Hakutulokset

  1. A

    Helmikuiset 2019

    Mun oireet mitä ollut nyt tässä parin viikon aikana - mahan juilimista oli jo ennen plussaa, menkat tekee aina selän puolelta kipeäksi - kamala heikotus jos ei syö muutaman tunnin välein - tänään alkoi tutut repäisykivut - hampaan pesu yhtä tuskaa, kun se pistää yökkäyttään :D tätä ollu...
  2. A

    Helmikuiset 2019

    Heippa! Minäkin voisin tulla myös mukaan, vaikka olenkin tuolla tammikuisissa jo. Neuvolan mukaan la 2.2. ja omien laskelmien mukaan olisi ollut 29.1. Joten nähtäväksi jää miten käy. Ultran mukaan eivät ala siirtämään laskettua aikaa jos ei ole yli 5pv heittoa. Haalean haamun sain viikko sitten...
  3. A

    Tammikuun tarrasukat 2019

    Heippa kaikki! Tänään sain vahvistettua pari päivää sitten saadun haamun ja uskaltauduin tälle puolelle. aronoele/29.1?/OYS/29/3. FB ryhmään voisin kans liittyä (y) vähän helpompi siellä kirjoitella.
  4. A

    .

    https://aijaa.com/G5o6qc Minut voikin siirtää plussanneisiin. Tämän päivän testi KP 24/24. En ollut kyllä valmistautunut näin nopeaan tärppiin :eek::D:love: Plussatuulia kaikille muillekin <3
  5. A

    .

    Tässä tämän yön testiä. Haamujen haamu sieltä tuli kp 22/24-26. Sori vähän epäselvä kuva. :Dpitää hakea ma uus testi ja testailla uudestaan. https://aijaa.com/ZMv2SW
  6. A

    .

    Mulla on muuten listalla yhden päivän jäljessä tuo lista. Tänään siis kp 21. Huomiselle voi päivittää suoraan 22/24-26. Jokohan tuota tohtisi huomenna aamusta testata. Mies haki jonkun apteekin herkän ultra? raskaustestin. Oireita on monenlaisia. Alavatsaa juilinut ovulaatiosta asti...
  7. A

    Kolmannen yrittäjät ✨❤️

    8v ja 5v pojat
  8. A

    Kolmannen yrittäjät ✨❤️

    Täällä kans kolmosesta haaveillaan. Nyt yk1 menossa ja kp 16/24-26. Mahaa juilii ja nippailee edelleen, vaikka ovulaatio oli ja meni jo. Tässä nyt jännäillään miten käy. :D
  9. A

    .

    Täältä ilmoittautuu uusi kuumeilija. Kohta 30v kahden pojan äiti ja nyt olisi kolmas lapsi haaveissa. Nyt menossa yk1 ja kp15/24-26 Ovulaatiota en tikuttele, vaan omien tuntemusten mukaan mennään. Ovulaatio yleensä melko alussa kiertoa, joten tässä nyt jännäillään vielä parisen viikkoa.
  10. A

    <3 Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 *huhtikuussa*

    Kylläpäs tänne on tullu juttua :) Mulla tuntuu liikkeet tosi terävästi vaikka istukka onkin edessä. Kantapäät tuntuu yleensä tuossa navan kohdalla suoraan tai sitten oikealla kyljessä. Harkkasupistuksista en oo ihan varma onko mulla niitä vai puskeeko se tuo vauva vaan jotenkin hankalassa...
  11. A

    <3 Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 *huhtikuussa*

    nelHM Meidän kunnassa ei synnytystapa-arviota saa automaattisesti. Mulla ei ollu esikoisesta ja tuskin on tästäkään jos vaan pysyy rt:saa loppuun asti, sf-mittakin menee aika nätisti keskikäyrällä, kuten esikoisestakin. En tiiä sitten mitä muita perusteita tarvis olla, että sais sen...
  12. A

    <3 Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 *huhtikuussa*

    nelHM mulla kans nuita suonikohjuja ja ne on kipeet aina yön jälkeen ku makaa pitkän aikaan. Vasempaan reiteen on myös tullut, pitäs varmaan käydä jokku tukisukat tai sukkahousut ostamassa. Esikoisesta tuli kans tuonne alakertaan ja synnytyksen jälkeen kyllä heti helpotti ja ne häipy...
  13. A

    <3 Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 *huhtikuussa*

    Mulla esikoisen synnytys kesti vajaa 11 tuntia, josta ponnistus 15 min. Eppari piti tehdä ja toinen kätilö avusti painamalla mahan päältä, koska sykkeet laski välillä..pojalla olikin napanuora kaulan ympärillä. Jälkeisten syntymä kesti 45min ja niitä kiskottiin, eikä irronnut, kunnes kätilö...
  14. A

    <3 Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 *huhtikuussa*

    Niin se pääsiäinen meni ja arki taas alkoi. :) Kävin tänään neuvolassa, niin piti tulla vähän kuulumisia laittamaan. Rv 27+6 Paino ei ollu noussut kuin 200g edellisestä neuvolasta. Nyt on siis yhteensä tullut n. 4,5kg. Verenpaineet 105/64 p. 85 Pissa puhas Hb 115 sama kuin toissa...
  15. A

    <3 Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 *maaliskuussa*

    Ihana neljän päivän pituinen pääsiäisvapaa alkoi :) alkoholista ja syömisistä Alkoholia, ei ole humalaan asti tullu juotua sitten viimeksi, ennenku aloin odottamaan esikoista.. eli jotain vajaa 4v sitten :) saunajuomaa kyllä sitten yhden joskus, mutta nyt raskausaikana en oo korkannu, kun...
  16. A

    <3 Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 *maaliskuussa*

    Meidän kunnassa on neuvolat ollu 4 viikon välein. Jossain vaiheessa sitten 2 viikon ja rv 36 eteenpäin viikon välein. Meillä ei neuvolalääkärissä tehdä ultrauksia ollenkaan. Ne kaks ultraa käytiin terveystalolla :) käsikopelolla ja sf-mitan perusteella jotain kokoarviota sain esikoisesta. Ja...
  17. A

    <3 Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 *maaliskuussa*

    Meillä on neuvolalääkäri tosi ihana. :) on hoitanut miestäkin jo ihan naperosta asti kun samalla paikkakunnalla ollut jo iät ja ajat. :) ja meidän esikoisella oli kans tämä samainen lääkäri. Meidän kunnassa on vaan 2 neuvolalääkäriä uudelleensynnyttäjällä.. sillon n. 10 ja 36 viikolla...
  18. A

    <3 Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 *maaliskuussa*

    Olipas tullu paljon tekstiä, että unohin jo nimimerkit joille ajattelin vastata. Muutenki oon ihan hokare ja huonomuistinen ollu koko raskauden :D Unesta Mulla ei niinkään unen tarve oo vähentyny, mutta iltaisin jo 9 aikaan alan olla valmista kauraa yöunille. Sitten viimeistään 7 aamulla jo...
  19. A

    <3 Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 *maaliskuussa*

    Iltaa! :) Mulla esikoinen oli jo rt:ssa rakenneultraan mennessä ja siinä se pysy, ainoastaan kylkeä aina käänsi. Samoin tämä pikkukakkonen oli jo rakenneultrassa kääntynyt rt:n ja niin se on tainnu pysyä, kun potkut tuntuu oikealle kyljelle. :) ja galluppia: Oma aavistus sukupuolesta...
  20. A

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Rv 24+4 :heart:

Yhteistyössä