Hakutulokset

  1. emäntä-83

    LÄNSI -TAMPERE(ym.innokkaat)

    No hittolainen :( :( :ashamed: Meitillä viä ensviikollaki remppaa ainaki keskiviikkoon asti :'( :/ \|O mutta yrittäkäähän ny saara kunnon jenki kasaan ja viättäkää lepposaa päivää :flower: =)
  2. emäntä-83

    LÄNSI -TAMPERE(ym.innokkaat)

    \ :D täytyypi kattastella ellei ukkosta ku on luvattu torstaiks ukkosta :o Mutta yritetään tullaan mikäli sää antaa myäte B) :wave:
  3. emäntä-83

    LÄNSI -TAMPERE(ym.innokkaat)

    voi..mä tulisin NIIIIIIn mielelläni juuri tälläviikolla kun miehellä on viä lomaa, muttaku on noi kaivuuhommat pahalla mallilla :'( :( :( Ja koiruliinia en viittis mukana roudata.. :whistle: :whistle:
  4. emäntä-83

    OMA KEHONKUVA... hauska testi

    \ öh..en :kieh: :D :kieh: :kieh: eikä tuota ole kyllä kukaan muu ottanu noin kirjaimellisesti :saint: ja tää kaikki juontaa juurensa siitä että koko helkutin yläasteajan sain kuulla olevani läski yms. ja on "vähä"jättäny arpia..<br><br>
  5. emäntä-83

    OMA KEHONKUVA... hauska testi

    olen 3, haluaisin olla 2, laskennallisesti 3 :ashamed: :/
  6. emäntä-83

    Ruaka-aiheinen G;

    Tuli sitte "vähä" väärään paikkaan :laugh: :saint: :whistle: :ashamed: <br><br>
  7. emäntä-83

    Länsi-Trelaiset(miksei muukkin;)

    \ :wave: =) Hianoa!
  8. emäntä-83

    Länsi-Trelaiset(miksei muukkin;)

    \ Ei ole vielä ollu ja mukaan sopii aina! :wave: Täytyy katsoa kuinka ensiviikolla, kun meille tulee huomenna se koiranpentu, niin kerittäisiin ja tietysti ilmoja vois katsella kans =) ;)
  9. emäntä-83

    Länsi-Trelaiset(miksei muukkin;)

    \ Lamminpäätä ku en oikeen muita puistoja tiä.. :whistle: :ashamed: Ja Tumpula, ehtottomasti mukaan vaan! :wave:
  10. emäntä-83

    Länsi-Trelaiset(miksei muukkin;)

    \ Hienoa!Mä ilmottelen sunnuntaina kun kattelen vähä noita säätiatoja, että mikä päivä vois olla hyvä ;) Mitkäs päivät teille sopii?
  11. emäntä-83

    Länsi-Trelaiset(miksei muukkin;)

    Oliskos innokkaita puisto-piknik tapaamiseen tänne länsi-treelle? =) B) Jos vaikka jo ensviikolla sattuis olemaan nättiä ilmoja.. :whistle: Aattelin, että sellanen piknik-tyylinen tapaaminen vois kans olla kiva ;) Mut en tiä löytyykö innokkaita tämmöseen.. :ashamed:
  12. emäntä-83

    Pituus 2-vuotiaana?

    esikoinen ei ollu 2v.neuvolas mutta 2,5vuotiaana oli 91,5cm kakkos tyttö oli tänään 2v neuvolas ja pituutta 85cm. :heart: :heart:
  13. emäntä-83

    painoja ja pituuksia?

    meillä veikattiin 32viikoilla, että hyvä jos painaa 3100g vaikka menis siihen laskettuunaikaan (tästä kuopuksesta)..mutta 39+6viikoilla synty ja painoa oli 4050g..
  14. emäntä-83

    Synnytyksen jälkeen vatsa kipeä....

    Mulla oli aivan samanlaisesti maha kipeä tämän kuopuksen synnytyksen jälkeen :o :x eikä lääkärit osanneet yhtään arvata mistä olis voinu johtua.. :\| Ei pystyny nukkumaan, ei makaamaan, ei mitään tekemään kun aina sattu. Kahtena päivänä sitte oksensinkin..
  15. emäntä-83

    miten nopeasti syntynyt ekasta supistuksesta

    ekasta säännöllisestä supistuksesta 15min niin tyttö oli maailmassa..koko synnytyksen kesto 40min..
  16. emäntä-83

    sairaalasta varastettu?

    \ mulle hoitaja sano, että verkkohousut roskiin vaan :o :x
  17. emäntä-83

    sairaalasta varastettu?

    ja toisekseen, ne verkkohousuthan menee roskiin joka tapauksessa ja ne siteet niin miksi, jos kerran ovat jo jalassa, ei vois kotiin viedä? :whistle: :D Mä itse vuosin ku pistetty sika eikä omat siteet pitäneet.. \|O
  18. emäntä-83

    sairaalasta varastettu?

    mä otin ne iiiihanat verkkohousut ja sen siteen :laugh: :D :whistle:
  19. emäntä-83

    -05 syntyneet

    tyttö tuli 7.7.ja tampereella asustellaan :wave:
  20. emäntä-83

    näin se poika syntyi :)

    \ Ihana kertomus =) =) Vielä kerran oikein paljon onnea!! :flower: Meillä tällä keskimmäisellä myös kunnon hymykuopat :D

Yhteistyössä