Hakutulokset

  1. M

    mikä on zip code?

    postinumero, jota jenkeissä käyttävät kyseisellä nimellä
  2. M

    ** LOKAMASSUT ** toukokuussa

    [i]täällä rv 21+6 ja toista odotellaan syntyväksi 5.10:) Maanantaina oli ultra ja kaikki ok:) Tyttöä lupailivat (ensimmäinen on poika:)
  3. M

    Pää hajoo

    Ihan luonnollista että joskus tulee mieleen kuinka paljon helpommalla pääsisi jos ei lasta olisi tullut hankittua. Mutta ei todellakaan kannata hukata hetkeäkään sen miettimiseen, koska asiaahan ei saa tekemättömäksi ! Vaikka tuntuu fraasilta, kannattaa yrittää ihan laskemalla laskea kaikki...
  4. M

    Mitä ruokaa kananpojan paistisuikaleesta?

    sipulia ja paprikaa pastaa (esim fusilli) mustapekka-tuorejuustoa kermaa ja ananasta... nam!
  5. M

    En kohta tiedä mitä teen...:(

    jos olet liian riippuvainen miehestäsi, mies ahdistuu. koita itsenäistyä, ja mene ja viiletä omia menojasi, niin mies huomaakin yht äikkiä, että täh! hänellä on itsenäinen ja varmasti sellainen nainen kenet joku muukin mies haluaisi. mieheltäsi tuntuu että kaikki on hänestä kiinni ja haluaa pois...
  6. M

    ÄKKI APUAA PLIIIIS!!!!

    Mä oon kaikkien mun kolmen lapsen kans vetäny p.erseet ennen kuin olen saanut tietää olevani raskaana. Terveitä ovat! Eiks se niin sanota et niin kauan kun ei itse tiedä.... No hätä! Onnea odotukseen!!
  7. M

    EN HALUU TUNTEA ENÄÄN TÄTÄ TUSKAA...

    joko soitit? :hug:
  8. M

    sanooko kenellekään firma nimeltä TONO mitään?

    laittaisin sinuna s-postiviestiä, kun näkeväthän he tosiaan asiakasnumerolla kenestä on kyse ja sinuna selittäisinkin vähän, että ei oo ukolla s-postia. Mä laitoin miehen s-postista sen eron meneen pari päivää sitten mutta vielä ei ainakaan mitään vahvistusta ole tullut ja jos sitä ei...
  9. M

    Vauvan odotuksesta...

    Meillä oli sama tilanne, miehen vaimo odotti yhtäaikaa lastaan, molemmilla meillä 2 ennestään. Joka päivä 2 muuta olivat hoidossa mummolla, et tämä äiti saa levätä.. Kertaakaan en kehdannut viedä omia tuon asian takia hoitoon, ku siellä olis sit ollut 4 yhtäaikaa eikä kovin kiva asia olis ollut...
  10. M

    EN HALUU TUNTEA ENÄÄN TÄTÄ TUSKAA...

    Hei! Ota nyt puhelin käteen ja soita neuvolaan ja sanot, että tarvitset apua HETI! Kerrot lyhyesti tilanteen ja sanot, että nyt on toimittava, olet LOPPU! :hug: Voimia. Ja edelleen kehoitan...toimi nyt heti äläkä enää mieti miten edetään tai mitä siitä tulee, kun hommat lähtee eteenpäin niin...
  11. M

    Mitä tästäkin ajattelisin ?

    huh huh!
  12. M

    sanooko kenellekään firma nimeltä TONO mitään?

    Jepjep...tuttu juttu. Ukollein oli kans soitellu ja parit kipaleet sieltä on nyt tullu ja nyt koitettu sit irtisanoa ittemme tuosta touhusta, mutta asiakaspalvelunumeroon ei saa yhteyttä tai sitten se on varattu...viimeksi laitoin viestiä sitten sähköpostiin ja seuraavaksi laitetaan kirjallinen ero.
  13. M

    Mam taikamuki

    Molemmat lapset aikansa pyörittelivät ja värkkäsivät mukin kaa, sitten vahingossa imasivat ja sen jälkeen hoksasivat, miten toimii. Enpä tiiä muuten, miten voisi opettaa moiseen.
  14. M

    4D kommenttiketju

    ja mikä ihmeen pakko sen adoptioäidin oli heti tunkea tissiä toisen suuhun??
  15. M

    Vuonna 2007 syntyneet vauvat

    12.5.2007 41+6 4790g 55,3 cm poika
  16. M

    hälp

    Itse tein jokaisen kolmen aikana niin että laitoin vähän uutta makua jo tutun sekaan ja lisäsin sitä pikkuhiljaa. Maissi on myös "hellä" alkumaku, kokeilepa sitä. Jokainen tekee omalla tavallaan, sisko teki niin että antoi uutta makua pelkiltään ja jos ei maistunut niin sekoitti jo tuttuun makuun.
  17. M

    Raskaudesta ja synnytyksestä kysyttävää!

    Itsellä kolmessa raskaudessa oli paikat kiinni ihan synnytykseen saakka. Eka synnytys alkoi vesien menolla kuuden aikaan aamulla ja poju syntyi kahdelta samana päivänä. Toinen alkoi supistuksilla (lääkärin tarkastus oli edellisenä päivänä ja paikat edelleen kiinni), supistukset alkoivat aamulla...
  18. M

    Uusi laihdutusryhmä, kiinnostaako?

    Ensimmäinen laihdutus viikko takana ja tässä lukemat! alkupaino: 80,2kg paino nyt: 79,1kg pudotus: 1,1kg Eli 1,1kg viikossa, olen kyllä tosi tyytyväinen, en ole kyllä ikinä ennen pystynny olla näin kauan dietillä ja näin tosissani :D johan alkaa meikäläiselläkin toi läski lähtemään,hehe...
  19. M

    yölevottomuus

    joo tuttu juttu..ehkä vois liittyä ikään??meillä 1,4 tyttö ja nukkunut aina tosi hyvin mut nyt alkanut herilee ja jonkun kolmisen tuntia nukkuu huonosti..herää itkemään ei kelpaa pullo ei tutti,ei mikään joskus rauhottuu maito tippaan..ei ole korvatulehdusta tai muutakaan kun ollaan käyty...

Yhteistyössä