Hakutulokset

  1. M

    Perätila+sektioahdistus

    Raskaushormonit alkavat saada tätä mammaa sen verran kierroksille että avaudutaanpa tänne... Olen rv 34, toinen raskaus kyseessä ja tämä uusi tulokas on nyt ollut kuukauden verran perätilassa. Esikoinen syntyi 1,5 vuotta sitten normaalisti alakautta, ei ollut perätilassa mutta sai silti...
  2. M

    Clomifen + ovulaatio

    Kokeillaanpa löytyiskö täältä asiasta tietäviä... Oon siis käyttänyt clomeja kp 5-9, ja kp12 kävin folliultrassa jossa näkyi vaan 11mm ja 12mm rakkulat. Kp14 lähtien oon tikuttanut ovista, mutta testit näyttää vieläkin (kp18) pelkkää haljakkaa haamua. Davidin testit ei juuri sitäkään, niillä...
  3. M

    6kk vauvan rytmistä

    Hei! Kertokaahan omien puolivuotiaidenne vuorokausirytmistä, esikoinen itsellä juuri tuon 6kk eikä oikein minkäänlaista käsitystä muiden samanikäisten rytmistä. Vauvan mukaan siis mennään, suunnilleen näin 6.00 vauva heräilee, noustaan aamutoimille ja leikkimään 7.00 aamupuuro 8.00...
  4. M

    Imatran + lähistön äidit!

    Täällä huhuilee 3kymppinen talvella esikoisensa saanut äiti-ihminen. Nyt kun vauvan kanssa alkaa päästä hyvin liikkeelle, olisi mukavaa saada seuraa kahvittelemaan, vaunulenkeille tai muuten liikkumaan. Auto on alla, joten päästään kulkemaan lähialueilla :)

Yhteistyössä