Hakutulokset

  1. S

    Mitä te muut turhat eli työttömät teette tänään?

    Lenkkeilyä,siivoilua,ruuanlaittoa, keskustelu tyttären open kanssa,jumppa, lasten läksy,telkkarin katontaa ja tutimaan
  2. S

    Coronaria

    Onks kukaan Coronarialla töissä tai onko ollu joskus? Koemuksia? Työhaastatteluun meno huomenna.
  3. S

    onko köyhyydestä mahdollisuus päästä pois?

    Niin sitä voi miettiä mikä itselle on tärkeää eikä kannata verrata itseään toisiin.
  4. S

    onko köyhyydestä mahdollisuus päästä pois?

    Vaikka työtä tekemällä ei rikastu, niin silti kouluttautuminen nyt ainakin kannattaa. Kyllä se toimeentulo töissäolevana on parempi mitä tukien varassa kitkuttamalla.
  5. S

    Vappumenu, kelpaako?

    Kyllähän tuo kelpais ,lapsetkaan ei varmaan jättäs syömättä :)
  6. S

    Lähihoitajaksi vai leipuriksi? Kumman valitsen?

    Tekemisen vapaus varmaan on parempi leipurina.
  7. S

    Haasteet

    No tuota superdieettiä olen ajatellut. Miten menee haasteiden toteutus sinulla? Hölkkää oon harrastanut aina välillä, lankku tekee niin ihanan kipeää :) Tsemppiä
  8. S

    Superdietti

    Alkais 5.5. Onko ketään joka aikoo osallistua taion osallistunut?? :whistle:
  9. S

    Mitä muut ei ymmärrä työssäsi?

    Vanhusten kanssa voi todellakin keskustella. Paskatkin on pestävä ja perushoito on tärkeää. Vanhat ihmiset tykkää olla siististi puettuja, se ei ole vaan hoitajan oman olon takia tehtävä työ. Ihminen ei ole idiootti vaikka sairastaa dementoivaa sairautta.
  10. S

    Mitä mieltä nimestä Markkuli?

    Olin poika nimeltä Päivi enkä tiennyt oonko Romeo vai Julia ....
  11. S

    Lapsi, jota ei ole kutsuttu symttäreille, tupsahtaa kylään - mitä tekisit?

    Todella surullista lapselle. Nämä jutut on inhottavia. Omalle tytölle käynyt kans niin, että on jätetty kutsumatta.Olisin varmaan itse kutsunut lapsen sisälle ja tarjonnut kakkua ym.herkkua. Ei kai sitä olis hennonut pois käännyttää.
  12. S

    Olen niin väsynyt kuulemaan rakkaasta lapsestani vain negatiivisia asioita

    Se on raskasta, tiedän. Tyttö tuplasi ekaluokan ,koska ei sopeutunu ryhmään ja oli luku-ja kirjoitusvaikeuksia.Nyt menee koulu hyvin, mutta itsetunto ongelmia puidaan yhäkin perheneuvolassa. Kotona kehutaan kovasti onnistumisista, rohkaistaan pitämään kavereihin yhteyttä ja pidetään yhteyttä...
  13. S

    Oletko koskaan ollut humalassa töissä?

    Ei se passaa hoitsulle, eli en ole ollut.
  14. S

    Rakettien ostoon

    Sitä pitäs lähteä raketit ostamaan. Suuren suuria summia ei ole ajateltu törsätä, n. 10 € on yläraja.
  15. S

    G: Parasta Lidlissä?

    laktoositon maito edllista
  16. S

    Minkä verran missäkin pakkasta

    Kuusamo -27
  17. S

    G: Miten vietätte teidän jouluaaton?

    Nukun varmaan klo. 9 saakka, sit kinkku uuniin ja joulupuuro hautumaan. Ulkoilua jos sää sallii, toivon todella että sallii (täällä on meinaan 27 pakkasta ollu jo useamman päivän ajan ja nuppi leviää jos ei pääse ulos). Syöpöttelyä ulkoilun jälkeen. Saunaan n.klo 18 ja sen jälkeen lahjojen jako...
  18. S

    Ihmedietti

    Millanen dieetti kyseessä?
  19. S

    Rahahuolet on mennyttä

    Jep, jep, sitä odotellessa.

Yhteistyössä