Hakutulokset

  1. S

    Testi vaan näyttää negaa!

    Mä testasin eilen... veikkaan, että testi oli viallinen ekaks näytti TOSI haaleata plussaa.. ja sitten ihan selkeä Nega.. Menkkojen olis pitänny alkaa 3.3. Viimeksi kun testasin plussan. Mulla oli ihan samanlainen olo kun nytteenkin. Sellanen et menkat alkaa, nälkä ja jatkuva vessahätä.
  2. S

    Miksi isorintaiset naiset ovat parempia?

    Ei rintojen koolla ole mitään merkitystä. Miehet katsovat naisten rintoja ja tämä asia ei tule muuttumaan ilman geenimanipulaatiota :) Ja naisille ihan infoksi: Miehet katsovat naisia. Ja tämä ei tosiaan tarkoita, että miehet ovat aina valmiita pettämään. Naiset katsovat miehiä. Eikä...
  3. S

    Kesäkuun lapsettomuushoidot!

    Heips Äitiliini ja muut! Kyllä testasin tänään ja sain HAAMUN++++++++++++++++++++++!! Käsittämättömän ihanaa ja mahtavaa, vaikka sehän voi olla kemiallinenkin raskaus kun näin aikaisin testailin...Tekis mieli mennä hakemaan uusi testi ja varmistua asiasta...Se haamu näkyi kuitenkin lopulta aika...
  4. S

    Oireita passin jälkeen??

    KIITOS Äitiliini! Sinä se jaksat aina tsempata :) :)!! Toivotaan, että seuraan perässä ja plussaan minäkin... :heart: :heart: :heart:
  5. S

    Oireita passin jälkeen??

    Muita oireita: rinnat arat ja alaselkä kipeä...Lugeja tosin menee 200mg/päivä... Haluttas tosissaan onnistua, mutta pelko, ettei taas onnistu :'(
  6. S

    Oireita passin jälkeen??

    Hei! Minä täällä nolona kyselen :ashamed: millaisia oireita teillä on ollut pas-siirron jälkeen? Minulla nyt pp7, menkkamaiset juilinnat alkaneet tänään, eilenkin tosin jo jonkin verran...Minulle siirrettiin 2 kaveria kyytiin, 1-luokkaisia 6- ja 7-soluiset... Nyt paniikki, kun negaan...
  7. S

    Kesäkuun lapsettomuushoidot!

    Hienoa Sissi! Minä täällä piinailen, nyt pp7. Hieman alkanut pelottaa kun tänään on ihan kunnolla ja selkeästi ollut menkkamaisia kipuja...Paniikki!!! Toivottavasti tämä ei enteile samaa kun epäonnistuneessa tuoresiirrossa...Silloinkin alkoi suurin piirtein samoilla piinapäivillä menkkamaiset...
  8. S

    Kesäkuun lapsettomuushoidot!

    Hei kaikille! Menossa pp6, oireita hienoiseltaan...Toista munasarjaa nippailee, ala-alamahassa "kevyitä" vihlaisuja aina välillä, rinnat hieman normaalia aremmat...Siis ei juuri mitään :). Toivo kuitenkin korkealla, kaksi pientä mukana matkassa, joten toivon todella edes toisen niistä...
  9. S

    Kesäkuun lapsettomuushoidot!

    Voimia sinulle Siru! Olen pahoillani puolestasi, toivon teille molemmille voimia surra asia yhdessä yli...Kyllä elämä vielä voittaa, vaikka se nyt tuntuu vaikealta uskoa...Meillä eka ICSI-hoito toi negan...VOIMIA! :hug: :hug: :hug: :hug: Miten muilla menee? Minä sain tänään kaksi pikkuista...
  10. S

    Kesäkuun lapsettomuushoidot!

    Kiitos Aitiliini! Mulla perhosia vatsanpohjassa...Kirjoittelen tänne välillä...toivottavasti saamme avata isolla porukalla plussapinon tänne...olis sitten kiva kirjoitella ja vertailla kokemuksia! Kirjoittelehan välillä kuulumisia, kiva seurata niitä :) :) :)
  11. S

    Kesäkuun lapsettomuushoidot!

    Onne aitiliini!!! :heart: :heart: :heart: Ihana, että sait plussan! Minulla huomenna siirto, kaksi siirretään! Olivat sulattaneet kaksi olkea, kolme pientä siellä odottaa, yksi pakastetaan uudelleen... Ihanaa, toivottavasti mekin onnistumme!!Tulen kertomaan sitten mitä meille kuuluu :)!!! :)...
  12. S

    limakalvon paksuus (PAS)?

    Kiitos sinulle! Mehän piinaillaan samassa ketjussa, laitoin kysymyksen tänne kun siellä on niin hiljaista :) :). Sinulla oli kyllä mahtava limis - onnea piinailuun, ens perjantainahan saat jo testailla :) - plussatuulia :whistle: :whistle: :whistle:
  13. S

    limakalvon paksuus (PAS)?

    Hei! Kävin kp 12 ultrassa (keskiviikko 21.6) , limakalvon paksuus oli noin 6mm ja johtorakkula oli 14,6mm. Mitä näistä luvuista pitäisi päätellä?? Lääkäri totesi limakalvon mittaamisen olevan hankalaa "on muuttunut harsomaiseksi", mitähän se tarkoittaa, en hoksannut kysyä... Siis kysyn...
  14. S

    Kesäkuun lapsettomuushoidot!

    LOISTAVAA JA UPEAA HOITSUÄIPPÄ!!! Onnea mahottomasti ja kaikkea hyvää odotukseen! =) =) =) Toivottavasti me muutkin saisimme kirjoittaa tänne yhtä valoisia viestejä :) niitä on aina mahtava lukea!!! Minä odotan ensi viikkoa ja siirtoa, jännittää!! Takana yksi epäonnistunut hoito ja nyt siis...
  15. S

    Kesäkuun lapsettomuushoidot!

    Vielä lisäys: Maariaa, voihan teillä tärpätä hoitotauollakin, kukapa tietää!!
  16. S

    Kesäkuun lapsettomuushoidot!

    Hei! Maariaa: Voimia sinulle uuteen koitokseen...Toivotaan ja USKOTAAN, että se toisi teille odotetun plussan :hug: Tsemppiä kaikille vielä piinaileville, meillä siirto varmistui ensi viikolle, ovis lääkärin mukaan olis tapahtumassa maanantaina munarakkulan koon perusteella...eli silloin...
  17. S

    Muistattehan lähivanhemmat

    \ Tietenkin isän kuuluu hoitaa osuutensa, mutta ei se raha aina lapsille mene. Mieheni ex ainakin lyhensi elatusmaksuilla autolainaansa, ihan jopa myönsi tämän erään sanaharkan päätteeksi. (Isä oli kuitenkin se, joka lapsia autolla kuskasi, ei äiti.) Isä ehdotti, että lapset voivat muuttaa...
  18. S

    Kesäkuun lapsettomuushoidot!

    Peuhu: Nyt sinun pitää vain jaksaa toipua hyvin, uskotaan, että tauon jälkeen hoidot onnistuvat ja saat tulla kertomaan plussauutisia :) :hug: Kaikille tsemppiä - minulla on ultra 21.6, silloin nähdään onko toivoa siirtoon pääsystä...
  19. S

    Minne hävisi menkat?

    HEI! On ihan normaalia sekin, että oma alitajunta saattaa siirtää menkkoja...Tai siis kun odottaa kovin, että tulisi raskaaksi, menkkojen tulo saattaa viivästyä useitakin päiviä...Tai sitten on voinut käydä niin, että keltarauhanen ei ole jostain syystä surkastunutkaan, joka pitkittää menkkojen...
  20. S

    Kesäkuun lapsettomuushoidot!

    JIHUUUUUUUUUUU! Menkat alkoi tänä aamuna - olipa mahtava herätys kun tutut juilinnat alamahassa kertoivat karua kieltään!!!!! Sunny siis ilmoittautuu nyt täysillä taistoon :) mukaan! Meillä menee siirto juhannuksen jälkeiselle viikolle, luultavimmin ma-ti siirretään yksi kaveri mukaan...Hoitaja...

Yhteistyössä