Hakutulokset

  1. M

    pohdintaaa pettämisestä

    Siis ku mä en vaan jaksa ymmärtää miksi pettämisen jälkeen hyvinkin usein sanotaan että meillä on mennyt huonosti tai menee huonosti. Sekö on syy pettää? Sitten itketään ja kadutaan ja on vieläki pahempi olla jälkeen päin. Eikö sen sano jo järkikin että sitten ne asiat vasta onkin huonosti sen...
  2. M

    Onko liikkeellä..

    ..joku viirus mihin liittyy niska-hartia kipua.Ja tuntuu että olisi kuumetta mutta ei kuitenkaan ole?Kurkkukin tuntunut monta päivää kipeeltä,mutta ei sit kuyitenkaan ole :/
  3. M

    Imettäminen kerrasta poikki!!!

    Onko kellään kokemusta imettämisen lopetuksesta kertaheitolla! Meiän poika kohta 11 kk, oon yrittäny vähentää pikkuhiljaa, mutta en oikein onnistu siinä...tai sitten joitakin tosi hyviä neuvoja. Poika asustaa tissillä veilä monta kertaa päivässä + yöllä :(
  4. M

    Mitä mieleen?

    Mitä teille tulee ekaksi mieleen jostain nimimerkistä?Minulle tulee kookosta-huonepeli :laugh: Tyhmä kysymys,mutta on niin pirun tylsää :ashamed:
  5. M

    mitä tekee proviisori???

    kertokaa tyhmälle mikä ammatti toi on?
  6. M

    varokaa : (

    Hei kaikki vanhemmat ja kaikki, jotka välittävät lapsista ja nuorista. Poliisin ja sairaalan mukaa nainen kidnapattiin yökerhosta ja raiskattiin useasti ja jätettiin sitten oman onnensa nojaan. Nainen ei muista mitä tapahtui mutta yrittää edelleen paljastaa raiskaajia. Raiskaushuumeen...
  7. M

    Onko Jyväskyläläisiä mammoja

    :wave:
  8. M

    Imetyspohdintaa...

    Illalla tulee se 4D-dokkari pitkään ime(te)ttävistä. Aion kyllä katsoa, vaikka ensi reaktio oli yöks. Mutta monet muut nisäkäslajit kai imettää vuosia, kunnes maitohampaat muuttuvat rautahampaiksi, näin oon jostain vain kuullut. Ja onkos se ihan urbaanilegendaa, että äidinmaito laimenee puolen...
  9. M

    Mitä hittoa mä teen 20 päivää kurssilla,

    jossa opetellaan työnhakua, hakemusten tekoa jne, kun mulla on syksyksi työpaikka? Oon ollu pari kk työttömänä ja nyt tuollainen tulossa... varmasti kuolen tylsyyteen.
  10. M

    mitä kirjoittaa päiväkotitätien korttiin

    Poika lopettaa päiväkodissa ja jokin kiva teksti olisi hakusessa
  11. M

    AIKA IHMEELLISTÄ - kiltit auttakaa

    Tein 5 päivää sitten mammaksin herkällä testillä haamujen haamun. Kävin samana päivänä yksityisellä lääkärillä verikokeissa, josta todettiin että olen raskaana. Tänä aamuna tein sitten huvikseni mammaksin sekä herkän että normaalin testin, koska niitä saatui olemaan vielä muutama kaapissa (taas...
  12. M

    AIKA IHMEELLISTÄ

    Tein 5 päivää sitten mammaksin herkällä testillä haamujen haamun. Kävin samana päivänä yksityisellä lääkärillä verikokeissa, josta todettiin että olen raskaana. Tänä aamuna tein sitten huvikseni mammaksin sekä herkän että normaalin testin, koska niitä saatui olemaan vielä muutama kaapissa (taas...
  13. M

    voi tuota pikkuveljee

    Minkähän takia pankki on mennyt antamaan taas lainaa sille. :headwall: :headwall: Nyt se on mennyt ostaan moottoripyörän. Ja äitee älypää on mennyt takaamaan. :/ Eikö ne vois tarkastaa aikusten ihmisten (23v.) Henkisen iän ennen lainan antamista. Pikkuveli on korvia myöten veloissa. :(
  14. M

    ovulaatiosta ja limoista

    Milloinkohan se ovulaatio tapahtuu? jos tulee kolmena päivinä limaa? Voiko sen määrittää? Vai pitäiskö pupuilla joka päivä limojen aikana? Vai riittääkö eka ja vika päivä? Eihän sitä tietty kukaan voi varmaksi sanoa...
  15. M

    Olohuonekuvia

    laitetaanko olkkareista kuvia. Kertokaas, että millaset verhot mun kannattais laittaa =) http://www.nelonen.fi/unelma_kamppa/upload_images/20061028223710466575607.jpg
  16. M

    Vauvan hiivatulehdus?

    Onko kenenkään alle vuoden ikäisellä ollu hiivatulehdus?
  17. M

    Nelonen ja päivä muumimaailmassa

    Nelosen ennakkokurkistuspäivä Muumi-maailmassa 8.6.07. Sisänpääsy vain kutsuvieraille. Viime vuonna voitettiin tuohon päivään liput, kun pelattiin jotain peliä netissä. Miten tuonne nyt voisi voittaa liput kun en löytänyt nelosen sivuilta mitään tietoa? Vai onko kilpailu jo ohi?
  18. M

    Mitä majoitus mhdollisuuksia Turussa ?

    Ollaan menos perheen kans laivalle 5.6.07 ajateltiin olla seuraavana päivänä 6.6.07 yötä jossain päin turkua tai sen lähistöllä 9-tien varrella ? mitä suosittelette ? Seuraavat oli jo täynnä : caripia , Scandic Plaza , Radisson SAS . Ei tarvi olla pakosti hotelli.
  19. M

    MYYN nutrilett starttipaketin

    Puuttuu neljä tuotetta. En saa vaan menemään alas vaikka maistuvat ihan ok:lta, enkä jaksa enää yrittää.. eli jos haluat kokeilla edullisemmin niin tästä saat viime viikolla ostetun paketin hintaan 30e. Ja siihen sisältyy pm myös.. laita tähän sähköpostiosoitettasi jos olet kiinnostunut!
  20. M

    ruissalonkylpylä turus onko kokemuksia ?

    Onko kellään kokemuksia ruissalon kylpylästä , minkä laanen paikka se on lapsiperheelle?

Yhteistyössä