Hakutulokset

  1. L

    Voi mksi meninkään varhaisultraan...

    Tämä tarina ratkesi toistaiseksi ainakin hyvin onnellisesti: ultrassa todettiin pikkuinen, jonka sydän tykytti hurjasti :heart: Kaikki on normaalisti, mutta vauvanalku on viikon alkuperäisiä laskuja nuorempi, joten siitä syystä ei näkynyt ekassa ultrassa :) Olo on helpottunut ja onnellinen...
  2. L

    Voi mksi meninkään varhaisultraan...

    Kiitos kaikille kokemuksista ja etenkin tsempeistä! Lisääkin kokemuksia luen mielelläni, tässä on vielä viikko kärvisteltävä ennen neuvolan ultraa. Epätietoisuus on kaikkein kurjinta tässä. Oireetkaan eivät oikein tunnu mukavilta, kun niitä voi olla tuulimunassakin.. Mulla ei ole ollut...
  3. L

    Voi mksi meninkään varhaisultraan...

    Kävin yksityisellä varhaisultrassa nettilaskureiden mukaan rv:lla 6+0, mutta kuvassa ei näkynyt kuin tyhjä sikiöpussi :( Jos kuvaa yritti suurentaa, se pikselöityi niin pahoin, ettei siitä saanut mitään selvää. Lääkäri epäili tuulimunaa tai toisena vaihtoehtona vatsan asukkaan pientä kokoa...
  4. L

    ****Plussanneiden raskausoireketju****

    Oireet ennen raskaustestiä - Oviksesta asti säilyneet, aaltoilevasti ilmaantuvat alavatsakivut (vrt. menkkakivut), lisäksi alaselkäkivut ja tosi kipeä iskias muutamaa päivää ennenkuin menkkojen piti alkaa. - Rinnat arat kainaloista, rauhaset arat ja turvonneet. Lievää kihelmöintiä. - Jano...
  5. L

    Haamut kuivuvat negoiksi

    Ei tänne paljon ole enää juttua tullut, mutta päätämpä tämän aloittamani ketjun kuitenkin kertomalla, että plussasin vahvan plussan tänään, kp 35/28-29. Eli jos tästä ketjusta löytyy jollekin apua niin näköjään olemattomiin kuivuvat haamutkin voivat todella tarkoittaa vahvistuvaa plussaa! :)...
  6. L

    Haamut kuivuvat negoiksi

    Testailin kuitenkin tänään varmuuden vuoksi, kun viikonlopulle tuli menoa. Jälleen kerran haamu, tällä kertaa Predictorilla.
  7. L

    Haamut kuivuvat negoiksi

    Hei, sullahan on jännät hetket meneillään! :D Nyt peukut pystyyn, että molemmille sattui vialliset testit ja oikeasti piti olla hyvinhyvin vahva plussa ;) Mulla on nyt päivän myöhässä menkat, mitä ei ole ollut aikoihin... Alan jo toivoa, että tulisivat sitten mieluummin kuin myöhästyisivät...
  8. L

    Haamut kuivuvat negoiksi

    Löytyykö täältä vielä vastaavia kokemuksia? Täällä odotellaan menkkoja edelleen, piti alkaa tänään, mutta ei vielä.. :|
  9. L

    Haamut kuivuvat negoiksi

    Juu, olen varautunut henkisesti juuri tuohon vaihtoehtoon. Sehän on jopa aika todennäköistä. Ainakin kahdesta ensimmäisestä plussa pamahti ruutuun jo kierron viimeisenä päivänä ja säilyi sellaisena tähän päivään asti. Mutta eipä sille mitään voi. Kunpa vaan menkat alkaisivat ajallaan niin...
  10. L

    Haamut kuivuvat negoiksi

    Miten sulla ratkesi se tilanne vai tapahtuiko sen nyt ihan lähiaikoina? Eli siis oliko lopulta + vai -? Mulla pysyi se haamu kyllä tuon koko testiajan, mutta tosiaan 10-15min. päästä (ilmeisesti kun testi oli kuivunut), viiva katosi oikeastaan kokonaan.. No, huomenna pitäisi alkaa menkat...
  11. L

    Haamut kuivuvat negoiksi

    Kiitos vinkistä! Olisitko ehtinyt etsiä mulle sitä oikeaa ketjua (linkkiä sinne), kun täällä on niin mahdottomasti puhetta plussatesteistä :D
  12. L

    Haamut kuivuvat negoiksi

    Hei, Onko täällä kokemusta seuraavasta: Kiertoni on 28-29 päivää, ja testasin toissapäivänä (kp26) Clearbluen testillä (ei-digillä) hailakan haamuplussan testiajan sisällä. Kuitenkin 10min. kuluttua haamuplussa alkoi haihtua negaksi, mutta tuntien kuluttua ilmestyi takaisin vahvempana ja...

Yhteistyössä