapsiasi?

    No tottakai halaan lapsiani, suukotan ja silitän sekä pidän sylissä (jos vielä syliin mahtuvat). Mulla kouluikäiset lapset jo kaikki neljä, mutta silti halaan ja kerron rakastavani heitä. Muistutan kuinka tärkeitä he ovat minulle.
  2. S

    Mies hidastellut jutun etenemistä ja silti mustasukkainen

    Tuollainen mies pitää naista itsestäänselvyytenä. Kilpailija saa mieheen aina vähän vauhtia..! ;)
  3. S

    Kuinka paljon matkustelette lasten kanssa ulkomailla?

    No juu, meillä matkailu on jäänyt lasten myötä. Uskon, että sekin aika vielä tulee, kun on matkusteluun aikaa, rahaa ja viitseliäisyyttä. Aikansa kutakin! ;)
  4. S

    Oletko omasta mielestäsi naisellinen?

    Toi viimeinen lause kiteyttää koko asian!
  5. S

    Kyllä on lasta nimellä paiskattu.

    Sääliks kyllä käy lasta ja vanhempien arvostelukykyä ihmettelen kovasti!
  6. S

    pitääkö teidä'n mielestä sananlaskut paikkansa?

    joka viimeksi nauraa, se parhaiten nauraa loppu hyvin, kaikki hyvin hiljaa hyvä tulee, ajatellen aina kaunis (mä oon tänne noita sananlaskuja harmaana laittanut vinot pinot, kun oon niistä niin innostunut! ;))
  7. S

    Mitäs teidän teinit sai joululahjaksi? :)

    Tulee vaan mieleen (ihan niin kuin tostakin ketjusta missä laskettiin lahjojen lukumäärää) että tässä 5-vuotiaat "keskustelee" hiekkalaatikolla... ;)
  8. S

    Sain taas valokuvakortin.

    Juu en ole itsekään korttieni perään kysellyt.. Sen sijaan kiitoksia olen niistä joiltain saanut. Tiedä sitten että monelleko oon harmaita hiuksia niiden avulla aiheuttanut.. :D
  9. S

    onko ihan tavallista, että lto arvostelee kasvatustapojasi...

    No mä olisin kyllä kysynyt tarkemmin, että missä asioissa tarvitsisi rajoja enemmän..
  10. S

    onko ihan tavallista, että lto arvostelee kasvatustapojasi...

    No en mä lton:na arvostele kenenkään kasvatustapoja.. ellei sitten lapsella ole jotain ongelmia päiväkodissa. Tulee vaan mieleen, että nyt lapsellasi varmaan on jotain, mikä aiheuttaa huolta päiväkotihenkilöstön keskuudessa..?
  11. S

    Koittakaa jo käsittää, että lapsi ei "valita" lahjasta ilkeyttään tai että olisi huonosti kasvatettu

    Lapsen kuuluu oppia kiitollisuutta saamastaan lahjasta ja piste. Kyse on toisen ihmisen huomioimisesta. Mieti nyt itse ap, jos kasvatat lastasi noin, että hän saa ilmaista kaikki tunteensa pidättelemättä. Tuloksena on itsekäs kauhukakara ja hirveä aikuinen ihminen! Se on käytöstapojen puutetta...
  12. S

    Mitäs teidän teinit sai joululahjaksi? :)

    Miks tällasia ketjuja tehdään?????????
  13. S

    4-vuotias sai yhteensä 8 lahjaa ja sanoi...

    Meillä lapset ei myöskään lahjoista valittaneet. Mutta sanoivat, että tänä vuonna pukki viipyi paljon vähemmän aikaa kuin viime vuonna.
  14. S

    4-vuotias sai yhteensä 8 lahjaa ja sanoi...

    Lapset on paljon vähempään tyytyväisiä kuin mitä me aikuiset tajuammekaan! :)
  15. S

    Joululahjojen 2011 pettymykset

    :D
  16. S

    Jos jättäisitte miehellenne joulun valmistuksen yksinään;

    Ruokaa meillä ainakin olis ja se olisi hyvää! :D Niin on nimittäin nytkin ollut.. Eipä siinä muuta eroa varmaan olisi kuin, että lahjoja tulis paljon vähemmän ja joulukortit jäis lähettämättä.. :D
  17. S

    Näkyykö aikajanalla omat kommentit muille, kavereille?

    Joo, aikajana ei ole vielä tullutkaan.. ellei sitä sitten ole itse sinne jo asettanut.. mut noista kommenteista en nyt oo varma, että näkyykö ne muille. En mä ainakaan oo niitä vielä huomannut ja itselläni on se aikajana.
  18. S

    Miten saan miehen osallistumaan kotitöihin tai ostamaan mulle lahjoja?

    Sellaisessa suhteessa ei kannata tosiaan olla, missä tuntee olevansa hyväksikäytetty. Ja totta kai sinäkin olet ansainnut niitä toivomiasi lahjoja. Mutta älä usko kaikkia Fb-hehkutuksia tms. mitä saa joskus lukea ja kuunnella ystäviltään. Kaikki ei todellakaan ole aina sitä, miltä ulospäin...
  19. S

    Millainen mies on sellainen, kun ei tykkää meikatuista naisista?

    Mä aina sanonkin mun tytölle (16v.) että pojatkin tykkäis luonnollisemmasta lookista.. mut ei tuo ole vielä sitä uskonut.. ehkä joskus myöhemmin. :)
  20. S

    Millainen mies on sellainen, kun ei tykkää meikatuista naisista?

    No mun mies aina sanoo, etten meikkiä tarvitse. Enkä kyllä yleensä meikkaakaan. Ja muutenkin hän pitää luonnollisista naisista enemmän. Mä luulen, että aika moni suomalainen mies pitää. :)

Yhteistyössä