Hakutulokset

  1. N

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Onnea vauvahaaveita! Peikko, minusta kuulostaa että olet tehnyt jo kaiken mahdollisen. :/ Kaalin lehdet liiveissä ja hieronta on itsellä auttanut patteihin. Meillä jää ristiäiset ensivuoden puolelle, tuttua pappia pyydetään hoitamaan homma. :) Poika pitää 2-3 tunnin syöttöväliä, mutta viime...
  2. N

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Tässä tarkemmin synnytyksestä. :) Perjantaina mentiin äippäpolille ultraan, jossa painoarvio pysyi samana kuin edellisellä viikolla eli 2,6 kg ja lapsivesi oli vähentynyt. Kohdunsuu oli 2 cm auki, kanavaa 3 cm jäljellä. Lääkäri pisti ballongin paikoilleen ja jouduin jäämään osastolle...
  3. N

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Meille syntyi poika 40+1 mitoin 2995 g ja 48,5 cm. Ultran painoarvio oli siis ihan päin honkia. :D Ballongilla käynnistys onnistui hyvin ja synnytys eteni luonnollisesti. :) Tänään päästiin kotia ja isosiskolla flunssa! :o Nyt täällä ihan hysteerisenä puunaan paikkoja ja komentelen miestä ja...
  4. N

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Laskettu aika ja osastolla ollaan. :D Ultrassa huomattiin että lapsivettä on niukasti ja painoarviokin pysyi samana eli 2,6 kg. Lääkäri meinas että joko viime viikolla tai nyt tullut arvio vääristää, mutta paljoa ei kasvua kuitenkaan ole tullut. Pistettiin ballonki ja ootellaan. Supistuksia...
  5. N

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Onnea Jenanie! :) Ihana että sait vauvan lähelle ja kaikki hyvin. Täällä ei tapahdu yhtään mittään. malttamaton nopnop ja sammakko 39+4
  6. N

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Ei taida vauvaa vielä tänään tulla. Supistuksia tullee ja mennee sekä limatulppa on alkanut irtoamaan, mutta ei ole vieläkään kovin kivuliaita suppareita tullut. Harmi, nyt viikonloppuna oisi esikoisen hoitopaikan kannalta ollut helpompi. :D Joko Jenanie on päässyt tositoimiin? Nopnop ja...
  7. N

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Onnea peikko! <3 Minä jo vähän oottelinki uutisia. :) Täällä on nyt supistellut eilen illasta asti mutta eivät tunnu vahvistuvan. sillon tällön tullee napakampi supistus, mutta plääh.. :D Tyttö synty 39+2. Nyt on 39+1. Haluaisin jo synnyttään.
  8. N

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Ei tarttenu jäädä synnyttään! (y) Ultrattiin, katottiin kohdun suu ja makoiltiin käyrillä 10 minuuttia. Kohdun suu oli yhdelle sormelle auki, eli jotain edistystä tapahtunut. :D Lääkäri sanoi kuitenkin että koska paikat ovat vielä niin epäkypsät niin ei aleta hampaat irvessä käynnistelemään. :)...
  9. N

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Mua just ahistaa tuo että joudun siellä sairaalassa olemaan käynnistyksessä monta päivää ja sitten vauvan kanssa viikon. :( Tänään se käynnistysasia kuitenkin selviää. 38+5
  10. N

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    onnea Eepos ja Mirot! Täällä saatiin vihdoin pinnasänky paikoilleen! :D Nyt pitäisi siis olla ihan kaikki valmiina, jos tosiaan huomenna jo käynnistävät. :confused: Tyttö viedään isomummulaan kahdeltatoista, mutta mummulla on hammaslääkäri kolmelta ja papan kanssa kaksin en mielellään tyttöä...
  11. N

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Onnea Eeemaa! Inhottavaa että kesti niin kauvan, toivottavasti sairaalassa olo ei veny ihan hirveän pitkäksi. :) Tänään ultrassa käyty ja painoarvio 2,6 kg. Nyt ois tämä vauva isompi kuin esikoinen syntyessään. :) Lääkäri tsekkasi samalla myös kohdunsuun, jolle ei ollut tapahtunut mitään ja...
  12. N

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Onnea nemelia ja jenniii vauvoista! <3 Voi kun mää niin mielellään ottasin jo oman vauvan syliin. <3 Kovasti tytön kanssa juteltu masulle, että nyt saisi alkaa jo tulla ulos. Äitin luona ramppasin portaat useampaan kertaan siinä toivossa että edistäis asiaa, mutta taisin saaha vaan kipeät...
  13. N

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Kuulostaa Eeema kurjalta, voivatko sairaalassa auttaa synnytystä nopeutumaan? Oksitosiinitipalla tms. Toivottavasti on sinullakin kohta nyytti sylissä. :) Mää oon nukkunu nyt muutaman yön tosi hyvin ja oon jaksanu puuhaillakkin kaikkea. Tytön kanssa leivottiin eilen pipareita. Tyttökin niin...
  14. N

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Mulla on nyt välillä iltasin tullut semmosia suppareita, jotka pikkusen tuntuu alavatsalla muttei sillälailla satu kuitenkaan. :D Lieköhän ne edistää asiaa yhtään. Lisäksi eilen säikähin jo että lapsivedet meni. :D Mulla on ollu ihan vetistä valkovuoto jo pitemmän aikaa ja illalla kun kävin...
  15. N

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Ihanaa! Lämpimät onnittelut Hanri! <3 Mää sain piiitkästä aikaa nukuttua kunnon yöunet, aika mahtavaa. :) Jaksoinki eilen siivota ja touhuta, joten ehkä se auttoi asiaa. Vadelmanlehtiteen ostin ruohonjuuresta, mutta oon kyllä nähny myös ihan prismassa/cittarissa myynnissä. :)
  16. N

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Jee! Meidän kuu vihdoinkin. Ultrassa vauvan painoarvio oli 2,4 kg, eli semmonen 3,1 kg laskettuna aikana. Matalan papp-a hormonin ja pienen koon takia käynnistetään lasketun ajan tienoilla ellei sitten ota kunnon kasvuspurttia parissa viikossa. Eli tietääpähän ettei tartte joulukuulle asti...
  17. N

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Nimi on kyllä vaikea! Yhen laitoin kyllä sairaalan esitietolomakkeeseen, mutten oo nyt ihan varma siitäkään. :D Haluaisin lyhyemmän nimen. Toista nimeä en oo kerenny ees miettimään. Esikoisen nimi muodostu aika luonnostaan ja toinen sekä kolmas nimi tulevat suvusta, toinen miehen ja kolmas mun...
  18. N

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Veristä vuotoa tuli nyt illasta vähän, mutta synnyttäjien vastaanotosta sanoivat olevan normaalia toisessa raskaudessa ja että ei tarvi tulla käymään ellei ala tulla runsaammin kun esim. kuukautisvuoto. Luultavasti paikat vaan kypsyy. Ei siinä. :D Alkasko tässä kuitenkin olla aika pakata se...
  19. N

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Mulla on syntymäpäivä lauantaina ja tarkoitus oisi kutsua ainakin mun ja miehen vanhemmat kakkukahveille, mutta tää kämppä on ihan hirveessä kunnossa. Energiaa riittäis siivota ja muuta, mutta ei vaan pysty. Liitokset oli eilen niiiin kipeät ja hengästyin jo siinä kun pistin pyykit...

Yhteistyössä