Hakutulokset

  1. J

    Mpr-rokotteesta rokko reaktio

    9 päivää siitä, kun lapsi sai kyseisen rokotteen. Rokotteesta heti seuraavana päivänä pari punaista näppyä ja nyt kun rokotteesta tuo 9 päivää näppyjä vain tulee...lapsi muuten hyväntuulinen oma itsensä ja näyttäisi siltä, ettei näppyjä kutise eikä muutenkaan lasta vaivaa, mutta äitiä vaivaa :(...
  2. J

    nyt tarvittais mammojen apua!

    eli ongelmani koskee lähinnä tulevaa imetystä..... mulla on ns. ontelonisät, eli sisäänpäin kääntyneet nännit, joilla imetys ei onnistu ilman rintakumia. oon kaks lasta imettänyt kumien avulla ja se on ollut aina yhtä sähläystä. niihin kun ei totu koskan! :kieh: nyt tulee se itse aihe, josta...
  3. J

    laittakaa linkki ibi lovesta!!!!!!!!!!!!!!!

    kuka tietää linkin sinne videoon missä ibi sekoilee viimeisessä finaalissa? siis siinä kun ari voitti.... voitteko laittaa linkkiä, kiitos! =) :flower:
  4. J

    Synttärilahjaksi 10-vuotiaalle

    Hei, mikä olisi kiva synttärilahja 10-vuotiaalle kummitytölle? Nimimerkki: vain poikia
  5. J

    IUI-> IVF

    Olin aikaisemmin varsinainen lapsettomuushoitojen asiantuntija, iuix3. Nyt jälleen hoidot aloitettu 01/07. Yksi iui takana, joka negatiivinen. Nyt uudet hoidot käynnissä (Conal-f) ja lääkäri puhuikin Ivf mahdollisuudesta jo tässäkierrossa. Olen aina ajatellut ettei tämä mene ivf asti...
  6. J

    Kela korvaukset

    Olisin kysellyt tosta Kelan lääke ja sairaskulukattokorvauksista. Lääkekulukattohan on vuonna 2007 627.47 euroa. Minulla uupuu vielä noin 14 euroa tuosta katosta. Mutta paljonko on se sairaskulukatto jotta hoidot ovat ilmaisia. Eikös lääkkeetkin sittenole loppuvuodeksi ilmaisia? Onko hoidot myös...
  7. J

    IUI

    Käytetäänkö Conal-f lääkettä myös inseminaatiohoidoissa??
  8. J

    Menopur vaihdettiin Conal-F

    Mitä ihmettä... Klinikalle soittelin ja sain tietää että Monopur vaihdettiin Conal-F??? Mitäs nyt näin?? On vielä niin hitsin kallis lääke..
  9. J

    Nahkasohvan uudelleen värjäys

    JOSKUS MTV3 TILA OHJELMASSA PAIKKAILTIIN NAHKASOHVAN KULUNEITA ISTUIKOHTIA? MUISTATTEKO? Meillä sininen nahkakaluste jossa nyt ikäviä valkoisia kuluneita kohtia. Sinistä nahkaväriä vain en ole löytänyt?
  10. J

    PERSIKKAPOSKI

    Soitit ystävänpäivän klinikalle, kuinka kävi? +/- ??
  11. J

    E-pillereiden aloitus oireet?

    Hei, Aloitin e pillerit (Diane nova) kesken kierron. Nyt kun olen syönyt niitä vajaa kolme viikkoa nännit ovat tulleet aivan jumalattoman kipeiksi, ovat törröllään ja alavatsaa nipistelee välillä. Onko teillä kellään ollut vastaavanlaisia oireita kun aloittaa pillerit? Olen harrastanut seksiä...
  12. J

    Onko kellään muulla 4 tai useampi poika?

    Meillä neljä poikaa ja tyttöä sakkiin jo kaivattais. En vaan tiedä, uskallanko enää koskaan odottaa, kun on ollut niin henkisesti vaikeita raskauksia...
  13. J

    ongelmia

    erosimme lapsen isänkanssa aika riitaisasti ja hän kieltäytyikin näkemästä tytärtään puolenvuoden ajan. nyttemmin tapaamiset onnistuu jotenkuten,isä useesti ryyppäämässä ja tyttö on sitten isovanhemmilla. aina kun tyttö tulee kotio hän kiukuttelee ja sanoo ettei tämä uusi mieheni ole isi ja että...
  14. J

    Millä viikolla sait keskenmenon?

    6+5 :(
  15. J

    Kaksosten vaunut?

    Kaipaisin kipeästi neuvoja kaksosten vaujen ostossa! Eli ensimmäiset lapset tulossa ja tuplana...Vaunujen osto alkaa olla jo ajankohtainen ja kaipaisin vähän vinkkejä. Olen aika ehdottomasti ostamassa käytettyjä; kuinka paljon kannattaa käytetyistä maksaa ja mihin kannattaa kiinnittää huomiota...
  16. J

    Tutti pesukoneessa! APUA!?!?

    Pesin tutin vahingossa pyykkien joukossa.. Onko se nyt käyttökelvoton?
  17. J

    Vuosi täyteen

    Pojalla tuli viime perjantaina vuosi täyteen! Kylläpä aoka on menny sukkelaan. Nyt sitten siirrytän virallisesti tänne taaperopuolelle. Asutaan ulkomailla eikä täällä ole yhtä hyvää neuvolasysteemiä kuin siellä koko-Suomessa joten tää palsta on ollu mulle tosi tärkeä tän ekan vuoden ajan. Moneen...
  18. J

    SUKSET 3-VUOTIAALLE

    Millaiset sukset / suksipaketti tulisi hankkia kolmevuotiaalle menijälle ? joko erikseen monot...? Olen ihan pihalla näistä ja rehellisesti ei kiinnostais tippaakaan kun itse inhoan hiihtoa yli kaiken. Mutta lapsi on urheilija"miehiä" joten sukset hankitaan...siis millaiset ?
  19. J

    mausteista ja maustehyllystä

    Minkälaisissa purkeissa säilytätte mausteet? Ja mistä voisi ostaa hyvät maustepurkit, joihin saisi etiketit kiinni. Tällä hetkellä joudun "arpomaan" mitähän tämä sisältää...purkit sellaiset, että ei voi nimikoida... Kaikista kivointa ja siisteintä olisi, jos löytäisi purkit,mihin on jo...
  20. J

    Mustat silmänaluset

    Vauvalla 9 kk on ollut vajaan viikon ajan ihan tummat silmänaluset. Silmänaluset on tummanpunaiset, violetit tai melkein mustat. Mistä voi johtua?

Yhteistyössä