Hakutulokset

  1. I

    Nyt se on VIHDOIN JAOSSA äp 2007

    mulle kans eilen jo uus
  2. I

    Eloveenojen 2007 isot kesäkuumassut:)

    Hei. Tunnollisesti tein yövuoroja olikohan viikolle 23 asti. Sen jälkeen onkin työnteko ollut enemmän ja vähemmän hankalaa. Nyt olenkin jo asennoitunut siihen ettei taida enää olla töihin muutenkaan menemistä. Nyt olen vielä saikulla ja sitten olisi kesälomaa ja vielä pari viikkoa töitä mutta ei...
  3. I

    Eloveenojen 2007 isot kesäkuumassut:)

    No se nyt lähinnä oli vitsi mutta jos sanonta häiritsi niin eipä voi enää auttaa kirjoitettu mikä kirjoitettu että anteeks nyt vaan
  4. I

    Eloveenojen 2007 isot kesäkuumassut:)

    Hei. Kai tässä nyt jo uskaltautuu ilmottautumaan tänne odotuspuolelle. Siis viikkoja kasassa nyt tasan 29. Laskettu aika nyt 8.8 ja synnärinä PHKS. Ite oon vuosimallia 78 ja esikoinen mitä ilmeisimmin tulossa. Ite oon Terkka/sairaanhoitaja ammatiltani ja vaikka asioista paljon tietää ei siitä...
  5. I

    Laitoin huutikseen tämmösen..

    Laita rauhassa...En tarvi ja kalliskin on !
  6. I

    sekundaarinen lapsettomuus

    Meillä eka lapsi sai alkunsa muutaman kuukauden yrityksen jälkeen, on nyt 5v. Toista yritetty yli puolitoistavuotta. Kaksi inssiä takana ja yksi tehdään vielä ensikuussa. Mitään vikaa ei periaatteessa ole kummastakaan löytynyt.. Tämä on ollut todella raskasta aikaa :( Voimia kaikille...
  7. I

    Maaliskuun inssiläiset

    Voimia Sienna74 :hug:
  8. I

    Maaliskuun inssiläiset

    Lääkäristä soitettiinkin jo nyt. Inssi jää tässä kuussa väliin :(
  9. I

    Maaliskuun inssiläiset

    Kyllähän se vuoto alkoi niinkun arvelinkin. :'( Aika surkee olotila ja itku herkässä. Hoitaja soittaa minulle huomenna. Kolmas inssi tehdään, mutta ajoitusta täytyy miettiä..kun tuo viikonloppu on jo kaksi inssiä sotkenut.
  10. I

    Maaliskuun inssiläiset

    Ei oikeastaan mitään tuntemuksia. No, nyt pari päivää nyt ollu nännit kipeänä ja tänään on alkanu vähän sattumaan mahaan. Ekan inssin jälkeen melkein joka päivä vihloi mahaan ja lujaakin ja tissit meni tosi kipeäksi.
  11. I

    Maaliskuun inssiläiset

    Ei näytä hyvältä. Perjantaina (pp11)jo hätäilin ja tein testin..negaa tietysti näytti. No, tänään sit on ollu suttuvuotoa, eli huomenna alkaa sit kunnolla vuotamaan :'(
  12. I

    Maaliskuun inssiläiset

    Oikein paljon onnea piia :flower:
  13. I

    Maaliskuun inssiläiset

    Eli söin clomeja ja piikitin gonalia kahtena päivänä, sit vaan pregnyl.. Kauhistuttaa vähän kun follikkeleja oli monta isoa 13,14,16,ja 17mm oikealla ja vasemmalla yksi 17 millinen ja sit jokunen pienempi. Parikin lääkäriä mietti että mitä tehdään inssin suhteen..mut tehtiin se sit kuitenkin...
  14. I

    Maaliskuun inssiläiset

    Hei vaan kaikille :wave: Täällä menossa pp9. Ei mitään tuntemuksia, paitsi ihan järjetön flunssa :snotty: Pupuvaimo, Hyvä että pääsit inssiin, jospa se nyt onnistuis :)
  15. I

    Sekundäärisesti lapsettomat

    Pupu-77 :wave: Tiedän mitä käyt läpi. Meillä jo 5v lapsi, joka sai helposti alkunsa. Toista ollaan yritetty puolitoista vuotta. Kummastakaan ei ole oikeastaan mitään vikaa löytynyt. Eka inssi oli helmikuussa ja ei onnistunut. Toinen inssi oli maanantaina (nyt siis pp4), eli ei auta kun odotella...
  16. I

    Inseminaatiosta&hinnat

    Minulla hoitona 2 clomia/pvä kp 3-7 ja gonal-f kp 8 ja 9. Clomien hinta jo kerrottiinkin.. ja tuolle gonalille jäi hintaa kelakorvauksen jälkeen noin 100e. Siinä oli siis viisi annosta..
  17. I

    Maaliskuun inssiläiset

    Ei ole enää tänään ollu maha kipeä. Huh..oli kyllä karseet kivut eilen.. Mut tuntuu maha olevan turvoksissa :/
  18. I

    Maaliskuun inssiläiset

    Aika mahtava ajoitus Sienna74. Toivottavasti nyt tärppää! Mulla oli kans aamulla inssi..ei ultrattu enää tänään. Mulla meni alamaha/munasarjat tosi kipeäksi muutama tunti inssin jälkeen. Vieläkin sattuu.. ei kestä mahaa painella ollenkaan. Onkohan tää ihan normaalia :/
  19. I

    maaliskuun inseminaatio pino

    Et ole ainut..täällä vaan on jo maaliskuun insiläiset-pino. Sinne olen kirjottanu.. Minulla oli tänään toinen inssi.
  20. I

    Maaliskuun inssiläiset

    Meillä aikas sama tilanne Sienna74 Pistän illalla pregnylin. Pelkään kans että maanantaina on jo myöhäistä. Follikkelit oli torstaina jo 13,14,16 ja 17mm

Yhteistyössä