Hakutulokset

  1. A

    nyt on tämä istuin tilattu 2x

    \ ei oo, likoilla ikäeroa 1v3kk. tuo toinen istuin saa odotella vielä muutamia kuukausia.
  2. A

    nyt on tämä istuin tilattu 2x

    niin onkin! nyt vaan vanhat istuimet nurkista pois. :D taitaa neidit hyppiä ilosta ,kun näkevät mitä tuli ostettua!
  3. A

    nyt on tämä istuin tilattu 2x

    http://www.babyshop.fi/product_details.php?p=1003 :p
  4. A

    mitä kehtaa pyytää???

    :/ oisko tuo ylin 2000 mallia tai uudempi alin...???samaa vm varmaan
  5. A

    mitä kehtaa pyytää???

    linkki http://riemun.huuto.net/auctionimages/4/9a/62578669d7cfdb71ae844998ff607-orig.jpg :ashamed:
  6. A

    mitä kehtaa pyytää???

    se toinen istuin on tälläinen ei siis se sininen....
  7. A

    mitä kehtaa pyytää???

    http://riemun.huuto.net/auctionimages/f/95/7c5ac2759a2b1950d62de1ab2c36f-orig.jpg http://riemun.huuto.net/auctionimages/c/e7/6c82bd1ef7ac218eaa87cc2e907c7-orig.jpg
  8. A

    Unelmaa rannalla...

    \ *kadena* Minäkin haluun..... :whistle: Lisää tämän tyyppisiä juttuja!
  9. A

    Kreetalla käyneet!Hotelliasiaa.

    Eilen tultiin kotiin kreetalta. Sama hotelli kuin teiillä, stefan village.. Ihana paikka lapsen kanssa. En muista kuinka pitkällä toinen hotelli on mutta voin vilkaista karttaa mikä saatiin sieltä, jos sattuis lukemaan. Ihanaa lomaa teille!
  10. A

    Mitä ajattelette, jos joku ei onnittele teitä kun kerrotte

    miksi pitäisi onnitella? naapuri ilmoitti viime viikolla saavansa syksyllä lapsen, ei jutella muutenkaan pahemmin niin miksi olisin "tuttua" onnitellu? Eikä taustalla ole lapsettomuutta, itselläni neljä lasta.. onneksi nuorin jo kohta kouluun lähtee, vanhemmat maailmalla, en itse halua enää...
  11. A

    kuolleen lapsen synnyttäminen

    Raskaana olevien kannattaisin minun mielestäni lukea näitä sillä asenteella, että lapsen kuoleminen on oikeasti ihan älyttömän harvinaista, mutta että sellaistakin tapahtuu. Kun kuulin että lapseni oli kuollut, minua helpotti suuresti se, että olin lukenut jotain synnytyskertomuksia joissa oli...
  12. A

    huutonetistä

    miten mulla aina tulee nuo kuvat jotenkin hassusti tuohon ja sitten kuvan viereen tulee kubva mitä eri saa auki. jos ymmärsitte!!!!!!!!!!
  13. A

    mieas sai työsuhdeauton

    ihan uus rensu on alla ny!!!!!!! :D
  14. A

    mummuista

    \ olen pahoillani. toivottavsti sinulla on kuitenkin hyvät muistot jäljellä. koskaan ei voi tietää milloin aika ottaa omista lähimmäisistä. senkin takia riidat ja erimielisyydet on hyvä jakaa selviksi. ja turhista on on edes mainita.
  15. A

    mummuista

    \ minä ainakin toivoisin että jos niin käy että suosin jotain enemmän, että siitä sitten sanotaan. eikä edes tää mummu siitä varmaan suuttuis. ihan kuten ennenkin lapseni ovat mulle puhuneet; rehellisesti ja aikailematta. jokaiseen löydetään ratkaisut yhdessä.
  16. A

    mummuista

    kiitos tulipeikko. en voi uskoa että lapseni on jos siinä iässä että on valmis äidiksi. ja tulevana mummuna haluan hoivata lapsenlastani. itsestäni ei enää pienen äidiksi ole, mutta onneksi ei tarviikaan.
  17. A

    mummuista

    \ mutta ymmärtääkö vanhemmat sitä? kyllä itse meinasin hoivat itseni vuoksi omia laspenlapsiani tulevaisuudessa. eiväthän he tunne sitten omaa mummuaan jos en ole paikalla/läsnä ollut.
  18. A

    mummuista

    \ eikö koskaan? miksi hän sitten hoitaa serkkulapsia? tuo on kanssa yksi asia mitä olen ihmetellyt; ,miten pitää lapset tasa-arvoisina omissa silmissään? kyllä varmaan kaikilla mummuilla on suosikit, mutta miten estää sen näkyminen muille lapsille?
  19. A

    mummuista

    itse en ole vielä mummuksi päässyt. mutta jos mummulla on paljon lapsenlapsia ja käy töissä. niin kuinka usein teidän mielestänne olisi sopiva määrä ottaa yöhoitoon? lapset voivat olla eri perheistä, mutta miten paljon te ajattelette että omat lapsenne tarvitsevat mummuaan? ja tuleeko mieleen...
  20. A

    mitä 3v lahjaksi?

    millä ne yleensä leikkii? omat lapset jo niin isoja että en tiedä mitä pikkusten lasten tavaraan kuuluu. :ashamed: tytöstä on kyse. mitä sinä haluaisit lapsellesi?

Yhteistyössä