Hakutulokset

  1. V

    Sossun toimeentulotuesta!!

    Tietäskö kukaan miten Sossu suhtautuu jos ahakee toimeentulotukea ja olen työssä 6tuntia/päivä.Rupeaako ne urputtamaan siitä että pitäis olla 8 tuntia?
  2. V

    Laryngiitti/kurkunpääntulehdus mitä kotikonsteja?

    Pojalla 4v. kamala haukkuva yskä ja hengitysvaikeutta hieman,epäilen valekuristustautia,mitäs kotikonsteja siihen olikaan,viileä ilma ainakin mutta muita?
  3. V

    Miten paljon teidän 4v.jaksaa tai viihtyy leikkiä yksin?

    On ruennut hieman ihmetyttämään ja samalla rasittamaan kun meidän 4v.tuntuu olevan kokoajan huutamassa "äitii,tuu katsomaan/tekemään/tuomaan ym.kaikenlaisia asioita eikä siis viihdy itsekseen melkein ollenkaan.Sisarukset on vielä niin pieniä ettei ole oikein leikkiseuraksi.Päiväkodissa on...
  4. V

    venlalle toinen nimi

    Olisiko ehdotuksia toisesta nimestä venlalle
  5. V

    Löytyykös tampereelta ketään?

    23 vuotias ja tyttö 3kk
  6. V

    Onko tulevaisuutta?

    Laitoin tännekin, jospa joku viitisisi kommentoida. Mieheni on ajoittain todella vastuuton. Viimeinen reilut puoli vuotta ollut erityisen raskaita. Yhteiselämää takana jo 10v ja lapsia 2. Kolmas syntyy näinä päivinä. Reilu puolivuotta sitten mies aloitti uhkapelaamisen, jonka "lopetti", kun jäi...
  7. V

    ei tyydytetty

    Onko kenelläkään vastaavaa ongelmaa, eli kun harrastan mihen kanssa s.eksiä, se ei kertakaikkiaan tunnu miltään koskaan. Miehiä on ollut paljon, mut kenenkään kans ei ole ollut edes lähellä, että tuntuis jotenkin hyvälle, siis tuntuu samalle kuin hinkkaisit esim. sormella varpaan väliä (mikä...
  8. V

    Brio Race -kuomuratas

    Kulkeeko Brio Flex nykyään race vai zenit-nimellä? =)
  9. V

    Kirjeitä

    Hei! Olisi kiva kirjoitella perinteisesti - etanapostilla. On niin ihanaa kun postin seasta löytyy oikeita kirjeitä, eikä vain laskuja. Olen 49-vuotias, perheellinen pääkaupunkiseudulta. Sinun iälläsi eikä lastesi lukumäärällä ole väliä, pääasia että kirjoittelu kiinnostaa. Jos kiinnostaa...
  10. V

    menkat ja...

    nyt kun mulla synnytksen jälkeen ollut menkat niin vuoto ollut pahanhajuista mistä tämä voi johtua?synnytyksestä nyt vuosi,mitään tulehduksia ei oo.ärsyttää ku tiedän et mensut alkaa ja kamala lemu tulee sit mukana.
  11. V

    Raskaaksi tuleminen

    Olen nelikymppinen ja haaveilen ensimmäistä kertaa elämässäni vauvasta..ehkäisy jätetty pois syyskuussa 2005. Haluaisin kuulla kokemuksia siitä, miten nopeasti samassa tilanteessa on tärpännyt ja kannattaako tässä iässä mennä aikaisemmin hakemaan lääkärin apua, kuin vuoden yrittämisen jälkeen...
  12. V

    Ehkä tyhmä kysymys

    Miten laskettiinkaan koska lapsi on saanut alkunsa rv 33+4? =)
  13. V

    4.3 2005 syntyneitä?

    Olisi kivaa vaihtaa ajatuksia äitien kanssa jotka ovat synnyttäneet samana päivänä kun minä. Toki muutkin jotka ovat synnyttäneet samoihin aikoihin, eteenkin esikoislapsi, voivat kirjoitella. mirreg@luukku.com
  14. V

    paniikki

    taidan olla raskaana, iältäni olen 19 vuotias, opiskelen..´haluaisin vain kysyä teiltä viisaammilta kuinka olette pärjänneet talous-asioissa? mistä saa rahaa..ilman rahaa on vaikea elättää lasta ja omaa itseään..varmaankin kuulostan tollolta..

Yhteistyössä