Hakutulokset

  1. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    huh, näitä yöheräämisiä.... 2h:n välein saa poikaa imettää, ja kun ei saa noista tisseistä tarpeeks, tarvii vielä pulloa antaa lisäks..Paino ei ole vieläkään kolmea kiloa. Tähän nää meitin yöt sitte menee. Nytkin roikun täällä, kun uni ei enää tule. Sitte päivällä olenkin aivan zombina...
  2. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Moikka kaikille !! Kiva lukea teitin päivityksiä, valitettavasti ite en ole tän arjen pyörityksen takia ehtinyt juuri kommentoida / pistää kuulumisia.. Kyllä mullakin tuo synnytys on pyörinyt mielessä, vaikka tosin sektio olikin.Normi synnytystä ei oikein voi verrata sektioon.Niin...
  3. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Voihan TISSIT !!!!! Kylllä tosiaan ollaan pumppailtu, hierottu, imetetty ja ties mitä, mut ei noi daisarit rauhotu lainkaan...Siis karmee turvotus, pakotus ja räjähtämisvaara. Ei juma. Sanottiin sairaalas, et kyl se sit siitä tasottuu..joo, joo, mut oon niiiiiin kypsä tähän, et tekis mieli...
  4. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Meille syntyi pieni poikavauva 2.7.12 klo 09:45, mitoin 3010g, 47cm ja pipo 34cm. Sektio meni hyvin, mutta poika oli vetässyt lapsivettä keuhkot täyteen, ja joutui heti vastasyntyneiden teholle C- PAP- hoitoon. En ehtinyt nähdä häntä kun vain vilaukselta, sillä oli kiire siirtää hänet sinne...
  5. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Maanu olet reipas, kiitos uutukaisesta pinosta :) Vielä täältäkin onnea miss_understood, huisp ja kolmannen haaveilija !! Ihanaa, että vauvoja alkaa sadella :heart: Täällä vielä sinnitellään tämä ilta ja huominen päivä, ja sitten mäkin pääsen tositoimiin :) VIHDOIN ja VIIMEIN. Olen...
  6. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **KESÄKUUSSA**

    Juuli-Luuli , miten ihmeessä sulle on voinu koko raskausaikana tulla vaan nuo 2,5kg ?oot kyllä onnekas, jos sun ei tarvitse isoa mahaa kestää :) mullakaan ei nyt ihan hirveitä ole tullut, mutta on tämä massu aika suuri. MiNi kyllä muakin harmittais/mietityttäis noi sokruarvot, et turhasta...
  7. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **KESÄKUUSSA**

    MiNi koita Gaviscone- nimistä närästyslääke- litkua, mulla se ainakin on auttanut paljon paremmin, mitä renniet. annales oot oikeessa, tarvis vaan oppia vähän ottaa löysin rantein tää remontti.. Säästyis monelta :) Kiitos tsempeistä !! rontti1 onnea :flower: uudesta raskaudesta ...
  8. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **KESÄKUUSSA**

    Jebbis oon niin kade, että pääsit jo koiratreeneihinkin !! Sitä mäkin odottelen, että pääsis noitten kahden kanssa taas piiiiiiitkän tauon jälkeen kentälle :heart: Antoisaa treenaamista teille!! Koiruudet olivat varmaan ihan onnesta soikeena, kun pääsit lähtemään heidän kanssa :) Ja kiva...
  9. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **KESÄKUUSSA**

    zau !! Ompa kiva lukea jo vauvan saaneiden kirjoituksia :heart: Mukavaa, jos tosiaan odotetaan koko sakki ensin, ennenku siirrytään muualle kirjoittelemaan :) ettei tarvii sitten viimeisten jäädä " yksin " ilman toisten tsemppiä. Se on kuitenkin ollut tärkeää varmasti meille kaikille...
  10. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **KESÄKUUSSA**

    Onnea, onnea ällille juhannus-prinsessasta :heart: Aivan ihanaa !! Johanna ja Omppu tsempit sairaalaan ! Tosiaan noita vihlaisuja+polttoja on myös täälläkin suunnalla, sillä tänään olin ihan pienellä kävelylenkillä,enkä meinannut päästä kotiin asti noiden vihlaisujen takia... selkä on...
  11. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **KESÄKUUSSA**

    :heart: Sylin täydeltä ONNEA kati 81 !! :heart: Olipas siinä vauhtia tuossa sun synnytyksessä ! Ihana kuulla, että kaikki on hienosti teillä kaikilla. Voi pientä juhannus-prinssiä :heart: itkuhan tässä tuli kun luin sun kirjoitusta :heart: Näköjään pikkuhiljaa tässä me muutkin alamme...
  12. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **KESÄKUUSSA**

    PTT:lle ihan mielettömästi onnea ja haleja !! Ihana kuulla, että kaikki meni hyvin !! Lohduttavaa tietoa :) Omenalle jaksuja sinne sairaalaan, se ei ole mikään ihanteellinen paikka.. Mutta hyvissä käsissä olet !! Toivottavasti hepatoosiarvot laskevat ja pääset kotia :heart: turvotus on kyllä...
  13. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **KESÄKUUSSA**

    Kiitoksia Juhannus- toivotuksista kaikille !! Kuin myös, oikein rauhaisaa jussia täältäkin :) Kurja juttu, Omena, kun joudut sairaalassa oleilemaan.. Mutta tosiaan, onneksi pidetään hyvää huolta !! Kiva kuulla, että suurinosa teistä pystyy vielä irroittautumaan kotopuolesta ja lähtemään...
  14. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **KESÄKUUSSA**

    Maanu meilläkin nuo karvakaverit ovat astetta ärhäkämpiä, mitä ennen raskautumista.. Eivät päästä noita raksaäijiä sisälle ;), kas kummaa, kun ei yhtään harmita tuo käytös, heh..Viimeeksikin kun yksi niistä änki ilman mitään kysymistä vessaan, ( paskasilla kengillä !!!!!) niin tuo nuorempi...
  15. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **KESÄKUUSSA**

    Kiitti Maanu vastauksesta !! Kyllä mäkin varmaan teen niin, mitä tuossa kerroit =) Koiruudet saavat sitte rauhassa haistella uuden tulokkaan hajua. - Safir-
  16. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **KESÄKUUSSA**

    Huh, ompa ollut JA82:lla tapahtumarikas startti !!! Onneksi nykyään on niin hyvä hoito noissa ylipoistollisissa sairaaloissa, että ei tarvitse pelätä.. Pääasia, että vauveli saadaan kotikuntoiseksi :heart: Jaksuja JA82 !!! Onko täällä foorumilaisilla muilla koiria ??Ainakin Jebbiksellä :)...
  17. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **KESÄKUUSSA**

    Voi PTT, tsemppiä sinne sairaalaan !! Oon ihan kateellinen teille kaikille, kellä on tota ylimääräistä energiaa touhuilla ja tehdä kaikkea kivaa..Mä taas oon aivan poikki, mahaa kivistää ja voi, noita liitoskipuja .. En muuta jaksais tehä kun nukkua..Alkaa kyllästyttää tää raskaus...
  18. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **KESÄKUUSSA**

    Ihan tippa tuli linssiin kun luin sun, Tipetsu, uutisia :heart: Kovasti onnea koko perheelle !! Paljon onnea myös JA82:lle ihanasta pikkuisesta:heart: Ihanaa kun on niin iloisia uutisia !!
  19. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **KESÄKUUSSA**

    Nandel se mun sektio on 2.7 Tyksissä... huh..Saapa tosiaan nähä ollaanko sitä pikkuisen kanssa sitten käytävällä...huokaisu.... Omena, täällä ei sitä streptokokkia tosiaan oteta rutiinisti.. on kyllä omituista :O! Onneksi mulla on hyvä ystävä, joka epäili sitä, koska mulla oli noita...
  20. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **KESÄKUUSSA**

    Minityyppi kiitos ihanasta sympatiasta :heart: Niin ihmeellistä tämä elämä saattaa olla !! Koskaan ei tiedä mitä tapahtuu, ja meille onneksi kävi näinkin onnekkaasti.. koskaan ei kannata luopua toivosta :) Kyselit tuosta Salon aluesairaalasta; olen kuullut siitä pelkkää positiivista ...

Yhteistyössä