Hakutulokset

  1. Raitalankakäärme IV

    Äitiyshousut kokoa 56?

    Mistä ihmeestä löytyisi äitiyshousut kokoa 56? Missymom on lopettanut, brittiläinen EBMaternity lupasi ensin toimittaa Suomeen ja alkoi sitten perua (en tajua...), USA:sta tilatessa isketään päälle karseat tullit ja verot, ei kiva. Eikö muka mistään EU:n sisäpuolelta löydy siistejä...
  2. Raitalankakäärme IV

    Ostin MAAILMAN RUMIMMAT...

    ... sporttiliivit! Mutta ovat aivan uskomattoman hyvät päällä, ei hytky, ei pompsahtele, en lyö itseäni tajuttomaksi omilla tisseilläni... Miksi ne eivät voi olla vähän nätimmän? :kieh:
  3. Raitalankakäärme IV

    Miksi olisi jotenkin häpeällistä, että ei ole varaa?

    En vaan ymmärrä tätä tapaa yrittää saada ihmisiä jotenkin häpeilemään sitä että heillä ei esim. ole varaa matkustella tai ostaa isoa omakotitaloa tai tehdä jotain muuta, ja varsinkin jos kyseessä on joku asia, jota he itse eivät kaipaa. Tätä näkyy aika usein palstoilla ja blogeissa, ja jonkin...
  4. Raitalankakäärme IV

    Mikä ihme auttaisi tähän armottomaan väsymykseen?

    Vinkkejä miten karkottaa väsymys? Olen ihan loppu koko ajan, jo neljättä viikkoa... kroppa saattaisi jotain jaksaakin, mutta pää ihan täynnä sumua koko ajan... Mikään ei tunnu auttavan, ei reipas vihannesten ja marjojen syöminen (=vitamiinit), ei liikunta, ei kirkasvalolamppu, ei ulkoilu, ei...
  5. Raitalankakäärme IV

    Oi aikoja, oi tapoja (Raitalankakäärme ei osaa valita tuttujaan tarpeeksi hyvin)

    Pitää tulla vähän vuodattamaan pitkästä aikaa. Aika lailla kaksi vuotta sitten vuodatin täällä: http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1712799-kai-sita-tullut-vanhaksi-kun-nykynuorten-aikuisten-kaytostavat-ihmetyttaa/ Lyhyesti: annoin keväällä 2010 tutulle ilmaiseksi vinon pinon...
  6. Raitalankakäärme IV

    Lapseni elää roskaruualla

    Katsooko kukaan parhaillaan telkkarissa menevää Liv D: Lapseni elää roskaruualla -ohjelmaa? Aika uskomatonta menoa, taaperoja jotka eivät ole ikinä syöneet "oikeaa ruokaa", pelkkää pikaruokaa... Lisäys: Oho, yhdellä taaperon äidillä oli viime vuonna syödänkohtaus, alle kolmekymppinen. Ja...
  7. Raitalankakäärme IV

    Tuntuuko menneisyys romanttiselta ja jännittävältä? Vähän mietittävää...

    Innostuin vähän selailemaan oman paikkakunnan kirjoja 1800-luvun puolelta, ja täytyy sanoa että vakavaksi meni. Etsiskelin omia esi-isiä, ja aika kovaa tuntuu noiden elämä olleen. Tosi moni kuoli synnytykseen, lapsikuolleisuus oli korkea, oli onnettomuuksia ja sairautta ja hukkumistapauksia ja...
  8. Raitalankakäärme IV

    Noh, vaatevinkkejä kyselen minäkin...

    Ostin tällaisen takin: Ellos Minkä värinen myssy ja huivi tuon kanssa sopisi? Boikotoin mustaa, harmaata ja ruskeaa ja kaikkea "tunkkaista" väriä... Tekisi mieli yhdistää tuohon jotain vihreää, mutta olisiko tyhmän näköistä? Pitää alkaa jo neuloa, että saan valmiiksi ennen pakkasia :)
  9. Raitalankakäärme IV

    GI-herkkuja? Siis mitä ihmettä?

    Joo... huomenna on sukujuhlat, ja mua pyydettiin leipomaan jonkinlainen kakku kahvin kanssa. Nyt sainkin sitten kuulla, että useampi henkilö tuolla noudattaa jotain ihmeen GI-dieettiä, ja että mielellään pitäisi olla heillekin sopivaa syötävää. Ikinä kuullutkaan mistään GI-dieetistä... Yritin...
  10. Raitalankakäärme IV

    Oho, Sean Connery täyttää 80 v!

    Jos joku olisi sanonut mulle, että pystyn pitämään 80-vuotiasta miestä hottina, niin olisin varmaan tippunut tuolilta, mutta... kyllähän se Connery vieläkin saa sukat pyörimään jaloissa.
  11. Raitalankakäärme IV

    Vampyyrihyökkäys!!!

    :vampire::vampire::vampire::vampire::vampire: Vasemmalta oikealle: Edward, Alice, Eric, Bill, Lestat.
  12. Raitalankakäärme IV

    Kehu anoppia!

    Omaa tai jonkun muun. Minun anoppi on aivan superkultainen, sellainen aikuiseksi kasvanut Peppi Pitkätossu -tyyppi (silti samalla vastuullinen aikuinen). Ei tyrkytä, mutta kysyy voiko auttaa, ja auttaa jos on tarvetta. Mukavaa juttuseuraa :)
  13. Raitalankakäärme IV

    Argh, olen pahvipään vaimo! Kultaisen pahvipään, mutta...

    Olen kuumeessa. Nukkunut suurimman osan iltaa. Mies on ihana, se on istunut tossa parin metrin päässä tietokoneella, vaikka inhoaa tietokoneen käyttöä muualla kuin pöydän ääressä. Arvostan. Mutta sitten heräsin mielettömään oksennusoloon, ja sain soperrettua miehelle että äkkiä joku vati, nyt...
  14. Raitalankakäärme IV

    Missä vaiheessa koteihin tuli jääkaapit?

    Oliko jääkaappi jokakodin varuste jo esim. 40-luvulla? Vai onko jääkaappi luksustuote, joka ilmestyi suomalaisiin koteihin vasta myöhemmin? Omat meilikuvani ulottuvat vain 70/80-lukujen vaihteeseen, ja isovanhempien kotona oli jääkaappi, mutta ei sisävessaa tai juoksevaa vettä.
  15. Raitalankakäärme IV

    Miten muutetaan mittakaavaa? 1:12 -> 1:16

    Homman nimi on tämä: minulla on "kaavat" nukkekodin mööpeleihin mittakaavalla 1:12. Nukkekoti taas on mittakaavalla 1:16, eli noilla ohjeilla tulee ihan liian isoja huonekaluja. Suorien palojen mittojen laskeminen onnistuu, mutta kun osa noista paloista on hankalan muotoisia ja on kaaria ja...
  16. Raitalankakäärme IV

    "Nukkelääkäri" Helsingissä? Tietääkö kukaan?

    Minulle iskettiin tehtävä käydä ostamassa puuttuvia raajoja parille 70-luvun aikaiselle vauvanukelle, ja näitä raajoja kuulemma löytyisi jostain nukkeja ja nukenosasia myyvästä kaupasta Helsingistä. Ongelma: äitini ei muista liikkeen nimeä, eikä tiedä missä se sijaitsee. Hämärä mielikuva on...
  17. Raitalankakäärme IV

    Olin kauhuissani kun pikkusisko muutti yhteen miehen kanssa, jonka oli tuntenut vain pari kuukautta...

    ...ja naimisiin menivät "salaa" kun olivat tunteneet alle vuoden. Mies oli vielä oikein sellainen mörökölli, joka vain mökötti jossain nurkassa, eikä sanonut mitään. Vaan on tuosta miehestä kuoriutunut oikein mukava tapaus, hitaasti taisi vaan lämmitä. Sisko näki kai heti mörököllin kuoren alle...
  18. Raitalankakäärme IV

    Juhannus- ja kaveriärsytystä (turhaa purkamista, mutta helpottaa oloa!)

    Mulla on kouluaikainen kaveri, aikoinaan jopa ystävä, joka on asunut vuosia ulkomailla. Parin vuoden välein tulee käymään Suomessa, ja silloin tietysti haluaa tavata vanhoja kavereita. Ihan kivaa tähän asti. Mutta kun tämä kaveri asuu maassa jossa ei vietetä juhannusta, niin ihan joka ainoalla...
  19. Raitalankakäärme IV

    Väääh, ihan varmasti kuvan on valinnut mies!

    Meinasin tipahtaa tuoliltani, kun tämä iski vastaan iltiksen nettisivuilta: Nuo kengät ja laukku :D Kymmenen vuoden takaa, ehkä?
  20. Raitalankakäärme IV

    Yritetään lasta!

    Nimittäin Frontervillessä. Ja varsin kiinnostavat on metodit: ensin pitää rakentaa kehto, sitten tuhlata 5000 kolikkoa ja lopuksi... kyläillä 25 kertaa naapurien luona. Ei sentään määritelty että naapurissa pitää asua miehiä :D

Yhteistyössä