Hakutulokset

  1. M

    maidon tulon lisääminen APUJA

    juo paljon vettä ja syö hyvin! Nuku hyvin, tihennä imetyskertoja,imetä aina kun vauva haluaa, vaikka vartin välein. Maidon pumppaaminenkin lisää maidon eritystä (itse luovutin äidinmaitoa, silti riitti yli tarpeen lapsellekin, joka ei edes huolinut tuttipulloa)
  2. M

    minkä kokoisia..

    rv 41+6 3198g 50cm arvio oli 3500
  3. M

    8kk paino/pituus

    :heart: Meijän ukkeli oli 72,6cm ja 8080g. Pää oli 46cm... tollanen laiheliinipoitsu meillä...
  4. M

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    \ Kivoja nimiä nuo... Meillä Lucas Kosti
  5. M

    Voit itku! (hormonikierukasta ongelma!)

    ÄLÄ VAAN VIELÄ LUOVUTA! mulla on kyseinen kierukka ollut kohta kolme vuotta enkä pois anna. Alussa oli pari kolme kuukautta ongelmia, mutta kun niistä päästiin, niin eipä mitään ole ollutkaan sen jälkeen! Se vei kuukautisestkin vallan pois, eikä ole itkuherkkyyttä, vatsavaivoja tai turvotusta...
  6. M

    mikä avuks, lapsen (3,5v) syönti ongelmaan?

    voisin myös ajatella, että pikkuhiljaa hyvä tulee. Älä annan usein herkkuja, niin aina pikkuisen kerrallaan syö ruokaakin. Kyllähän peruna on ihan terveellistä. Voitko esim. muusin joukkoon laittaa vähän porkkanaa, bataattia, maissia tms jo sitä tehdessäsi? ja niitä pieniä houkuttelevan näköisiä...
  7. M

    Autatko minua äänestämään äitilleni matkan?

    Sinne meni ääni äidillesi. Onnea kisaan, kiva ajatus.
  8. M

    HUUTISPINO SUNNUNTAILLE

    http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?seller=marsu0712&status=N&order=C&start=0&num=50&cat=%&lcat=X Lasten vaatteita, leluja, iso pelipaketti, Philipsin itkuhälytin, Uuttavastaavat tuplarattaat ym....
  9. M

    Huutispino5.5.2007

    http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?seller=marsu0712&status=N&order=C&start=0&num=50&cat=%&lcat=X Tomi Traktori setti, teletappijuttuja, lastenvaatteita, astioita ym... KANNATTAA KURKATA!!!
  10. M

    perjantain huutispino 4.5

    http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?seller=marsu0712&status=N&order=C&start=0&num=50&cat=%&lcat=X Lasten vaatteita, itkuhälytin, leluja, astioita ym...
  11. M

    Huutispinotusta 3.5.

    http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?seller=marsu0712&status=N&order=C&start=0&num=50&cat=%&lcat=X Lastenvaatteita, Puppe kirjoja, Tomi traktori setti ym....
  12. M

    Meidän marsu kuoli tänään

    kuinka vanha teijän marsu oli?Ajattelin just eilen nimittäin että voi sen itkun määrää kun meillä joskus edessä marsun kuolema on kylläkin vasta 3ja 1/2vuotias. :hug:
  13. M

    kokemuksia lidlin vaipoista???

    tosi hyviä niitä käytämme!!!!
  14. M

    Paikkakunta - PINO! :)

    jyväskylä
  15. M

    supistuksista

    mulla oli käyrän mukaan ihan komeita (ja kauheita) supistuksia, mutta ei ne silti avanneet kohdunsuuta juurikaan. 15 tunnin tuskien jälkeen synnytys päättyi sektioon ku pojalle tuli hapenpuute.
  16. M

    supistuksista

    mulla oli käyrän mukaan ihan komeita (ja kauheita) supistuksia, mutta ei ne silti avanneet kohdunsuuta juurikaan. 15 tunnin tuskien jälkeen synnytys päättyi sektioon ku pojalle tuli hapenpuute.
  17. M

    Herpeksen estolääkitys

    kip kip heti hakemaan lääkkukuuria varten resepti, itse söin n. 3 viikkoa ennen laskettua aikaa kunnes herra sitten syntyi. ei mitään vaaraa lapselle lääkkeestä. geavir oli lääkkeen nimi (suun kautta tabletteja siis)
  18. M

    Puudutuksista

    Heipsan! Olisin vähän kysellyt teiltä kokeneemmilta puudutuksista. Sattuuko epiduraalin laitto? Olen käsittänyt, että aina oikeaa kohtaa ei tahdo löytyä, ja silloin epiduraali on hyvinkin kivulias..? Mitä puudutusta synnytyksissänne käytettiin, ja oliko se toimiva ja luotettava menetelmä? En...
  19. M

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Kondylooma-keskusteluun minäkin vielä palaisin. Olen samaisen mainoksen radiossa kuullut ja ollut lähinnä järkyttynyt siitä, että sellaista pelottelua saa harrastaa, koska itsekin sen "sairastaneena" (luokka 3) olen kaikilta lääkäreiltä saanut vakuutteluja, että EI aiheuta lapsettomuutta...
  20. M

    Opiskelu ja vanhemmuus

    Heips! En tiedä tuleeko viesti oikealle alueelle, mutten löytänyt sopivampaakaan.. Eli haluaisin kuulla kokemuksia opiskelun ja vanhemmuuden yhdistämisestä! Haaveissa olisi eka muksu, mutta opintoja vasta vuosi takana, neljä edessä. Haluaisin kuitenkin tehdä ainakin yhden lapsen...

Yhteistyössä