Hakutulokset

  1. R

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT*

    outison ultraan ei ole kiire, ellei itse halua jo varmistaa että kaikki on tähän asti hyvin. Itse menen vasta niihin kahteen ultraan joihin minut kirjeellä kutsutaan. Neuvolasta on ainakin pk-seudulla ilmotettu synnytyssairaalaan äidin raskausviikot ja sieltä on sitten osattu kutsua ultrauksiin...
  2. R

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT*

    Moi kaikki! Pääsenkö mukaan? :) LA 21.4, toinen lapsi ja NKL varmaankin suuntana keväällä. Tein positiivisen testin eilen ja nyt tietää jo koko suku... en oo ihan maltillisimmasta päästä :ashamed: Toivottavasti ei tule mitään harmittavaa takaiskua.
  3. R

    Plussa tuli jee :)

    Mä pidän peukkuja! Kiitos kaikille onnitteluista :)
  4. R

    Plussa tuli jee :)

    Toinen lapsi näyttäis olevan tulossa :)
  5. R

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 9

    Kiitos :hug: :) saa laittaa plussanneisiin.
  6. R

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 9

    PLUSSA :heart: :D Piti huomenna aamulla tehdä testi mutta teinkin jo äsken ja ihan selvä plussahan se oli :) En tiiä miten päin tässä olis! Voiko olla totta?? :laugh: Ihanaa!!
  7. R

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 9

    Nennu08 meillä taitaa olla aika jännää molemmilla! Jospa se plussa tulis parin päivän päästä :) Itsellä nyt kp 29/28-30 eikä oo oikeastaan menkkakipuja. Pinna on kyllä ollu tavallista tiukemmalla, mutta ei se aina menkkoja enteile :) oho huomaatteko kun alan olla sittenkin optimistinen...
  8. R

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 9

    Jälleen lämpimät onnittelut plussanneille :) :flower: Well done! :D Täällä olis periaatteessa jännät paikat (28/28-30), mutta en oikeen jaksa olla optimistinen. Oon joka kerta ollu niin toiveikas ja sitten pettynyt. Eilen ainakin oli sellaset PMS oireet että oksat pois. Oli pinna...
  9. R

    huomenta,ketäs jo hereillä?

    :wave: huomenta vaan!
  10. R

    Sanokaapa

    Mä oon ihmetelly samaa!
  11. R

    mitäs teillä

    kanapastaa ja avokado-salaattia.
  12. R

    nyt kaikki hyvät neuvot tarpeen, imetys sattuu niin turkasesti

    Laita sitä lansinohia aina imetyksen jälkeen jos ei oo rintatulehduksesta kyse.
  13. R

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 8

    Moi! Onnea plussanneille ja peukut on pystyssä cassylle! Kävin tänään kattomassa veljen 4pv vanhaa vauvaa ja voi taivas miten ihana pikkuinen!! Nyt onkin kp 14 eli ei kerkee kirjotella enempää B) :D Plussatuulia!
  14. R

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 8

    kp 1. Täti tuli kokonaan näkyviin. Haistakoon paskan. Ei kai sitten sitä tuhruttelua lasketa... kokeillaan näin, jospa oon aiemmin laskenut väärin ja siitä kiikastaa?
  15. R

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 8

    Voi Veera :'( :hug: Tein testin ja nega tuli, mutta jotenkin vieläkin toivo elää ettei se täti tuu koko komeudessaan ja parin päivän päästä näyttäis paremmalta...
  16. R

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 8

    Paljon onnea plussanneille! Mukavaa odotusaikaa teille :) Mä en nyt tiedä onko mulla nyt kp mikä, kun on vaan pientä tuhrua tullut sunnuntaista asti. Kyllä normaalisti on näihin aikoihin alkanu jo kunnon vuoto. Ei oo oikeen kuukautiskipujakaan. Pitäiskö ihan testi tehä? :ashamed: :) :)...
  17. R

    Muita facebookin käyttäjiä?

    Kun avaat sun oman profiilin, siinä on heti melkeen sun nimen alla se networks. En tiedä mitä siinä on suomenkielisessä versiossa. Kuitenkin sun pitää olla suomen networksissa että pääset liittymään plussalaisiin. Sit se löytyykin haulla ihan heti.
  18. R

    Muita facebookin käyttäjiä?

    Sinne pääsee liittymään vaan ne jotka on finland networkissa. Kattokaa profiilista oma networkinne jos ette meinaa päästä plussalaiset-yhteisöön.
  19. R

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

    Onneksi olkoon plussanneille! :flower: :hug: Kp 2 jee jee
  20. R

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

    Moi kaikki! En ole kirjoitellut, mutta luen kyllä juttujanne ja jännitän, iloitsen ja harmistun puolestanne aina tilanteen mukaan :) Mulle ei kuulu muuta kuin että kp 1 rapsahti mittariin. Tuskin tarvii tunnelmista erikseen kertoa... sen verran sanon että yllättävän paljon ahdistaa se ettei...

Yhteistyössä