Hakutulokset

  1. niiskuneiti

    mies makusi, naismakusi?

    olen itse pitkä ja muodokas brunette. tykkään tummista, karsimaattisen näköisistä, itseäni vanhemmista miehistä - ja sellainen minulla onneksi onkin omasta takaa
  2. niiskuneiti

    Voimia jaksamiseen ja kohtalotovereita kaivataan

    Onko kellään yhtä vaikeaa kuin meillä 4-vuotiaamme kanssa.Poika ei tottele mitään,kiroilee ja väittää kaikessa vastaan,kiusaa muita lapsia,kaikki hyvää tarkoittavat asiat käännetään pahaksi jne... Poikamme on tarhassa josta saamme jatkuvasti kuulla kuinka vaikeata hänen kanssaan on...
  3. niiskuneiti

    Kun mikään ei kelpaa

    Meidän äiti myös usein tuppautuu meille "auttamaan". Siivoaa ja puunaa, jonka jälkeen valittaa kun taas hänen PITI kaikki tehdä. :( Ja tulee tosiaan pyytämättä, usein kielloistakin huolimatta. Olen kertonut äidille joskus myös haaveestani jonain päivänä aloittaa lukio iltakouluna, ihan...
  4. niiskuneiti

    Kun mikään ei kelpaa

    Laitanpas tämän uusiksi, tällä kertaa otsikon ja nimimerkin oikeisiin sarakkeisiin... Äidilleni ei kelpaa mikään Mikään, mitä teen, ei hänelle riitä, vaan aina hän keksii kaikesta jotain kritisoitavaa... Viimeksi tänään, kerroin haaveestani päästä joskus(!) kyläilemään ulkomailla asuvan...
  5. niiskuneiti

    Laminaatti kaupungin asuntoon?

    Saako kaupngin asuntoon laitattaa itse laminaatit?
  6. niiskuneiti

    Kylppärin saumat kirkkaiksi...

    en tiedä toimiiko mutta luin lehdestä että partavaahtoa saumoihin ja annetaan vaikuttaa ja huuhdellaan...
  7. niiskuneiti

    milloin lapsi omaan huoneeseen nukkumaan?

    Meillä ovat kaikki lapset nukkunut pienestä asti omassa huoneessa.
  8. niiskuneiti

    * JOULUNTÄHDET 2006 *

    Moi kaikki! Meille syntyi poika 4.12, esikoistyttö on 2-vuotias. En ole näillä sivuilla aiemmin kirjoitellut, mutta vieläkö porukkaan mahtuu mukaan? Olisi kiva vaihdella kuulumisia muiden äitien kanssa, joilla on samanikäinen vauveli. Asun Helsingissä, olen naimisissa ja 24-vuotias. Viime ajat...
  9. niiskuneiti

    myöhäinen km ja kohtelu sen jälkeen

    Olin synnyttämässä tämän viikon tiistaina ja keskiviikkona kohtuun kuollutta vauvaamme. Raskausviikkoja oli takana 22, mutta pikkuisemme oli paljon pienempi. Arvelivat keskenmenon tapahtuneen jo pari vko sitten. Järkytys oli suuri ja oli raskas kokemus synnyttää kuollut vauva. K-S...
  10. niiskuneiti

    Äitejä vm -78?

    Täällä myös kolmen lapsen äippä pohjanmaalta. lapset 7v,5v ja 1v.ja ehkä nelonen kasvaa masussa.=)
  11. niiskuneiti

    ~KesäMassut 2007~

    Pääsipä lipsahtamaan pieni painovirhe paholainen edelliseen viestiin kun oli viikkoja liian vähän eli johan nitä nyt on 18+4 :laugh: Manteli-76: Ainakin TV-sekoitus karkkipusseissa on paljon niitä leijonantassuja. Kyllähän ne ultrat tietysti aina kivoja ja varmuutta antavia on, mutta ehkä ne...
  12. niiskuneiti

    ~KesäMassut 2007~

    Tervehdys kaikille! Helka ja äiti77: Olen myös siinä asemassa etten pääse kuin yhteen ultraan täällä, tosin kävin eka ultran jälkeen seuraavalla viikolla kontrolliultrassa. Nyt mietinkin että menenkö yksityiselle rakenneultraan vai tyydynkö siihen yhteen... Kertokaa mitä olette mieltä...
  13. niiskuneiti

    ~KesäMassut 2007~

    Löytyihän se syke sieltä ja nyt tosi helposti. Hymy levisi varmaan korviin saakka kun kuulin kuinka siellä jyskytti vahvasti ja tasaisesti. Syke oli kuulemma 140. Kummasti se vaan tuo asiaa vielä todellisemmaksi kun sen kuulee. =) niiskuneiti ja mukelo 16+4
  14. niiskuneiti

    ~KesäMassut 2007~

    Katziina: Eihän sitä tiedä vaikka oltaisiin yhtä aikaa laitoksella ;) Mä oisin nyt sitten menossa kohta uudestaan neuvolaan kuunteluttaan niitä sydänääniä, jospa sieltä viimein jotain kuuluisi. En odota liikoja ettei sitten taas tuu pettymys. Oon miettiny rakenneultraan menoa, kun täällä ei...
  15. niiskuneiti

    ~KesäMassut 2007~

    Ninnuli: Mun synnytyssairaala on K-S:n Keskussairaala Jyväskylä. Kävin sitten eilen neuvolassa ja neljännen kerran mulle sattui eri terveydenhoitaja. Ei oo enää kivaa kun joka kerta on eri ihminen siellä. Tää eilinen oli vielä joku sijainen ja ei kovin kauan alalla ollut (kaikella...
  16. niiskuneiti

    ~KesäMassut 2007~

    Oikein ihanaa Uutta vuotta 2007 kaikille! Saanen liittyä mukaan joukkoonne vko 16+1 ja l.a. 17.6.2007. Viime öinen ilotulitusten paljous toi jotenkin tunteet pintaan ja nautin joka raketista enemmän kuin koskaan ennen. Tuntui aivan kuin ne olisi tarkoitettu juhlistamaan jotain suurta tapahtumaa...
  17. niiskuneiti

    Moniko teistä on oikeasti tavannut?

    Muutaman.

Yhteistyössä