Hakutulokset

  1. F

    Elokuiset 2022

    Moikka! Täällä plussattu haaleat plussat kolmella eri testillä. 😅 Plussakierto oli todella pitkä, joten ihan tarkkaan ei ole ovis tiedossa. La laskujeni mukaan menisi kuitenkin elokuun loppuun. 😊 Meillä on ennestään tytöt 2011, 2015 ja 2020. Tämä vauva olisi siis neljäs ja meidän viimeinen...
  2. F

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    https://aijaa.com/AtKuS1 No nyt ollaan jännän äärellä. Toissapäivänä testattu herkällä testillä tämä: https://aijaa.com/AtKuS1 Kyllä se varmasti sen digin vaatii että saa varmuuden (ja siinä välissä useamman liuskan)..
  3. F

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Heippa kaikille! Vähän yli vuosi sitten täällä pyörin, nyt 3kk tyttö kainalossa ja taas olis asiaa. Eli, tein testin tänään päivällä. Menkat ei ole edes alkaneet vielä synnytyksen jälkeen. Testailin lähinnä huvikseni kun on ollut alavatsakipuja ja hajuherkkyyttä. Näättekö te tässä mitään...
  4. F

    Huhtikuiset 2020

    Meillä tietää mies, mun paras ystäväni (joka sai tietää jo ennen miestä :whistle:), esikoisen ja kuopuksen vauvaryhmäläiset.. En tiedä koska muille kerrotaan, varhaisultraan en ole menossa joten jos vaan jaksetaan niin olis ihanaa julkistaa np-ultrakuva (y)
  5. F

    Huhtikuiset 2020

    Mä toivon synnytystä ilman lääkkeitä ja käynnistystä, mut muuten en ehkä muuttais mitään :rolleyes:
  6. F

    Huhtikuiset 2020

    Mä tein tänään vielä uuden testin, nyt normin enkä herkkää. Oikein hieno viiva piirtyi heti päiväpissasta. Uskottava se on, vaikka keskenmenon pelko on ihan tajuttoman kova. :unsure: Hyvä että vessassa uskaltaa käydä, vaikka pissattaa kokoajan:whistle: Tänään on huimannutkin muutamaan otteeseen...
  7. F

    Huhtikuiset 2020

    Tervehdys! Täällä tehty tänään plussa herkällä testillä. Viikot laskurin mukaan 3+3 ja LA 24.4. (y) Olen 27-vuotias opiskelija. Opiskelen toista vuotta sosionomiksi. Kaksi lasta on entuudestaan, 7&3v tytöt :love: Mieheni on 30-vuotias It-moniosaaja-yrittäjä (eli aina töissä:rolleyes:)...
  8. F

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Juu, viimeiset positiiviset tehty muilla kuin Rfsu testeillä, eli epäilystä ei ole sen suhteen onko raskaana oltu. Viimeksi tänään PC selkeä positiivinen, kun eilen haamu. No, aika näyttää. 3,5v ilman ehkäisyä jonka aikana eka raskaus (kaksi lasta on, ekaan vuoden yritys, tokaan 3v + 3 kkm)...
  9. F

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @Minouche näyttää siellä haamu kurkkivan:love: Mulla alkoi tänään vuoto. :cry: Onpa surkea olo. Vielä pitää seurailla, mutta pelkään kyllä pahinta. :cry:
  10. F

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ei oo PC koskaan antanut viivanpaikkaa ainakaan mulle ja toihan on vielä ihan selvä :geek: :love:
  11. F

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Okei (n) Harmillista :unsure: Toivottavasti ovis olisikin ollut vähän myöhemmin ja testi näyttäisi jotain parin päivän päästä(y)
  12. F

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Voi ei :unsure: Onko sulla ihan tikutettu ovis?
  13. F

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tässä ylempänä tämän aamun PC, alempana eilinen. Oon ollut aivan kauheassa oksennustaudissa, joten en ole jaksanut hakea niitä herkkiä testejä :cry: Mutta tämän aamuisessa 25 herkässä tosiaan jo silmälle erottuva tosin tooosi haalea haamunen. Ehkäpä se siitä vahvistuu (n) En oo enää yhtään varma...
  14. F

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Näen viivan, mutta en osa sanoa väristä. Onko sama testi kuin edelliset? Jännä et tulee noin vahva viivanpaikka. Toisaalta sullakin aika varhaiset päivät vielä, voi hyvin maanantaina olla jo vahva ;) Toivottavasti olisi :love:
  15. F

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Hih, joo ja kun sama testi antoi torstaina negan ja alkanut siitä vahvistumaan niin luotan kyllä. Rfsu viivanpaikat vähän liiankin tuttuja kun täällä saa kaupoista lähinnä vaan niitä, ellei jaksa apteekkiin aina raahautua :whistle: Toivottavasti sullakin jo selkeämpi tulos ensi viikolla @tofu_...
  16. F

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @tofu_ jokos siellä on testailtu uudestaan? ;) Oma haamuni on vahvistunut! Sama testi Rfsu herkkä. Ylempi kuva eiliseltä, alempi tänään. :rolleyes: Normitestissä ei näy vielä mitään(n)
  17. F

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @tofu_ , minä näen tuossa tämän päiväisessäkin viivan. Itse sain samanlaisia just samalla dpo:lla. Tänään tein vielä päiväpissasta Rfsu varhaisen testin jälleen ja tuloksena oikea haamu! :eek: Nyt dpo 9-10.
  18. F

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Terve! Uutena huutelen täällä @tofu_ kyllä näkyy ihan selkeästi jotain! Mulla on se tilanne, että oletettu ovis on ollut kierron aivan alkupäässä. Tein jatkuneiden alavatsakipujen ja rintojen arkuuden takia toissapäivänä testin (oletettu) dpo 7-8 Rfsu herkällä, tuloksena ehkä viivanpaikka...
  19. F

    Joulukuun tontut -15

    Tervehdys! Ilmottaudun mukaan, eli maanantaina plussattu vahva plussa ja viikkoja nyt 5+2. LA on 17.12. ???? Tämä raskaus ei ole ollut helppo uutinen ja yllätykseksi olen kokenut pohjattoman ilon sijasta ahdistusta tulevasta, jaksamisesta ja rakkauden riittämisestä kahdelle. :( Oireina täällä...
  20. F

    Kuvia plussatesteistä

    Manzu: No voi että, ei kyllä toivois tämmöstä tilannetta kelleen. :( Kokoajan kun miettii asiaa niin eihän siitä mitään hyvää seuraa. Tyttöki miettii varmaa et mikähä tota äippää vaivaa, ku se tihrustelee noita tikkujansa kokoajan. :whistle: Ei ollu kun tuo yks kuva tossa. :) Kännykameralla...

Yhteistyössä