Hakutulokset

  1. T

    Teutonia Spirit S yhdistelmävaunut

    Onko teillä ihmiset kokemusta ko. vaunuista? Plussat ja miinukset. Miten toimivat lumisessa maastossa? Spirit S3 | teutonia Lastenvaunut - Miellyttävää ajoa kolmella pyörällä kaikenlaisessa maastossa
  2. T

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Nannamamma Minä myös mielelläni sitten ensivuoden puolella ja mieluiten SALAISEEN ryhmään. koska tuo linkki vei ryhmään joka tosiaan näkyy kavereille mutta sen sisällä käydyt keskustelut ei näy muille kuin ryhmän jäsenille eli tuohon ryhmään en halua liittyä. Jos liityn niin ryhmän olisi...
  3. T

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Tutkiskelin tuon linkin kautta tuota FB ryhmää. Se -Suljettu ryhmä- on sellainen, että näkyy kaikille kavereille, mutta sen ryhmän sisällä kirjoitetut jutu ei näy muille kuin ryhmän jäsenille. eli jos liittyisin, kaikki siis tietäisivät raskaudestani. LISÄYS Ja jos ryhmä on -Salainen...
  4. T

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Olen kirjoitellut kerhon puolella aktiivisemmin... Mutta haluan kysellä siis tuosta FB-ryhmästä!!! ONKO SE SALAINEN? ettei muut kaverit näe kun liityn siihen? Nimittäin en halua julkaista vielä kavereille ja tutuille/tutuntutuille asiaa....
  5. T

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Pipsa79 Onnea sykkeistä :heart: Onnellinen79 & Ilyana Täällä kolmas kirpparien koluaja! :D Hyviäkin löytöjä tulee tehtyä harva se kerta kun kirppiksiä kiertää :) Bellissima Toivotaan, että hematooma on vaaraton!!! Emmuli Minullakin oli aiemmin oireita. alkoi olemaan klassisten oireiden...
  6. T

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Tervetuloa uusille, muutamia ilmaantunut lisää joukkoomme :) :wave: Häivähdys: Ihania uutisia! :) Onnea! :heart: Ensimmäinen neuvola sattuu 5.12. Silloin viikkoja oletettavasti 9+1. Vielä tovi aikaa odotella. AR-ultra on jo ensiviikolla! :P Voi kun aika menisi noopeeasti! ei jaksaisi...
  7. T

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Uusia ilmaantunut joukkoon, ihanaa! :) Tervetuloa :wave: Meillä onkin Sude81n kanssa LA näköjään peräkkäisinä päivinä ja sama synnäri :D Vitamiineista... Mulla on tuossa vajaapurkki Multitabsin raskaus plus. Ja nyt apteekissa käydessä ostin Minisun Mamaa. Sofie Minä olen huomannut myös...
  8. T

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Nicci Voi mikä uutinen! Onnea tuplista!! :heart: Tervetuloa uusille! :) (.) Etomista havaittu! :D Saunalimsan join ja kas kummaa. Jonku ajan päästä nousi aika lahjakkaasti ylös, hyvä että kerkesin halata pyttyä :D
  9. T

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Tervetuloa Minalo mukaan :) :wave:
  10. T

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Uusia hellemasuja ilmaantunut joukkoon, tervetuloa :) :flower: Täällä oli kyselyä mielihaluista ruokien suhteen... en tiedä mutta jostakin syystä olen jokapäivä aika usein nyt raskauden aikana syönyt mannapuuroa, oi luoja kun se on hyvää voisilmän ja sopan kanssa :p (.) Yökintää...
  11. T

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Emmuli Samat fiilikset täälläkin... Ei oikeastaan oireita... Mutta oikeastaan kun viimeeksi raskaudessa taisin alkaa oireilemaan pikkuhiljaa 5+. Mutta se päättyikin ikävästi KKM. :/ Mutta jotenki kummasti mietityttää tämä oireettomuus. :( En heitä kirvestä kaivoon, mutta varaudutaan kaikkeen...
  12. T

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Nannamamma + muut: Joo, vielä ei olisi ollutkaan tarkoitus sitä perustaakkaan. Nyt kaikki olemme niin alussa raskaudessa ja muutoinkin tutustellaan ensin täällä. Mutta myöhemmässä vaiheessa, mikäli halukkaita siihen on. En vain tajunnut ilmaista siinä ensimmäisessä viestissä jo asiaa.
  13. T

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Yhdyn samaan kuin Henkari, nimen omaan voisi jutella asioista, joita ei oikein yleisesti tee mieli keskustella. Ryhmän saa salaiseksi, eli liittymistä siihen ei näe, eikä myöskään ketä ryhmässä on yms. Eli täysin salainen.
  14. T

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Piuu Voi mulla hurjana haluttas se Digi tilata vielä, mutta vähä nyt kyllä järkiki sanoo, että koittaa nyt vähä rauhottua :headwall: :D Muutama David löytyy vielä kaapista, mutta olen niiiin pettynyt niihin testeihin, että en ees kehtaa niitä tehdä :D
  15. T

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Saanen pistää pientä GALLUPPIA pystyyn asiasta kuin Facebookin ryhmä. Mitä mieltä väki on, onko innostusta perustaa Hellemasujen ryhmä sinnekkin? :)
  16. T

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Piuu Minäkin olen testin tehnyt vasitella tässä :D Jotenki tuntuu niin uskomattomalta nähdä kun ne kaksi viivaa ihan oikeasti ilmestyy :heart: Tässä siis kuva, aivan varmasti viimeinen sellainen :D Rv 4+6. Aijaa.com - RV 4+6 :heart: :heart:
  17. T

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Identity: Minä kyselin omasta neuvolasta mahdollisuuksia päästä varhaisultraan ja todettiin että pitäs olla usempia keskenmenoja yms. että pääsisi... Joten kyselin lähimmältä yksityiseltä, hinta olisi 80e. Ajattelin kyllä ehdottomasti mennä.Ei paha tuo 80 maksaa, jos reissu on sellainen että...
  18. T

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Mulla tuli silmin erotettava haamu Davidiin KP 27/32 & DPO 10. ja sitten se pikkuhiljaa lähti vahvistumaan. Niillä en montaa päivää testannut, kun ostin Apteekin omia & PregChekkejä. KP 28/32 apteekin omalla & PregChekillä suoraan sanottuna tuli plussa, mutta Davidilla edelleen aika haalea...
  19. T

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

    Tulin kurkkimaan mitä tänne kuuluu! Näyttää lokakuussa olleen pienimuotoinen plussa-aalto :) Sydämelliset onnittelut plussanneille! :heart: Jaa, minutkin laitettu tuonne plussanneisiin, kiva :) Toivon sydämestäni, että te yrittäjät saisitte pian plussan ja pysyvän sellaisen :heart:
  20. T

    ****Plussanneiden raskausoireketju****

    oireet ennen r-testiä - Rinnat arat (nännit) - Nippailuja vatsalla - Vatsa sekaisin + ilmavaivat Oireet testipäivänä - Rinnat arat - Nippailuja vatsalla - Vatsa sekaisin + ilmavaivat Haamu tuli sunnuntaina 28.10. David-liuskaan KP 27/32. Varsinainen kunnon plussa tuli tiistaina...

Yhteistyössä