Hakutulokset

  1. C

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    @Plusyks tsemppiä testailuun! @kirsillevauva ja @Piikkinen kiitos ❤️ Onhan tää melekonen suo. 10vuotta meni kaikkineen. Ja joo! On liikkuvasta linnasta:love: rakastan niitä leffoja.
  2. C

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Kiitos kysymästä @kirsillevauva Mun tarina on pitkä. Olen ollut luomuna useasti pitkälläkin raskaana ja menettänyt kaikki vauvat. Munasoluja on nolla tai hyvin vähän ja niissä paljon vikaa. Plus ilmeisesti simpoissa jotain vaikka perustestit oli ok. 9 lahja-alkuista alkiota aikanaan siirrettiin...
  3. C

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Heippa kaikille. Kirjoittelin täällä kaaaaauan sitten. Ei saatu lahjasolulla enää vauvaa mutta luen aika ajoin teidän juttuja. @kirsillevauva haluun sanoa. Iso halaus. Mä olen kokenu muutaman kaavinnan ja haluan sanoa että älä pidä kiirettä siirron kans. Olin yhdessä geneettisessä keskeytyksestä...
  4. C

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Sori olen loistanut poissaololla koska mieli on ollu maassa. Meidän hoidot epäonnistui, ekasta siis siirtoon kaksi ja negaa, ppakkatoivo ei selvinnyt. Tässä oli siis meidän tie. Neljä eri lahjasolukokonaisuutta, 9 siirrettyä hyvää alkiota, yksi lapsi. Eli teoriassa pitäs raskauden onnistua mutta...
  5. C

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Piper onnea vielä, jos en jo muistanut sanoa!! Ja tsemppiä kaikille. ..en meinaa pysyä kärryillä :) Johkuli. Mulla oli nyt tuoresiirrosaa estrogeeni laastarit mut limis oli jotenkin "ei kovin hyvä". Aiemmin noi on toiminut ok. Kaksi blastoa siirrettiin, ei tärpänny. Yks on vielä pakkasessa...
  6. C

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Johkuli :)!!! Olen miettinyt sua monesti! Peukkuja! Oliko siis 3pv alkio? Entä Rouva k33!?? Toivottavasti hiljaisuus on hyvä merkki! ?
  7. C

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Piper, onnea :)! Oliko teillä blasto vai millainen siirto, yks vai kaks? Mäkin mietin tota omaa kiertoa mutta eikö teillä sit tarkasteta ultrassa sitä onko siellä folleja kysymässä. .? Nimittäin musta tuntu tässä kierrossa että jotain ihan pimeitä tapahtui, sillä kun aloitin lugesteronit tuli...
  8. C

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Kuinkas Rouva K33 menee? Eiköa sulla pitäs olla jo ollu testipäivä? Miten..onko kaikilla aina tehty nää lääkkeelliseen kiertoon? Onko kellää oma kierto niin hyvä et vois tehdä siihen? Btw miks osassa paikkaa pistetään toi Progren? Mullakin se oli aikoinaan yhdessä siirrossa mut ei enää sen...
  9. C

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Mites Rouva K33? ? Täällä testattu negaa :( Ei tullut meille vauvaa . Jännä juttu..kaikki meni samalleen ku edellisessä, nyt oli olevinaan hyvät blastot mutta ei :( Hormoneja oli paljon ja oireita kovasti mutta ei nii ei Parempaa onnea muille! ! On tää nii riskipeliä. Mullakaan ei...
  10. C

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Tsau pitkästä aikaa! Me käytiin ottamassa ainoat siirtoon jääneet alkiot viime vk kyytiin. Yksi ok pääs pakkaseen joten ei mikään päätähuimaava menestys tälläkään kertaa :unsure: Loppuviikosta virallinen testipäivä mut hätäpäissä testasin jo negaa :oops:. Katsotaan nyt leikki loppuun, mutta...
  11. C

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Lisäys ja ei varmaan oo liian paksu! Ja jos vuoto tulee niin tottakai pakastetaan! :)
  12. C

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Rouva K33 Mä olen tässä googlannu yhtä sun toista ja löysin jonku tutkimuksen jossa alkionsiirto oli tehty onnistuneesti (et raskautui) jopa 100 estrogeenihoitopäivän jälkeen. Siinä oli että näissä korvaushoidoissa mieluummin pitkä ja "suuriannoksinen" kuin lyhyt ja matala-annoksinen hoito. Sit...
  13. C

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Tsaudidaudi pitkästä aikaa täällä :)! Jonnuli nyt kipkap testitikkua etsimään! ! Kyllä ny pitää jo aloittaa ku on lupaavia olojakin :)!!! Omanapa paukkuu mahollisesti ens vk :D Luovuttajan punktio on ny loppuviikosta ja siitä sit x päivän päästä ens vk siirto sen mukaan miten alkiot kehittyy...
  14. C

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Ninnuska ja Hassutassu paljon peukkuja ja halaus. Onhan tämä aikamoista. Kun kukaan ei tiedä mikä vaikuttaa ja miten. Jonnuli.. miten ne lääkkeet oli väärät vai tarkoititko sitä et se perus kombo estrogeeni-luge ei ollu hyvä? Ja mikä oli ns myöhäinen siirto? Itselläni toi onnistunu oli joskus...
  15. C

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Mullakin pitäisi alakaa nyt ke tai to vuoto. Sitte vaan laastaria nahkaan. Paniikki :censored: Jonnuli oliko teillä siis luomukiertoon suunniteltu siirto?
  16. C

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Onnea Fanni :love: Jonnuli. Empä oo kuullukaa tosta era-testistä. Mit sen verran oon lukenu et jenkeissä tutkittu sitä kauanko lugeea (tai siis ylipäätään keltarauhasvalm.) pitäisi käyttää ennen siirtoa. Onnistumis% oli ihan surkea 1-3 päivän käytöllä ja 4-6pv oli se optimi. Ja mulla on ollu...
  17. C

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Heippati rallaa. Täälläkin alkaa tohina. Ens vk pitäs alkaa laastarit ja vk 40 suunnitelman mukaan punktio yms. Mutta kokemuksella yleensä ei mee ihan niin. Mutta näillä näkymin :)!! Että Rouva K33 päästään näemmä piinaillaan kimpassa :love: mikäli siis meillä saadaan tavaraa siirtoon...
  18. C

    limakalvo EI kolmikerroksinen estrogeenihoidon aikana

    Hei! Mulla oli koekäytössä Zumenon pillerit. Aikaisemmat alkionsiirrot tehty estradot laastareilla joiden aikana limakalvo ollut kontrolliultrassa paksu ja kolmikerroksinen (siis ennen siirtoa ja lugeja) Sellainen kuin pitää ja itsekin sen ultrassa nähnyt. Nyt (12pv estrogeenia käytetty) limis...
  19. C

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Esemila voi ei :( en halunnut kyllä löytää näitä uutisia täältä. Olen ihan hirveän pahoillani jos tämä todella on lopullinen lopputulos :unsure: Pistää harmittamaan ja myös sellaisen paniikin siihen omaa hoitoon..noi fiilikset on jotenki niin murskaavan lopullisia. Voi jospa jotenki vielä..jos...
  20. C

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Mamalle peukut hoitoon! Tulehan kertomaan miten se sit sujuu :)! Mimosa. Täälläkin meitä on kellä on lahjalapsia. Rohkeasti vaan YV jos haluaa juttuseuraa vaikka eipä tää sama oo ku livenä :)! Esemilaaa..mites ppt sujuu? Joko tikut polttelee kaapissa :)?

Yhteistyössä