Hakutulokset

  1. V

    Tammikuiset 2008 ?

    Heippa kaikille! Meillä juhlittiin tänään 3-vuotis synttäreitä ja oli kyllä hienot bileet. :) Uskomatonta, että tuo pikkunen on jo 3v. :D Yövaippa meillä jäi pois reilu kaksi vuotiaana ja päiväkuivaksi Nanu oppi reilun puolentoista vuoden iässä. Vessassa osaa käydä melko omatoimisesti...
  2. V

    Lahjat kummilapsille/tuttujen lapsille?

    Tyttö 3,5v - Lelu pesukone, joka pitää ääntä ja pyörii jne. Oli toiveena. Lisäksi paita ja legginsit. Tyttö 3, 5v - Prinsessa palapeli, zhu zhu hamsteri, Risto Räppääjä dvd. Poika 1,5v - Puinen perässä vedettävä ankka ja pikkuautoja. Tyttö 6v - Zhu Zhu hamsteri ja puiset kirjainpalikat...
  3. V

    G: Mitä olet hankkinut miehellesi joululahjaksi?

    Pilkkireppu, jonka sisään hanskat ja kypärämyssy kelkkailua varten. Twin Peaks dvd-boxi ja olohousut.
  4. V

    Apua sain fontit isommiksi

    ctrl ja miinus.
  5. V

    *Tammitaaperot-08* vol.2

    Aapelle pikaiset paranemiset. Meillä on kans monesti käynyt noin, että joudutaan perumaan jotain kivaa, jos nanu sairastaa. :| Meillä tyttö tykkää kovasti hiihtää. Luistimia ei ole, mutta kuulemma joulupukki sellaiset tuo. :) Tässä aika meidän lähellä on iso pulkkamäki ja siinä käydään usein...
  6. V

    *Tammitaaperot-08* vol.2

    Moikka Maija! :) Meillä on tytöllä myös tuollainen itsetäytettävä. Olen ostanut siihen mm. muumi-kuusenpallon, tarroja, uuden hammasharjan (Nanu vinkuu joka kauppareissulla uutta :D ) , hammastahnan, purkkapussin, Pikku Myy suihkusaippuan, saippuakuplia, tuikkukipon ja tuikun. Nanu saa itse...
  7. V

    *Tammitaaperot-08* vol.2

    Nanu kyllä tosi hyvin osaa leikkiä toisten lasten kanssa, jakaa leluja jne. Tietysti riitaakin tulee välilä. :) Nanulla on tosi paljon serkkuja, joiden kanssa nähdään usein. Ei ole viikossa montaa päivää, etteikö olisi joku leikkikaveri, joskus usempikin. :) Minähän olin tuossa kuukausi...
  8. V

    *Tammitaaperot-08* vol.2

    Voihan se olla, että on jotain sukupuolieroja tuossa asiassa. :D Tiedä siitä.. Kotona olen tytön kanssa. Kerran kuukaudessa on koulua tuolla 70 kilometrin päässä, muuten opiskelen itsenäisesti. Aluksi mietin, että tuossa helmikuussa laittaisin tytön hoitoon, että saisin koulutehtäviä tehtyä...
  9. V

    Huomenta! Torstain suunnitelmat?

    Kohta koirien kanssa lenkille, taaperolle sukset jalkaan ja menoksi. Sen jälkeen siivoillaan, talo on ihan mullinmallin. Iltapäivällä tytön kummitädin luokse kyläilemään...
  10. V

    *Tammitaaperot-08* vol.2

    Huomenta! Täällä on keskustelut taas näköjään heräämässä henkiin, kiva! :) Onnea Gorthaurille raskaudesta. :flower: Meillä arki rullaa eteenpäon tasaisesti. Nanu on omatoiminen ja reipas tyttö. Vaippoja ei ollut käytössä piiiitkään aikaan. Itse menee vessaan, kun hätä yllättää. Yöllä on...
  11. V

    Apua lapsn kasvatukseen

    Peesaan Tarksea. Ensinnäkin lapsen kanssa ei tarvitse leikkiä koko ajan. Minä leikin hyyyvin harvoin taaperoni kanssa. Toki askarrellaan, pelataan, ollaan ulkona ja hassutellaan jne. Teet lapselle selväksi, että äidillä on omat hommat mitkä täytyy hoitaa ja hänen on sillä aikaa keksittävä...
  12. V

    Laspsilisäpäivän kauppakuittiPINO

    -maitoa -jugurttia -makaroonia -naudan jauhelihaa -kanaa -kissanruokaa -2 pussia karkkia -sipsipussi -värityskirja -moottoripyörä (lelu) :D -kitarateline -kitaran kantohihna
  13. V

    Mamut ja tarhan päivystys?

    Minusta tässä yhteydessä tuo kakara kuulostaa loukkaavalta. Mutta tietenkään et sitä tarkoittanut niin. Varmaan kutsut omia ja ystäviesi lapsia myös kakaroiksi.
  14. V

    Mamut ja tarhan päivystys?

    Siis mitkä ihmeen kakarat? Miks ne on kakaroita? Ja onko jokaisella maahanmuuttajalla tosiaan niin monta lasta, että niitä voi kutsua laumaksi?
  15. V

    Sinä ja äitisi

    Jutellaa puhelimitse joka päivä ja monesti vieläpä. :D Nähdään suunnilleen 3-5 krt viikossa. Äiti on ihana. :heart:
  16. V

    Punkeista

    Meidän koiralla on ollut myös kaksi ISOA punkkia. Sormilla otettiin pois ja ne oli oikeesti hemmetin isoja ja ällöjä. :x
  17. V

    Taapero tarhaan kun vauva syntyy?

    Alan olla samaa mieltä.
  18. V

    Taapero tarhaan kun vauva syntyy?

    Ensinnäkin esikoisesi on luultavasti mustasukkainen vauvasta ja ymmärtää, että hänet viedään hoitoon ja vauva saa olla kotona äidin kanssa. Illat ja aamut ovat oletettavasti vaikeita, koska esikoisesi haluisi enemmän sinun aikaasi ja huomiotasi. Toiseksi 6 tai 8 tuntia viitenä päivänä viikossa...

Yhteistyössä