Hakutulokset

  1. J

    ärsyttää....

    tää alku raskausaika on ärsyttävää ku ei ole silleen konkreettista todistettä et tuolla masussa on vauva ja ett onko sillä kaikki kunnossa.... ihanaa sitten joskus ku kuulee ne sydänäänet ja sitte ku alkaa tunten liikkeet,mutta siihenki vielä aikaa (nyt7+6)...
  2. J

    voi ällistys!!!!

    miten kukaan voi saada menemään 10000euroa häihin???? HYI KAMALA!!!! en mie vaan voisi maksaa tuollaisia summia yhistä häistä! sillä ku saisi paljon muutakin... ehkä ole "hieman" pihi, mutta kuitenki.... ei jestas!!! 10 000euroa... huh huh
  3. J

    tarttisin apua

    tietääkö kukaan paikalla olijoista, että jos talon ympärillä menee salaojat niin tartteeko ne joskus uusia? tai muuten tehä niille jotain? ku ei oikein tiedetä mitä tehdä ja se olisi kyllä iso rahareikä..... auttakaa joku.....
  4. J

    kelan 2007 pakkaus

    kuvittelenko vai onko siinä pienenpiä vaatteita kuin ennen??? ainaki tuntu...ja se toppapukuki oli kokoa 68... ei ollu kyllä ihmeellinen.. kauheen haalee.. ja mulla oli viimeksi tuollainen beige.... mutta kyllä kelpaa
  5. J

    missä mennään??

    yritän kertoa mahollisimman lyhyesti nyt...minulla ja miehelläni oli niin sanotusti pieni vapaa hetki toisitamme monen vuoden yhdessä elon jälkeen tossa parivuotta sitten.sinä aikana oltiin sitte bailaamassa veljeni kaverini kanssa ja pussailtiin silloin ei muuta...mutta multa se ei vaan...
  6. J

    Tutkimukset

    Itse olen 39 v, ja aikaisemmasta liitosta on tyttö 13 ja poika 15. Uudella miehelläni ei ole lapsia ja niimpä haaveissa olisi vielä yhteinen vauva. Itseäni ikä pelottaa, josko lapsi ei olekkaan terve. Tiedän kyllä, että nuoret äiditkin voivat saada sairaita lapsia, mutta oletteko käyneet...
  7. J

    strap-on

    tykkään käyttää strap-onea mieheeni panna miestä oikein kunnolla peppuun ja mieskin tykkää. Onko muilla vastaavasta kokemuksia ja mitä miehenne tuumaa? Meillä ensin ei meinannut uskaltaa mut sain suostuteltua eikä kumpikaan ole katunut =)
  8. J

    Halut takaisin...

    Olen menettänyt täysin kiinnostukseni seksiin! Mieheni haluaisi joka päivä ja montakin kertaa varmaan päivässä, mutta itse en ole yhtään kiinnostunut! Tuntuu kurjalta sanoa ei niin usein! Raskauden loppuvaiheessa seksin harrastus oli hankalaa koska kylkeeni tuli joka kerta vihlova kipu ja homma...
  9. J

    Olenko omituinen?

    Olenko ainut nainen joka on niin väsynyt tähän arkeen!? Poika on nyt 10kk ja olen joutunut heräämään hänen syntymästään asti joka yö, aluksi antamaan tissiä ja nyttemmin lämmitään kerran yössä pullon ja jos poika muuten herää! En edes muista koska oli viimeksi kunnon yö unet! Mies on aina...
  10. J

    Tampere hoi!!!

    Ajattelin kysellä, että mihin päätökseen pääsitte siitä tapaamisesta... Jäikö se 19. päivä voimaan ja klo 13.30, vai!? Ja mites sen paikan suhteen... Vai onko koko juttu haudattu unholaan :/
  11. J

    Tyhmä äiti

    Kuulostaako tutulta? Meidän 5-vuotiaamme laukoo sitä tuon tuosta. Tietenkin kun joku asia ei mene lapsen oman toiveen mukaan tai äiti laittaa rajoja, lapsi haukkuu tyhmäksi. Ja totta maar se tuntuu pahalta aikuisestakin. Olen jutellut asiasta lapsen kanssa useaan otteeseen ja laittanut hänet...
  12. J

    Postilaatikkoon muutakin kuin laskuja..

    24-vuotias 2kuukautisen tytön mamma haluaisi kirjekaverin toisesta mammasta! Päivät turhan arkisia ja postilaatikko täyttyy vain mainoksista ja laskuista.. olisi mukavaa saada sinne muutakin välillä! Osoitteen annan sähköpostissa. Kynä käteen rohkeesti! ekan "breevin" voit kirjoittaa...
  13. J

    ja se mun vanha

    nikki oli Miiku.. jos vaikka kellot helähtäis...
  14. J

    Paukku aka Jepulis

    Muistatko vielä :) Aika on hurahtanut täällä Kainuussa niin, että ei ole järki meinannut mukana pysyä :) Missäs sinä oot, paitsi et siellä Oulun liki. Jos tunnet itseis, niin meilaile ihmeessä... jos et ossuu muista, niin ilmoo täällä... jos haluut. Minä olen sieltä etelästä takaisin...

Yhteistyössä