Hakutulokset

  1. Jossu90

    Maalismammat 2013 :)

    Moikka mammat :wave: Ensin ultra kuulumisia. Sielähä oli siis Terve pieni tyttö :heart: tyttövalta meillä siis kasvaa(tytöt 2009 ja 2010),kaikki näkyi tosi hyvin,osasin itsekkin jo tulkita et terve on kun sydämen kaikki kammiot ja eteiset näkytosi hyvin,saatiinjopa laskea molempien käsien...
  2. Jossu90

    Maalismammat 2013 :)

    Tigerina Ei meilläkään oo hankittu vielä mitään uutena,jos saan sukupuolen tietää niin sit varmaan jokusen vaatteen ostan uutena,muuten kanssa kirppari,huuttis yms on meillä lastenvaatteita varten ja tavaroitakin katotaan aina ensin näistä jos ei löydy niin sitten saatetaan uutena ostaa :)
  3. Jossu90

    Maalismammat 2013 :)

    päivää mammat :) Faelivrin Onnea tyttölupauksesta ja kiva että selvisi liikkeiden vähäisyys :) Meillä ei oo painoarviot pitänyt kummassakaan paikkaansa vaikka on tehty viikolla 36. ekasta sanoivat et hädin tuskin kolmekilonen on hirmu pieni ja oli 3550 kun synty :) tokasta sanottiin et...
  4. Jossu90

    Mitä ajattelet äidistä, joka on polttanut askin päivässä monen lapsensa raskausaikana?

    Noei varmasti pidä paikkaansa. Mä en henk koht ymmärrä miten viitsii olla niin itsekäs ja haluaa varaantaa lapsensa terveyden. Mutta en silti voi sanoa ettei voisi tehdä lapsia. Kaikki tekee omat päätöksensä. mutta itsekästä ja lapsellista musta on.
  5. Jossu90

    Maalismammat 2013 :)

    Heippa kaikki! Pitkästä aikaa jaksan kirjotella :) Oon teidän kuulumisia lueskellu kyllä joka päivä :) Ultrassa käyneille Onnea kaikille hyvistä ultra kuulumisista ja tyttö ja poika lupauksista :) Liikkeistä täälä tuntuu kyllä liikkeet jo hyvin ja on tuntunutkin jo kuukauden päivät :)...
  6. Jossu90

    Maalismammat 2013 :)

    Päivää mammat! täälä on taas tullu juttua niin että. no yritän huomioida kaikki :D Taruselli Tervetuloa joukkoomme isomahaiseen :) Hyvä että pystyt nauttia raskaudesta ilman kummempia huonojaoloja ja kipuja. Ihanaa että siskosi otti asian noin hienosti,vaikka varmasti oli hänelle vaikea...
  7. Jossu90

    Maalismammat 2013 :)

    Huomenta mammat :) mamma_84 Kiva jos kokeissa kaikki näyttäisi olevan hyvin :) onnea siitä! Faelivrin Hyvä että ruoka taas maistuu ja pysyy sisällä. on se omanlainen helpotus. mulla esikoisesta ei meinannu pysyä mikään koko raskausaikana. paino laski koko raskausajan ja jääpaloja nakersin...
  8. Jossu90

    Maalismammat 2013 :)

    Moikka kaikille :) täälä piitkä tauko ollut kirjottelussa kunreissussa olllaan oltu :) Mutta nyt täälä taas ja kiva olil lukea kuulumisia ja huomata että kaikilla mahaasukit matkassa ja kaikki hyvin :heart: Mekin käytiin ultrassa ja sielä kaikki pienellä hyvin,mutta oli kyllä semmonen...
  9. Jossu90

    Maalismammat 2013 :)

    Faelivrin olit kirjottanut samaan aikaan. mulla on ihan sama olotila ja pelkään ekaa ultraa et sielä sannottas et sikiö on kuollut :( mut mä uskon et alkaa huolet hälveneen ja nauttiin raskaudesta ihan toisella lailla kun alkaa liikkeet tuntumaan :) sinne asti kun sinnitellään :) tsemppiä sulle...
  10. Jossu90

    Maalismammat 2013 :)

    Moikka kaikille :) Amarinwa on varmasti ahdistavaa toi vuotelu. Onneksi sulla kuuluu jo sydänäänet doblerilla :) mulla ei vielä kuulu :/ taustoista mä olen siis 22 v kotiäiti ja perheessä asustaa mies 26v,netta tyttö 3v ja Nea tyttö 1v8kk + koira ja 2 kissaa. Ollaan oltu miehen kanssa...
  11. Jossu90

    Maalismammat 2013 :)

    Moikka taas kaikille :) oon monta päivää yrittäny päästä tänne sisälle mut en oo päässy :confused: mikä lie vikana. Onnee hyvistä ultrakuulumisista Myy* ja Vilijonkka :heart: mariana87 hyvä et neuvolassa kaikki hyvin ja kiva kun sait sydänäänet jo kuulla :) Tigerinamulla myös...
  12. Jossu90

    Maalismammat 2013 :)

    Päivää mammat :wave: Täälä myös pahoinvointi palasi ja huolet hävisi :) pääkipua ja ihme lonkkakipu alkanut vaivata tosi pahasti :( hiusten värjäyksestä minä värjäsin juuri viikko sitten ja viime raskaudessa blondasinkin monta kertaa ja eipä siitä haittaa ollut :) Epsiliini Sullahan...
  13. Jossu90

    Maalismammat 2013 :)

    Moikka :) täälä ollaan huolestuneissa mietteissä :/ Raskausoireet on kadonnut kokonaan,kahteen päivään ei oo ollu oireen oiretta ja nyt vähän pelottaa et mitähän tuo merkaa. viimeksi kun oli se km niin oireet loppu vajaa viikko ennen vuotoa. ensi viikolla neuvola täytyy pyytää kauniisti et...
  14. Jossu90

    Maalismammat 2013 :)

    hyvää launtai päivää mammat :flower: vilijonkka33 Mulla määrättiin viime raskauden aikana baanacodeja migreeniin,että kannattaa kysyä lääkitystä jos sulla on noin paha migreeni,nykyuään on niin paljon lääkkeitä mitä raskaana olevakin voi syödä. mahasta ja painosta mulla on maha kyllä...
  15. Jossu90

    Maalismammat 2013 :)

    Hei kaikille! Tulin ihan nopeasti käymään kirjottaas enenkun unohdan tän jutun :) eli löysin yhdestä lehdestä tällasen tutkimus jutun. tekstii oli vaikka kuinka mut kirjotan teille ton oleellisen :D Noin kymmenen prosenttia todetuista raskauksista päättyy keskenmenoon. On ollut tapana...
  16. Jossu90

    Kokemuksia kaivataan: haamuja ja miinuksia

    uskon kyllä et on mennyt kesken koska jos 1,5 viikkoa sitten oli haamu niin olis vahvistunut jo jos kaikki olis hyvin.
  17. Jossu90

    Maalismammat 2013 :)

    Moikka kaikille :) on taas väliä ku oon käynyt ut niin on väsynyt et ku noilta 3v ja 1,5v tytöiltä ehtii niin kaiken vapaa ajan käyttää lepäämiseen :) Rva R tiedän miten hirveää toi on:hug: ,9kk sitten saman kokeneena. kovasti voimia ja onnea uuteen yritykseen! Tigerina ihana mies sulla...
  18. Jossu90

    Maalismammat 2013 :)

    Moikka kaikille :) Kiva että kaikilla ultrassa käyneillä oli kaikki hyvin :) mä sain ylimääräistä rahaa ja varasin varhaisultran tiistaille :) Pahoinvointirannekkeista,mulla oli ne viime raskaudessa eikä auttanut mulle yhtään. Oksennus lensi koko raskausajan. Kaverilla oli myös ja sitä...
  19. Jossu90

    Maalismammat 2013 :)

    Moikka kaikille! Täälä alkoi eilen kamala pahoinvointi ja heitti vissiin verenpaineetki tosi alhaalla. oksensin kaks kertaa ja makasin koko päivän kun seisaallaan alko heti pyörryttää ja oksettaa ja 15min pystyssä oli liikaa :( tänään jo olotila parempi. toivottavasti ei tuukkaan noin...
  20. Jossu90

    Kuvia plussatesteistä

    whisky peat onnea viivoista ja tarrasukkia matkaan :heart: puuhis25 kyllä sulla on selkeesti vahvistunut onnea :heart: nii ja oon kyllä alkanu miettii et oiskohan täälä enemmän ku yksi asukki ku tosiaan noi viivat oli noin tummia jo alussa ja nyt on jo meneillään rv 6 ja maha on ihan kauheen...

Yhteistyössä