Hakutulokset

  1. P

    Kehtaanko vaihtaa nämä kengät..

    IHANAT kengät! Minulla itsellä on nuo.
  2. P

    hääkuva+esikoinen

    huomio huomio!vaivautuisiko joku kommentoimaan KIITOS! :hug:
  3. P

    hääkuva+esikoinen

    kyselin jo aiemmin saamatta mielipiteitä eli onko teidän mielestä järkevää ottaa hääkuvaan esikoista? lapsia on tulossa mahdollisesti lisää jos vain haikara suo ;) onko se inhottavaa aatellen seuraavaa lasta jos meidät kolme on kuvattu hääkuvaan ja hän ei ole päässyt kuvaan.
  4. P

    vihkiminen+kiitoskortti

    hemmo ymmärsit varmaan väärin. tottakai kuvat annetaan mutta onko nekin kiitoskorttinimellä vai mitenkä kun vieraat eivät ole vihkitilaisuudessa. ehkä oli tyhmä kysymys.
  5. P

    vihkiminen+kiitoskortti

    mitä olette mieltä?menemme maistraatissa naimisiin ja valokuvaamoon kuvattavaksi. Hääjuhlan pidämme siitä kuukauden päästä. Annetaanko ihmisille kuvat kiitoskorttinimellä koska ovat olleet hääjuhlassa vai miten olette nähneet tehtävän????
  6. P

    MIKÄ 10KK VAIVAA...

    meidän 8kk pojalla on myös ihme kitisemistä ajoittain, välillä yöt hyviä ja välillä valvotaan. Kahta ekaa hammasta tehnyt nyt jo 2viikkoa ja vieläkään eivät ole tulleet esiin kuin n. 2mm. Tiedättekö kauan hampaiden tulo kokonaisuudessaan kestää????
  7. P

    kuulosuojaimet vauvalle

    mihinkä ikään asti vauvalle/lapselle täytyy laittaa kuulosuojaimet, kun lähtee katsomaan esim. jokamiesluokan autokilpailuja. Kuulokkeitahan saa ainakin rautakaupasta. Niin elikkä minkä ikäiselle tarvitsee kuulokkeet ja minkäikäiselle ei tarvi teidän mielestä.
  8. P

    matkalle mukaan MATKARATTAAT vai VAUNUT?

    Meillä poika oli 1 1/2 vuotta kun olimme Bulgariassa lomalla. Mukana matkarattaat josta selkänoja meni alas ja poika sopi hyvin nukkumaan. Niinpä meillä ei tarvinnut olla hotellissa päiväunien aikana vaan saatoimme mieheni kanssa kävellä ja katsella paikkoja ja käydä vaikka syömässä ja poika...
  9. P

    Anopin "kauniit" kommentit!

    varmasti jokainen mummu etsii niitä samoja piirteitä mitä lapsellaan ja itsellään on...jokainen tekee niin, mutta on se kumma jos vauva sattuukin näyttämään äidiltä niin siitä ei puhuta ollenkaan, vaan ollaan kiven kovaa sitä mieltä että vauva on isän näköinen. sanallakaan ei ole mummu(anoppi)...
  10. P

    Anopin "kauniit" kommentit!

    Ens kerralla en kyllä rupee hiljaa kuunteleen kommentteja mun painosta, jos niitä vielä tulee...kumma juttu kun munkin anoppi kovasti toitotti alussa kun vauva synty, että on niin isänsä näkönen ja toi vielä valokuva albumit mukanansa...muiden mielestä on ihan äitinsä näkönen. Nyt kun aikaa on...
  11. P

    Anopin "kauniit" kommentit!

    Kenellä anoppi on huomautellut painosta, jota on kertyny raskauden aikana? Mulla on niinkin kiva anoppi että rupes kommentoimaan mun mahaa heti ensimmäisenä kun pääsin kotiin laitokselta. Piti jokaiselle huomauttaa että on mulla mahaa vielä ja tän teki kahteen kertaan. Onneks kukaan muu ei...
  12. P

    kysymys mummuille ja vaareille ja ....

    \ Juu, ja varmasti olisi aika monella mummullakin asennemuutos paikallaan mutta sitä ei kukaan mummu ole täällä käynyt kirjoittamassa. Moniko mummu hyväksyi aikoinaan omilla lapsillaan rajattomat makeisten syönnit jne. Mutta nyt sitä kyllä tuputetaan lapsenlapsille, koska pelätään niin...
  13. P

    Kialle toinen nimi?

    Kia Aliina
  14. P

    G: 1,5-vuotiaanne mitat

    meillä tyttö 10560g ja 82cm pitkä, ja 1,3 v. oli 9820 ja 79cm. ei ollu merkintää yks vuotis neuvolasta kun jäi neuvola kortti kotiin... ihme =)
  15. P

    Purkkihernari..

    Onks tietoo, paljonko tommosessa purkista tehdystä hernariannoksessa on pisteitä?
  16. P

    Vinkkejä kurinpitoon

    Tuota kuritus-ketjua seuratessani ajattelin, että joku käytännön "kuritus"-vinkkien pino olisi hyödyllinen. Miten teillä on siis toimittu, jos lapsi ei tottele? Minä olen ehdoton luunappien ja tukistusten vastustaja ja hämmentyneenä olen lueskellut näitä kurituskeinoja puolustelevia viestejä...
  17. P

    peräkkäin tulleiden lasten vanhemmat

    Meillä muksuilla 1v 1kk ikä eroa ja sisaristuin hommattin. Ja ihan turhaan..Neiti ei paljoa suostu rattaissa istumaan.
  18. P

    Oireita MPR-rokotuksesta?

    Me saatiin se rokotus reilu viikko sitten ja on ollu ripulia nyt kolme päivää!!vai liekö jotain mahatautia liikkeellä!! Pirun kiukkunen kyllä mutta sitä se on ollu jo 3 kk ;)
  19. P

    tapero ja 14tuntia autossa

    Me matkustetaan lappiin n. 2 kertaa vuodessa ja meillä aina lähdetään ilta puuron jälkeen ja lapset nukkuu matkan!!
  20. P

    kysynpä vaan

    Käytiin tytön puolitoistavuotis neuvolassa. Meillä ei tyttö puhu vielä kun ihan muutaman selvän sanan ja terveydenhoitaja oli sitä mieltä että vika on minussa kun tyttö ei puhu!! Voiko se tosiaan olla näin vai oliko tätillä vain huono aamu?? Tuli vain paha mieli kun kuitenkin luetaan ja...

Yhteistyössä