Hakutulokset

  1. K

    "Mummy loves you"- ?

    \ :\| :) :laugh: !
  2. K

    G: onko sinut raiskattu,missä ja minkä ikäinen olit?

    Oletko vieras huomannut, että joskus kun kirjoittaa viestiä ja napsauttaa menemään, niin siihen väliin on ehtinyt muutama muu? Onneksi ei ole fantasiaa, mutta siltikin ko. henkilöltä asiaton kommentti!!!
  3. K

    Ei turhis; Olin ultrassa!! =)))

    Voi tuota onnea :heart: :flower: !
  4. K

    Mitä mieltä nimestä Kiana?

    \ Ja taipuukin kivasti. Tulee ainoastaan mieleen Kata Kärkkäisen tytär.
  5. K

    "Mummy loves you"- ?

    Meillä ei kotona vaihdettu rakkaudentunnustuksia lasten ja vanhempien kesken, silti mulla ei koskaan ole ollut epäilystä siitä etten olisi rakastettu. Omia lapsia ei vielä ole, mutta mulla on varsin läheisiä lapsia elämässäni. Minusta tuo rakastamisen hokeminen, amerikkalaistyyliin "äiti...
  6. K

    Pidätkö lastasi/lapsiasi maailman kauneimpana lapsena?

    Pieni lapsi ei pohdi ulkonäköasioita. Kehut aina silloin tällöin on paikallaan, mutta minusta ei tarvi lähteä varta vasten pönkittämään itsetuntoa - kun lapsi ei siihen muuten kiinnitä huomiota. Ja siis: Mun lapsenlapsipuolet on suloisimpia!! Kummipoika on pojista ehdottomasti söpöin.
  7. K

    Pierre Robin,kitalakihalkio.

    Kiva kuulla että leikkaus on mennyt hyvin ja syöminen sujuu. Meillä nukutaan pääsääntöisesti hyvin. n 8-10h per yö ja yhdesti vaatii maitopullon. Senkin yleensä vasta aamulla minkä jälkeen jatkaa vielä unia vähän aikaa. Nykysin on lisäksi vielä alkanut toimia ns. "viikonloppurytmitys" eli jos...
  8. K

    Pierre Robin,kitalakihalkio.

    Onko lapsenne tuttipullo sellainen, missä tuttiosa on melko iso? Muistan sen lapsesta että hän osasi itse syödä sellaisesta pullosta. Juu nuori äiti olin ja olen edelleen. Meillä oli nenämahaletku ensimmäisen viikon vaikka halkio oli niin suuri. Luin jostakin että monilla se on ollut...
  9. K

    Pierre Robin,kitalakihalkio.

    Hei Meille syntyi viime helmikuussa pieni poika jolla oli molemminpuolinen huuli- ja suulakihalkio. Liekö sama lapsi josta äitimummu kirjoitti. Hänellä on myös hypotyreoosi eli kilpirauhasen vajaatoiminta. Liekö yhteyttä halkioon, siitä ei lääkärit ole osanneet sanoa varmaa. Halkio oli kyllä...
  10. K

    Levottomat yöt

    Osaisitte auttaa minua. Tyttöni täyttää piakkoin 1-vuoden ja hänellä todettiin useampi kuukausi sitten maitoallergia, jonka jälkeen olemme juoneet Almiron Peptiä ja tuntunut että kyseinen maito on sopinut ihan hyvin. Mutta nyt tytöllämme yöt on aivan kamalia. Päivisin on todella pirteä ja...
  11. K

    Pohjois-POhjanmaa, onko ketään?

    Täällä myös yks äippä pohjois-pohjanmaalta.. Oulaisissa asustellaan. Ikää 23v ja lapsia 3. Ja mieskin löytyy
  12. K

    Onko synnytyksenne alkanut yöllä/päivällä?

    siis korjaan,supistukset alkoivat n.klo24.00 ja poika syntyi klo 02.00 eli oli tosi nopea tämä toinen!!!!!
  13. K

    Onko synnytyksenne alkanut yöllä/päivällä?

    yöllä alkoi tämä viimeisin n.klo 12.oo ja poika syntyi klo 02.00 esikoinen syntyi klo.17.39 ja supistukset alkoivat ennen puolta päivää
  14. K

    -05 syntyneet

    poika syntyi 5.12.2005 rv 38+4 ja joensuusta ollaan
  15. K

    millä rv synnytit?

    ensimmäinen rv 37+2 ja tämä uusi tulokas rv 38+4 5.12.2005
  16. K

    löytyykö itä-suomesta

    HEI!!! Löytyypä hyvinkin,täällä Joensuussa asutaan!!!
  17. K

    raskaaksi tulo 30+

    siis sori, ikähaitari meni vähän. siis te 30+ esikoisraskautuneet. onnea Anneli! Kauanko yritit pikkuista?
  18. K

    raskaaksi tulo 30+

    moi te 32-34v ekan kerran raskautuneet! kuinka nopeasti tulitte raskaaksi iällä 30+ kun yrittämään aloitte? Minulla pelottaa hirveästi etten raskaudu vaikka kaikki pitäisi olla kunnossa... aloitteko suoraan tikuttelemaan kun raskautta aloitte yrittämään?
  19. K

    Atkinsilla diettaajia?

    Tuossa ohjelmassahan se sanottiin, että lopultakin se vitsi on siinä kalorivajeessa... joten... ;)
  20. K

    tonalin annostus??

    En usko pätkääkään tuollaisiin ihmepillereihin, huuhaata ovat ja markkinointipuheilta nämäkin edellä olevat kirjoitukset haiskahtavat... :p

Yhteistyössä