Hakutulokset

  1. M

    Onko tässä enään mitään -parisuhteesta-

    Ollaan oltu miehen kanssa jo 12 vuotta yhdessä. Välillä mennyt paremmin ja välillä huonommin. Koskaan en ole edes ajatellut muita miehiä, eikä tietääkseni mieskään. -joskaan en voi olla siitä ihan varma- viime aikoina on tuntunut todella ahdistavalta ja siltä etten ole onnellinen, ettei tämä...
  2. M

    paljonko

    teidän 6kk ikäiset vauvat syövät kiinteitä ja mitä? :flower:
  3. M

    Rintasyöpä

    Löysin tänään kyhmyn rinnasta ja iho on siitä kohtaa kuopalla? Mitä tämä tarkoittaa?
  4. M

    oviksen jälkeen missä vaiheessa kohdun suu menee kiinni?

    mites se kohdun suu sulkeutuu yleensä oviksen jälkeen vai sulkeutuuko ihan kokonaan ollenkaan.mulla oli kp12 ovis ja nyt on kp19.ja kohdun napukka on ollut siitä lähtien samanlainen.
  5. M

    milloin loppuu..

    nimittäin maidon tulo rinnasta..vai loppuuko se koskaan?! kohta vuosi imetyksen lopetuksesta ja yhä edelleen jos rintaa"lypsän", siis kokeillakseni, ni maitotippoja tuloo muutamia. En siis lypsämällä lypsä mut pari kertaa jos kokeilee..nänniä puristettaessa ei tuu enää..
  6. M

    naapurin kissa....

    Kertokaahan nyt kissan omistajat, miksi jotkut antavat kissojensa vaellella päivätpitkät ulkona? Mua alkaa tosissaan ottamaan pattiin lähinapurustossa asuva kissa (tai oikeestaan omistaja). Ketuttaa jokapäivä putsailla marjapensaiden alustoja kissan ulosteesta. Ja joka kerta, kun jotain uutta...
  7. M

    joudunko ottamaan hormonilääkitystä ...

    jos menen siis koeputkihedelmöitykseen alkioseulan vuoksi?
  8. M

    hyytyminen kesken kaiken

    Miehellä kauheasti haluja, mutta useinmiten "hyytyy" kesken kaiken. Ite syyttelen itteäni, että minussa jotain vikaa, mutta mies väittää ainakin ihan toisin.... jostai syystä vaan "lerpahtaa" viittä vaille valmiina kesken. Olisiko jostain apua?
  9. M

    rukka vai remu

    Mulla molemmat varauksessa liikkeissä ja tänään tulisi päättää kumman otan. Siis auttakaahan, kumpi parempi 2v pojalle? Hobby hallin rukka kyseessä ja cittarissa travallen Remu?
  10. M

    pk vai pph vajaa 2v?

    meillä syksyllä edessä laspen hoitoon laitto, poika on silloin vajaa 2v. Päiväkotiin vai perhepäivähoitoon, siinäpä pulma. Aluksi olin tuon perhepäivähoidon kannalla, mutta ystävättäreni on päiväkodissa töissä aj oli ehdottomasti sitä mieltä että päiväkoti parempi.. Mitäs mieltä olette?
  11. M

    Alet?

    Millaisessa alessa tullaan myymään toppiksia joulun jälkeen? Mietin nyt puvun ostoa, mutta toisaalta taas alesta voisi tehdä löytöjä.. Reimatecit missä hintaluokassa ovat? Nyt cittarissa Reiman puku plussakortilla -20%, hintaa jäis n. 50euroa, se kiinnostais. Ostaako se vai odottaa aleja??
  12. M

    Puuro ei kelpaa 1v:lle

    Ei sitten millään suostu syömää aamulla ja illalla puuroa, oon kokeillu mikropuuroa, ite keitettyä, valmisjauhetta ja niitä puurotetroja - Mikään ei kelpaa!! Jugurttia kyllä söisi purkki tolkulla. Onko huono asia antaa sitä aamuin illoin? Leipää syö ruokien yhteydessä että viljatuotteita kyllä...
  13. M

    Täläinen tarina

    Miten saa tunteet viilenemään mahdollisemman nopeasti? Olimme olleet reilun vuoden yhdessä (1.3v tarkalleen), molemmilla 3 lasta, kaikki oli hienosti, yhteiset vapaat viikonloput ja arki-illat ja yöt, se riitti, puhuimme toki, että joskus muutamme yhteen, mutta tämä tälläinen mitä elimme, sopi...
  14. M

    Tästä niin kutsutusta

    Tuli tässä sellainen ajatus mieleen, että voisiko olla niin, että nuorempi haarukka, vaikka 18v - 25v olisi enemmän tietokoneella kuin lähemmäs 30v ja yli ikäiset...? Minun mies täyttää tänä vuonna 24v ja on aivan totaalinen tietokonenarkomaani. Eilenki pelas 8h putkeen ja hän on aivan...
  15. M

    pelistä

    miten teidän miehet otti tuon suomihäviön?
  16. M

    tampere hoi!!!

    Minä 23v kotiäiti sekä poika 1v vailla seuraa muista saman ikäisistä äideistä ja lapsista. Kahvitteluun ja ulkoiluun. Asumme tesomalla, olis kiva jos olisitte hyvien kulkuyhteyksien päässä...
  17. M

    Tesoman Äidit

    Moikka! Löytysköhän meille uusia kavereita tesoman alueelta? Minä 23v. koti-äiti ja poika 1v. termiitti =) . Isukki löytyy myös,27v. Tavallisia ja kivoja ihmisiä ollaan =)

Yhteistyössä