Hakutulokset

  1. P

    Haluaisin kolmannen lapsen mutta nyt kaipaisin neuvoja.

    Hei! Me haluttais mieheni kanssa perheenlisäystä eli kolmannen lapsen mutta hiukan askarruttaa muutama asia ja toivoisin saada siihen ihmisiltä omiakokemuksista vastauksia. Olemme rakentaneet talomme niin että siihen mahtuu 2lasta. Eli jos kolmas tulisi niin miten olette sijoittaneet lapset...
  2. P

    Osaisko joku auttaa mua miten toimia!

    Kiitos.
  3. P

    S

    Täälä
  4. P

    lapsimessut

    Onko jollain ylimääräisiä lippuja messuille? Voin ostaa kohtuu hinnalla pois ;) Laita yv:tä jos sinulta niitä löytyy
  5. P

    Ennustaja

    Onko joku käynyt ennustajalla? Onko joku nettiennustus tai jotain. Onko ollut "hyvä" eli onko pitänyt paikkaansa vai onko ihan huuhaa. Joskus olisin nähnyt täälä sivustoilla sellaisen joka ennustaa ja vastaa vain sähköpostilla. Kyselen ihan mielenkiinnosta kun en nyt ite niin kovin usko...
  6. P

    Auttakaa tyhmää!

    Kiitos kovasti. Olipa tosi helppoa. Miksi en heti älynnyt :headwall:
  7. P

    Auttakaa tyhmää!

    Mä en enään tiedä miten saan laitettua yv:tä henkilölle jos niin haluan eli en löydä mistään sellasta kohtaa et voisin lähettää. Auttakaa nyt tyhmää ihmistä kun en enään osaa :ashamed:
  8. P

    syödäänkö teillä aina lounas?

    Kyllä meilläkin syödään kaksi lämmintä ateriaa. Välillä syödään hyvin ja välillä vähän huonommin mutta aina on saatavana lämpimätateriat. Meillä syödään 5kertaa yleensä. Jos on kyläpäivä tai meillä on vieraita niin silloin ruoka syödään huonommin kun ollaan syöty pullaa ja leipiä ;) Jokainen...
  9. P

    Te, joiden lapsilla ollut korvatulehdus ?

    Meillä poika sai ekan korvatulehduksen 24.12.2007 ja huusi koko yön. Oltiin jälkitarkastuksessa 23.01.2008 ja todettiin että korvissa on edelleen korvatulehdus. Poika ei tästä toisesta korvatulehduksesta reakoinut millään tavalla. Koskaan ei tullut kuumetta mutta silti lääkäri määräsi että...
  10. P

    ISOISTA ASUNTOLAINOISTA, TE JOILLA ON

    Meillä asuntolainaa jäljellä 180000e ja autolainaa 14000e. Lyhennys asunnosta on 1000e ja autosta 350e. Asuntolainaa jäljellä n: 23v Isäntä tienaa vuodessa 39-40000e ja minä jään kohta kh tuelle. Hyvin ollaan tultu toimeen mutta rahalla ei mässätä vaan katotaan mihin sitä kulutetaan. Vuoden olen...
  11. P

    Tupperwaran myyjät!!!!

    SUKLAAHIPPU: Mä en ymmärrä kun en pääse sul lähettämään yv:tä :ashamed: Mä en taida sit osata lähettää tai en muuten vaan hokannut mistä voin sen lähettää =) Lähetä sä mulle niin vastaan sit sulle jos ehit/ jaksat.
  12. P

    Minkä ikäisiä lapsia teillä on?

    Pojat 1v7kk ja 5kk.
  13. P

    Ikäero vajaa 2vuotta

    Tulipas tohon loppuun vähän ylimääräisiä kuvia. Sorry
  14. P

    Ikäero vajaa 2vuotta

    Meillä on poikien ikäero 1v2kk1päivä. Nuorimmainen on jo 5kk ja nyt arki rullaa jo hyvin. Isompi tykkää vauvasta tosi paljon. Isoveli tuo leluja, halaa ja "juttelee" pikkuveljelleen. Nyt näyttäisi siltä että heistä tulee vielä hyvät leikkikaverit ja varmasti myös tappelukaverit;) Alussa oli tosi...
  15. P

    Mitat 3kk:n iässä?

    syntyessä 4150g ja 52cm 3kk 7330g 65.1cm
  16. P

    Koska hankkia toinen lapsi

    Meillä poikien ikäero on 1v2kk1päivä;) Tää on ollut meille hyvä ikäero. Alussa ekat 2-3kk oli aika rankkaa mutta nyt kun nuorin on 5kk alkaa arki jo hyvin sujumaan. Isoveli tykkää kovin pikkuvelistä. Isoveli tuo leluja,halaa ja "riehuu" pikkuveljelleen. Jos pikkunen itkee niin kyl veli ehtii...
  17. P

    PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

    Heippa vaan kaikille. Nyt olis 1viikko takana laihdutuksesta. Lähtö kohdat olivat tälläiset: Lähtöpaino 87.1kg paino nyt 85.7kg viikkopudotus 1.4kg =) Olen 7vuotta sitten pudottanut viimeksi painonvartioissa 15kg ja nyt kun lapset on tehty niin nyt pitäis taas saada paino takas...
  18. P

    PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

    kukeseen: En ole ollut viel kuukautta. Vasta mä just alotin jos nyt minusta kirjoitit =) Lapsi kannattaa olla ainakin 2kk ikäinen jos imetät pelkästään. Itse en imetä ollenkaan ja siksi meninkin jo painonvartijoihin. Jos imetät niin lisää 10 pistettä. Kannattaa varmaan soittaa painonvartioihin...
  19. P

    PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

    Saisko tulla mukaan? Mä alotin eilen painonvartijat eli punnitus on meillä joka tiistai. Yritän pudottaa sellaset 20kg.
  20. P

    Koska lisää lapsia?

    Meillä esikoinen on nyt 1v 3kk ja kuopus on 1kk. Kun esikoinen syntys niin annettiin toisen tulla kun on tullakseen;) Esikoinen oli 4kk kun tulin raskaaksi. Aluksi oli raskjasta kun väsytti kovasti ja oli pahaaoloa. Kaikki helpotti noin kahessa kuukaudessa. Loppuraskaus oli taas vaikea kun...

Yhteistyössä