Hakutulokset

  1. J

    Vinkkejä 60-v ja 40-v lahjoihin?

    Tuolla sivuilla oli joitakin lahjavinkkejä, kato tulisko mieleen mitään.. Kokemusta itsellä nopeasta toimituksesta. http://www.harmonianet.fi
  2. J

    ärsyttää....

    tää alku raskausaika on ärsyttävää ku ei ole silleen konkreettista todistettä et tuolla masussa on vauva ja ett onko sillä kaikki kunnossa.... ihanaa sitten joskus ku kuulee ne sydänäänet ja sitte ku alkaa tunten liikkeet,mutta siihenki vielä aikaa (nyt7+6)...
  3. J

    Kuinka yleistä on että ultran

    se on aika lailla fifty-fifty....
  4. J

    Te joilla miehen kanssa yhteisiä kummilapsia

    joka vuosi päätän että nyt riitti!!! mutta silti hoidan aina miehen kummipojan synttäri- ja joululahjat.. niin ja sen porukoille kans.... mutt jos tänä vuuona muistaisin etten hoida niitä....
  5. J

    mitä syöt

    mietin just et mitäköhän sitä söis... taas... ei ole ku puol tuntii ku viimeksi söin....
  6. J

    jumissa huonepelissä...

    toihan oli ihan vamppi...... tai sitten olen tyhmä ku en ymmärrä...
  7. J

    päässä

    jos olet vielä hengissä niin ei hätää!!!! :laugh: :laugh:
  8. J

    Mitä piirrettyjä et näytä/osta lapsellesi?

    ei Teletappeja!!!!! oon sanonu kaikille ettei meille saa tuoda niitä missään muodossa!!!
  9. J

    Miksi äidit AINA tietää kaiken???

    juu ei kävisi pienessä mielessäkään soittaa emännälle..... soitan mielummin serkkutytölle
  10. J

    onko

    niin mie tein vielä ku poltin... nyt oli lopetettava ku olen raskaana.. ja tarkoituksena olisi luovuttaa maitoa synnytyksen jälkeen jos käy samanlailla ku viimeksi...
  11. J

    Arvatkaapa mitä tekis mieli tehdä

    koita alkaa jo pakata!!!! ei tuollaisesta tule mitään! pelastat vaan perheesi lähtemällä lasten kans ja kauas!!!
  12. J

    Mitäs tähän sanotte... Kivitättekö mut?

    mun on pakko sortuu tuohon kans välillä että saan ite hengähtää... meillä tomin tilalla puh ja mehun tilalla mamma. ei jaksa muuten, ja tuolleen saan helpommin päikkäreille...
  13. J

    voi ällistys!!!!

    miten kukaan voi saada menemään 10000euroa häihin???? HYI KAMALA!!!! en mie vaan voisi maksaa tuollaisia summia yhistä häistä! sillä ku saisi paljon muutakin... ehkä ole "hieman" pihi, mutta kuitenki.... ei jestas!!! 10 000euroa... huh huh
  14. J

    Enneaik. supistukset, saako lapsivakuut. syntymättömälle?

    muistelisin että saa, mutta en ole kyllä ihan varma.... fennialla?
  15. J

    paljonko bambuverhot suuripiirtein maksaa?

    \ olikohan hobby hallissa.. vai mistäköhän mie sitä kattoin...??? joku kuvasto..... poikkee hobby hallin sivuilla
  16. J

    eskarista

    yksi tuttu on ottanu lapsensa pois eskarista ku sinne menosta ei meinannu tulla yhtään mitään... siis se oli jotain aivan kamalaa... ja kuitenki se oli 7lapsi,ett kyl siltä naiselta kokemusta oli....
  17. J

    Pukeutumisesta

    mun mielestä farkkuja ei laiteta juhliin.... ne on vähän niin ku arkivaate.....
  18. J

    paljonko bambuverhot suuripiirtein maksaa?

    pari kymppiä???? jostain olin lukevani, ku meinaan itelle kans makkariin
  19. J

    perus lettutaikinan ohje?

    eiks netistä löydy?
  20. J

    perus lettutaikinan ohje?

    pannari ois helpompi tehä,,, ja yhtä hyvä

Yhteistyössä