Hakutulokset

  1. M

    Kuukautiset myöhässä,testi negaa?

    Mullakin oli 3pvä myöhässä ja testi nega,eilen sit alko menkat.. :/ runsaat. Vaikka kaikki oireet viittas raskauteen.
  2. M

    itseruskettavat voiteet ,liinat

    \ kiitos sulle :D
  3. M

    itseruskettavat voiteet ,liinat

    eli nyt heräs uusi ongelma :o haju :( haiseeko ne paljon? minulla on astma :(
  4. M

    itseruskettavat voiteet ,liinat

    \ se doven voide on hyvä. alota sillä vaalean ihon versiolla, sillä saa jo hyvän päivetyksen =) huono puoli on että ne haisee pahalle ku niissä on sitä dha:ta, biothermilla on voide missä vähiten sitä hajua mut se on jo vähän kalliimpi. kasvoille en oo noita kokeillu mut varmaan ihan hyviä...
  5. M

    itseruskettavat voiteet ,liinat

    \ se doven voide on hyvä. alota sillä vaalean ihon versiolla, sillä saa jo hyvän päivetyksen =) huono puoli on että ne haisee pahalle ku niissä on sitä dha:ta, biothermilla on voide missä vähiten sitä hajua mut se on jo vähän kalliimpi. kasvoille en oo noita kokeillu mut varmaan ihan hyviä...
  6. M

    itseruskettavat voiteet ,liinat

    \ olisko sulla joku hyväksi havaittu merkki?
  7. M

    itseruskettavat voiteet ,liinat

    \ kiitos :flower:
  8. M

    itseruskettavat voiteet ,liinat

    \ kiitos :flower: :D
  9. M

    itseruskettavat voiteet ,liinat

    \ aha :) olisko joku hyvä merkki tolle kosteusvoitelle? kun niitä näkyi kaupassa olevan hyllyt täynnä? enkä osannu ostaa yhtään mitään :ashamed:
  10. M

    itseruskettavat voiteet ,liinat

    \ kiitos :) ai niin ja kasvoille tarkoitin :) jäi se laittamatta
  11. M

    itseruskettavat voiteet ,liinat

    \ kiitos :D eli natusan ei :) mites nää liinat?
  12. M

    itseruskettavat voiteet ,liinat

    mikä olis paras merkki aloittajalle?
  13. M

    itseruskettavat voiteet ,liinat

    mikä olisi paras? aloittelevalle kalkkilaivan kapteenille? mistä tulis luonnollinen? miten laitan ettei jää rajoja? kiitos :flower:
  14. M

    itseruskettavat voiteet ,liinat

    käyttääkö kukaan tarttis neuvoja :)
  15. M

    50 hengen täytekakku

    Suorakaiteen muotoiset mahtuvat jääkaappiin pyöreitä paremmin. Lisäksi ovat nopeita paistaa.
  16. M

    Paras maidoton kuorrutus täytekakulle?

    Kokeile mangososetta (Piltti tai joku muu) Ei toki vastaa kermaa, mutta on raikasta ja kauniin väristä! Ja terveellistä, halpaakin. Kannattaa kokeilla.
  17. M

    mitä mä teen tälle keittiölle*kuvia*

    ooks vantaalta,,,, ihan kopio yhden tuttavan keittiöstä,,, :whistle: ;)
  18. M

    Luovutettu munasoluhoito

    Heippa pitkästä aikaa Kyllä mä olen joka päivä käynyt tarkistamassa mitä teille muille kuuluu. Sitä on huolissaan vähän kuin ystävistään, joista ei kuule vähään aikaan. Mulla ei nyt ole tapahtunut mitään uutta. Lupasivat soitella klinikalta kun luovuttaja löytyy. Kyllä mä olen päättänyt vielä...
  19. M

    G: mihin laitat pesuaineen?

    Eli siis pyykinpesuaineen, sinne annoslokeroon vai pesupalloon? Ja nestemäinen vai pulveri? Mä laitan pulverin pesupalloon ja kaverin mielestä se on "outoa" :D Vai olenko mä outo? ;)

Yhteistyössä