Hakutulokset

  1. M

    tänään ei oo yhtään niin lämmin pv,kun eilen!

    :(
  2. M

    synttäreihin kutuskortit. jotain hauskoja ideoita

    prinsessa kekkerit on ovella
  3. M

    nyt löysin likoille istuimet

    http://www.babyshop.fi/product_details.php?p=1003 :p
  4. M

    enhän mä pysty siivoo sitä vauhtia mitä n uo sekoittaa

    olivat tunkeneet pytyn täyteen paperia ja sitä paperia sieltä onkiessani,niin eikö nämä pöypäät siirtyny krittiöön ja nyt keittiössä vedenpaisumus... mä en jaksa!!!!!!!!!!!!! :headwall: :'(
  5. M

    angiina ja lääkkeet ja niiden teho

    mulla on angiina sain lääkeitä ja nyt olen ottanut jo kaksi v-peniä eli illalla ja aamulla joskus 6lta,mutta kurkku on kohta ummessa ja sattuu niin paljon ,että,kun nielen itku tulee! koska tämän pitäis alkaa tehoamaan????
  6. M

    huoh! pitäis ruveta kuvamaan ja laittamaan netttiin meitin

    itikoiden vauvakuteita. pitäis vissiin nukkumaankin mennä,mutta kun ei ehdi! \|O *haukottelee kitarisat vilkkuen*
  7. M

    keääkö jou englantilaista posliinia???

    :attn: mulla olis yksi astiasto... tahtoo kaappeihin tilaa!!!!!!!!!!
  8. M

    miksi postista ei saa lähetyskoodia???

    tai siis ,kun meidän posti on kaupan yhteydessä ja ,kun sinne vie paketin,niin mitään lähetyskoodia ei saa!!!!!!! miksi näin??? enhän mä voi antaa sitä ostajalle,kun en ole itsekkään sitä saanut!!!! :o
  9. M

    jollakin tarvetta seisomaludalle???

    :attn: halvalla lähtee. :attn:
  10. M

    !!!!!!!!!!!synttäreihin apuja!!!!!!

    Olisi peinsessa kutsut kohta ovella,mutta mitä tarjottavaa vois rajota,entä leikit ja entä ne kakut sitten,ja koristelu. =)
  11. M

    olohuone uusiksi! mistä kirjahylly/vitriini.

    maskut sotkat yms. tällä käpykylässä kahlattu läpi. oliko jotain paikkoja mistä vois tilata...???
  12. M

    miten tää voi olla mahdollista!!!!!!!

    mulla on hajuvesipullo räjähtäny kaapissa ja nyt on lasinpalasia ympäri kaappia ja meikkipussukkaa ja voi sitä (tällä kertaa ) hajua :x
  13. M

    jokos on lapsilisät tuhlattu???

    mä oon siitä laittanut 5e levijäks...
  14. M

    sisustus apuva!!!!!!!!!

    olkkariin uusi järjestys... täällä samperin huoneessa kun on vaan yksi "ehjä" seinä muissa on sitten oviaukkoja tai ikkunoita.... miten laitan uusiksi,kun olkkarissa on huonekaluina 3istuttava 2 istuttava ja nojatuoli tv tasi ja vitriini niin ja tietsikkapöytä... helppiä!!!!!!!!
  15. M

    meneeköhän aikuisten päiväpeitot hyvin kaupaksi

    huutonetissä. olis tälläinen viininpunainen päiväpeitto ylimääräisenä,niin ja verhotkin siihen löytyy jos raaskin antaa mukaan...
  16. M

    voi vitsi tuota anoppia!!!!

    Anoppi sitten päätti ostaa meille telkkarin,kun pääsin töihin. siis vaan sen takia ,kun olen ollut kohta 3v kotona muksujen kanssa ja nyt sitten päätin lähteä töitä kerjäämään ja sainkin heti ekalta töitä,mutta että meidän anoppi joka ei ikinä sano mitään hyvää tai muutakaan vastaavaa ostaa...
  17. M

    Voikohan miehelläni olla melanooma ;(

    Jo vauvalla kyselin ja sain linkin ihotauti.nettiin ja kävin kuvaistani vertailemassa ja vaikuttaa nyt niin siltä että kyse olisi melanoomasta http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10315052&p=1&tmode=1&smode=1 Mitä minun pitää vielä tarkkailla? Miten selövittää? Sille on ilmestynyt...
  18. M

    tuosta D&J!!

    niin tuleeko sieltä hyviä vaatteita??? onko kalliita?? miten pystyy tilaamaan kahdelle lapselle vaatteet,kun siinä oli vaan yhden synt.aika...?? :ashamed:
  19. M

    nyt ainutlaatuinen mahdollisuus!!!!!!!!!!

    myytävänä: 2x lasten päiväpeittoja+verhot seisomalauta rattaisiin kiddy ja paljon vauvan vaatteita!!!!!!! muuten laitan ne huutonettiin jos ketään ei kiinnostunut!!! :D
  20. M

    kyllä mä nyt alan ihmettelee missä se paketti viipyy???

    vaikka olisikin eri pankki ,niin kyllä sen jo pitäisi näkyä ja olla meilläkin jo se paketti!!!!!!!!! 6pv sulkeutui ja heti kävin maksaa ,mutta pakettiä ei vaan vielä näy!!!! :whistle:

Yhteistyössä