Hakutulokset

  1. M

    APUA! Kuvasarja Lauri Tähkästä hukassa

    Nyt on ketju hukassa... Voisko joku nostaa sen ketjun tai linkittää uusiks sen, missä oli Lauri Tähkän perusilmeestä se hauska kuvasarja? Miehen kans oli siitä puhetta, mut en löydä sitä nyt millään enkä muista missä osotteessa se oli.
  2. M

    Mistä hyvät kylpytakit

    Missä myydään kivan näköisiä ja laadukkaita kylpytakkeja miehille ja naisille? Ei tarvii saada molempia samasta paikasta eikä varsinaista hintarajotustakaan ole. Vaatimuksia on sen verran laadukkuuden lisäks, että täytyy olla aika paksut ja nilkkapituset. Kaikki mun näkemät on joko lyhempää...
  3. M

    Mites se menikään (lämmöt ja menkkakierto)

    Mites se nyt menikään... Missä vaiheessa kehon lämpö nousee menkkakierron aikana ja miten iso muutos se on normaaliin verrattuna? Yritän hahmottaa ovikselle ajankohtaa ennakoidakseni seuraavat menkat, kun kierto on nyt ollu epäsäännöllinen... Lämpöjä oon mitannu flunssan takia ja eilen näytti...
  4. M

    Miten pussista ilmat pois?

    Miten minigrip-pussista saa puristettua kaikki ilmat pois? Pitäs saada vaate pakattua mahdollisimman ohkaseks, mutta aina se sulkuosa aukee loppuvaiheessa. Jos tavallisesta pussista saa helpommin, niin sekin käy... ussinsulkijoita on, vai onko solmun kanssa parempi? Pitäs siis pysyä myös...
  5. M

    Kesäkuiset 2007

    Omaa pinkkaa tälle puolelle on kyselty, mut kukaan ei vissiin o avannu. Pistetääs sitte vaikka tähän kuulumisia, jos vaikka saatas keskustelu virkistymään. :) Jos joku on halukas pinon ylläpitäjäks, niin väistyn ihan mieluusti... Uus alotus vaan ja linkki sinne. :)
  6. M

    Miltä kirppikseltä pöytä Turussa?

    Mille kirpparille kannattaa viedä myyntiin lapsen ja naisen vaatetta, kenkiä, lehtiä ja muutamia esineitä? Tavoitteena on päästä tavaroista eroon, mutta rahaakin olis mukava saada. Missä siis käy kauppa hyvin?
  7. M

    Suositelkaa hyvää kampaajaa Turussa

    Mun pitäs päästä kampaajalle siistimään tää takkupää. En o täällä käyny millään kampaajalla, joten en yhtään tiedä mikä ois hyvä. Edullinen sais olla, kun kotihoidontuesta ei kauheesti raski törsätä enkä mieheltä ilkee pyytää. Ei tarvi olla keskustassa, mut mielellään kätevästi kulkuyhteyksien...
  8. M

    Apuja tekstin valintaan (hääkortti)

    Haluisin aforismin kiitoskortteihin (joo, tosiaankin tekstit on vielä tulostamatta... Onneks sentään kortit viimein valmiita :ashamed: ), kun muuten tulee niin vähän sisältöä ja näyttää hassulta. Mikä seuraavista olis paras? Onni merkitsee sitä, että nautimme sekä elämän todellisuudesta että...
  9. M

    Mikä cd:n/dvd:n poltto-ohjelma PIKA-APUJA

    Mulla puuttuu ohjelma, jolla voin toustata cd- ja dvd-levyjä. Tartteisin nopeesti ja ilmaseks... Mikä kannattaa ladata. Ei tarvi olla suomeks (enkku käy), mut yksinkertanen ois hyvä olla, kun mä oon aika käsi näitten koneitten kanssa.
  10. M

    Paljonko rahaa mukaan festareille

    Viikonloppuna oon menossa festareille... Majotus ja liput on maksettu, huomenna haen junaliput. Mikä verran kannattaa ottaa käyttörahaa? Juomiin ja syömisiin menee (majoitukseen ei sisälly aamiaista) ainakin ja sit ostoksiin... Siel on sellanen markkinatapahtuma, jossa on monenlaista tavaraa...
  11. M

    Kommentteja kaivataan

    Hei leikki-ikäisten vanhemmat! Taaperoiden puolella kaivattas vinkkejä nukahtamisasioissa sellasilta, joilla temppuiluvaihe on menny ohi. Eli voisitteko käydä kertomassa vinkkejä miten helpottaa ja nopeuttaa taaperon nukahtamista tilanteessa, jolloin lapsi viimeseen asti taistelee vastaan...
  12. M

    Mihin kannattaa Turussa viedä lapsi kuvattavaksi?

    Ollaan viemässä poikaa 2-vuotiskuvaan. Mitä liikkeitä suosittelette? Onko Turussa joku hyvä valokuvaaja, joka on taitava lapsikuvissa, mutta ei kuitenkaan kovin hinnakas?
  13. M

    Miten saa tehtyä nuotit fb:ssa?

    haluisin lisätä nuotit tekstiin facebookissa... Kuin se tehdään? Ihan perusnäppis on mulla.
  14. M

    Mitä lahjaksi 2 vuotta täyttävälle?

    Poika täyttää 2 vuotta ens kuussa ja ollaan lähiviikkoina järkkäämässä juhlia. Vieraat varmasti kysyy lahjatoiveita, mut mun pää lyö tyhjää... Leluja on paljon, samoin kirjoja. Polkupyörän hankintaan on saatu rahat anopilta. (nyt pitäs käydä vielä ostamassa se) 1-vuotiaana ei käytetty kuvassa...
  15. M

    Mikä vaatekoko kyseessä

    Ostin lastenvaatteen, jossa on kokolapussa luku 15. Mitä kokoa se vastaa?
  16. M

    Aijaasta ja Huudosta HUOM! PIKA-APUA

    Mitenkäs se menikään... Mikä rivi niistä Aijaan tekstirimpsuista pitikään kopioida, että huutokohteen esittelystä pääsee kattomaan mahdollisimman isoa kuvaa? Kiitos, jos joku viittii muistuttaa! :)
  17. M

    Tissiketju youtubessa

    Taannoinen tissiketju on näköjään päätynyt youtubeen ja saanu taustalleen musaa. :D http://www.youtube.com/watch?v=KMOzgp4AcuE
  18. M

    Luonnon ääniä cd:llä

    Tietäskö teistä kukaan mistä saa ostettua cd-levyjä, joissa on luonnon ääniä? Sadetta, puron solinaa yms, lintujenkin viserrystä ehkä. Hakusessa ois erityisesti sellaset, missä ei ole musiikkia taustalla.
  19. M

    Pihakirppiksistä

    Käyttekö pihakirppiksillä joita perheet järjestää? Millasta tavaraa sieltä kattelette / ostatte? Mitä hyviä puolia tollasessa kirppistelyssä teidän mielestä on ja mitä huonoa? Itellä olis paljon kirppikselle vietävää ja aattelin, että voitas siskon kanssa tollanen järjestää. Viimeks oli...
  20. M

    Mille kirppikselle kantsii viedä myyntiin Turussa?

    Niin, miltä kirppikseltä Turussa ootte saanu pahaat myynnit? Millasta tavaraa ja millaset hinnat? Paljonko pöytävuokra ja minkä aikaa pöytää piditte? Ite oon kyl käyny ostelemassa, mut taso on tuntunu tosi vaihtelevalta ja siks kyselen. Mulla olis omia käytöstä pois jääneitä vaatteita, joissa...

Yhteistyössä