Hakutulokset

  1. L

    Fw: Kotiäitikö vain

    KOTIÄITIKÖ VAIN Muutamia kuukausia sitten, kun olin hakemassa lapsia koulusta, toinen äiti kiiruhti luokseni. Hän oli hyvin närkästynyt. "Tiedätkö mikä sinä olet?" Hän kysyi. Ennen kuin ehdin vastata -- minulla ei ollut valmista vastausta -- hän rupesi kertomaan syytä kysymykseensä. Hän...
  2. L

    Lapsi liukastui suihkussa, löi päänsä. Mitä pitää tehdä?

    Äidin painajainen toteutui, tyttö hyppelehti suihkussa kielloista huolimatta ja lopulta sit jalat karkasivatkin alta, tyttö kaatui ja löi päänsä laattalattiaan. Mitä nyt pitää tehdä? Pitääkö lähteä päivystykseen vai voiko kotona jotenkin seurata, tuliko aivotärähdys tai muuta vammaa? Hirmuisen...
  3. L

    Onko kukaan tilannut hobbarista mm näitä Saaga ja Saana ryij

    ymattoja, onko tuo Saana matto laadukas, hyvä tai Saaga? :attn:
  4. L

    Mikä on vialla?

    Meillä 1v2kk poika nukahtaa iltaisin n. klo 21 aikaan ja herää aamulla jo klo 5-6 aikaan. Eli nukkuu vaan 8-9h yöunet! Eikö tämä ole liian vähän? Koska herää niin aikaisin niin ei jaksa valvoa kun aamu 9 ja on silloin jo niin silmät ristissä että pakko laittaa nukkumaan. Nukkuu aamulla 2h...
  5. L

    Kukaan menossa Tampereella baariin

    ja seuraa vailla? :attn:
  6. L

    Nukkuuko muiden 8 kk vain yhdet päikkärit?

    Meidän 8 kk poika pärjää nykyään yksillä päiväunilla. Yöunet nukkuu klo 21 - 9 suurinpiirtein ja päikkärit klo 13-14. Ennen nukkui kahdet unet päivällä klo 13-14 ja 16.30-17, mutta nykyään on aivan mahdotonta saada nukkumaan enää myöhäisiltapäivällä. Virkeä ja iloinen on päivällä hereillä...
  7. L

    pitkä QT-aika

    Löytyisikö täältä perheitä jossa lapsella tai aikuisella todettu pitkä QT-aika ja miten vaikuttanut elämään.. Meillä miehellä todettu ja pikana asennettiin defibrillaattorikin tässä helmikuun alussa. Geenitestin tuloksia odotellaan ja nyt lapset tutkimuksiin.
  8. L

    Nukuttamisesta ja sen vaikeudesta

    Lapsi on nyt 1-vuotta. Nukkuu omassa sängyssään meidän huoneessa ja päivässä nukkuu vielä 2 päiväunet. Päiväunille nuo nukahtaminen käy vielä helposti, on yleensä niin väsynyt. Yöunille vaatii 30 min-1 tunnin nukuttamisen. tämä tarkoittaa, että pitää taputtaa (paukuttaa) pyllylle/selkään...
  9. L

    Milloin vuoto?

    Milloin vuoto keskenmenon jälkeen?Minulla perin outo"ilmeisesti"raskaus. Siksi näin sillä veriarvot olleet alle yksi mutta sekä apteekin oma että clearblue tikkutestit selvästi positiivisia. Lääkärit olleet ihmeissään mutta sanoivat että jonkin näköinen raskaus sen on täytynyt olla. Rinnoista...
  10. L

    tikku+,verikoe-...??

    En ymmärrä mikä h..tti on kun clearblue näyttänyt jo muutaman päivän heikosti mutta selkeästi positiivista, rinnoista tihkuttaa alkumaitoa (alkoi vloppuna). Kävin maanantaina verikokeessa joka on alle 1!!?Olo on ajoittain heikko, huonovointisuutta on myös ajoittain. Lisäksi jo noin viikon ajan...
  11. L

    Clearbluen testi...

    Tein tänään clearbluen raskaustestin johon piirtyi samantien hyvin hento vaaleansininen viiva. Kierto minulla ollut viime kierrossa aivan sekaisin, vuoto alkoi viikkoa liian aikaisin ja kesti ensi tiputtelusta välivaiheen todella runsaan ja lopun tiputtelujen kanssa jopa 11 päivää. Nyt jälleen...
  12. L

    Teroluteilla negatiivinen vaikutus ovulaatioon?

    Hei! Minulle määrättiin jokin aika sitten Terolut-kuuri, kun kuukautisia ei useampaan kuukauteen kuulunut. Kuukautiset käynnistyivätkin sitten pian ekan kuurin aloittamisen jälkeen. Määräys on nyt jatkossa syödä Terolutia kp15.-24. Nyt mua on kuitenkin alkanut mietityttämään, että mitä jos...
  13. L

    Kuukautiset kesken Terolut-kuurin

    Hei! Onko kellään käynyt samalla tavalla ja osaisi neuvoa, että mitä tehdä tilanteessa, että kuukautisten puuttumiseen on saanut hoidoksi Terolut-kuurin, jota olisi pitänyt syödä kp15-24, mutta kuukautiset alkavatkin jo seitsemäntenä päivänä hoidon aloittamisesta? Pitäisikö minun nyt kuitenkin...
  14. L

    1-vuotiaan satunnainen oksentelu

    Heippa! Eli tyttöni, 1 v ja 2kk on jo viikon ajan oksennellut satunnaisesti. Eli ei mitenkään joka pvä, vaan saattaa esim. yhtäkkiä aikaisin aamulla herätä oksentamaan sängyssä! Eli oksentaa ihan yhtäkkiä, eikä aina oleedes syönyt lähiaikoina. Nyt 2 kertaa oksentanut aamulla,kerran hereillä...
  15. L

    Existä

    Missä vaiheessa suhdetta ootte puhuneet ex kumppaneista vai ootteko puhuneet ollenkaan? Meillä tilanne, että ollaan reilu vuosi seurusteltu eikä olla puhuttu.. Mutta muualta olen tietoa saanut miehen entisestä joka tuntuu olleen hänelle koko elämä.. Ehkä tästä syystä ei ole mulle ikinä...
  16. L

    Snugin unipusseista

    Onko Snug as bugin unipusseissa hyvä hintalaatusuhde? Etsin ystävälleni lahjaa, enkä halua ostaa unipussia, joka purkenee ensimmäisessä pesussa (näin kävi meidän candiden pussukallemme). Voitteko suositella?
  17. L

    Kantoliinoja akselilla HKI/ESPOO

    Hei, nyt etsin kauppaa, josta saa kantoliinoja. Itse asun Länsi-Helsigissä, joten HKI - ITÄ-ESPOO ovat tavoitettavissa. Vinkatkaa.
  18. L

    outoa..auttakaa..

    MIkähän on kun sylkeä tulee koko ajan kauheesti suuhun. Tuntuu että koko ajan saa nieleksiä ja puhuessa tuntuu että sylki haittaa puhumista :o . Tätä on kestänyt jo noin kuukauden. Ärsyttää kun terkkariin ei pääse kun tää ei ole päivystys luontoista ja muita aikoja siel ei ole tarjolla...
  19. L

    espoosta kesääitejä

    Olariin toukokuussa muuttava 23 vuotias tyttö ettii kavereita lähistöltä näyttämään uutta paikkaa :) ja mulla laskettu aika 8.7.2006, toivottavasti sulla kesällä kans :) tai alkusyksystä :) olen hesasta mutta en tunne paljoa espoota :( muutan tumman mieheni kanssa sinne :) lauraviert@hotmail.com
  20. L

    rinnassa outo patti

    Onko muilla kokemuksia kun rinnasta löytyy patti,joka hyvänlaatuinen? Itselläni tutkittiin patti ja se oli hyvänlaatuinen.jäi kuitenkin vaivaamaan kun sanoi että se voi suurentua ja kipeytyäkin mutta kontrollia ei kuulemma vaari.kuinka sen tietää ettei muutu pahanlaatuiseksi?

Yhteistyössä