Hakutulokset

  1. Bindi

    Toukokuun toukat 2013 *Huhtikuussa*

    Bindi ja TARA :)
  2. Bindi

    Toukokuun toukat 2013 *Huhtikuussa*

    Meille syntyi eilen aivan ihana tyttö mitoilla 4,0 kg ja 50 cm.suunnitellulla sektiolla syntyi ja kaikki meni hyvin! Imetystä täällä treenataan,jospa kolmas kerta toden sanoisi ja täysimetys onnistuisi.vaan en ota paineita! Kaikille mukavia odotuksen loppupäiviä ja viikkoja toivottelee Bindi...
  3. Bindi

    Toukokuun toukat 2013 *Huhtikuussa*

    Täälläkin poksupäivä 38+0 :) :) viikon päästä tähän aikaa mulla on jo vauva sylissä <3 vaan onpa ollut RASKAITA nämä viimeiset viikot, oon ollu niin väsynyt ja pahalla tuulella. Nyt alkaa vähän helpottamaan kun tietää että enää muutama päivä jäljellä. Turvotusta on tullu taas tosi paljon ja...
  4. Bindi

    Toukokuun toukat 2013 *Huhtikuussa*

    Moi! Poksupäivä täälläkin, vielä muutama viikko jäljellä ja pääsee valvomaan :D Vähän jo jännittää miten sitä taas jaksaa sen yökukkumisen ja vähillä unilla palloilun mutta onhan tuosta onneksi kahdesti aiemminkin hengissä selvinnyt.. HARSO vaunun aukolla, en ole ikinä pitänyt muuta kuin...
  5. Bindi

    Toukokuun toukat 2013 *Maaliskuussa*

    Moi! Äitiysloma alkoi jo täällälkin, aah. :) SAIRAALASSA molemmilta oon ollu kolme päivää, kun sektio synnytystapana. Ja siinä onkin ihan riittävästi, en ole mikään sairaaloiden ylin ystävä...aina yhtä ihanaa päästä pois sieltä. KASSIa en oo vielä pakannut, mutta en sinne mitään kummempia...
  6. Bindi

    Toukokuun toukat 2013 *Maaliskuussa*

    Tsemppiä Blommorille täältäkin. Toivottavasti kaikki meni niin hyvin kuin pitikin. Mua niin NÄRÄSTÄÄ ja VÄSYTTÄÄ. jouduin lisäraudalle ja mun maha ei tykkää yhtään. ja mikä tää väsymys oikeen on, ei ole ollut muissa raskauksissa tämmöistä...tuntuu ettei vaan JAKSA töissäkään taapertaa...
  7. Bindi

    Toukokuun toukat 2013 *Helmikuussa*

    :D:D Mäkin luulin että se reilut partiolaiset on tosiaan jotain yrittäjäslangia jota ei joka tyyppi ymmärräkään! :D Täälläkin poksutaan jo 29+0. Välillä kyllä kiristää mahaa tosissaan, mutta vielä kolme viikkoa töitä, sinnillä menee sinne asti. Viime viikolla lääkärissä kohdunsuulla ei ollut...
  8. Bindi

    Toukokuun toukat 2013 *Helmikuussa*

    moi pitkästä aikaa! en hoksannutkaan että oli jo uus pino, kopsaan tuolta vanhasta pinkasta tämän mun aamuisen kirjotuksen.. :) täällä alkaa olla jo jättimaha, sf-mitta on huimasti yli käyrien mutta mullahan on jokaisesta lapsesta ollut niin. Nukkuminen ja mukavan asennon löytäminen on jo...
  9. Bindi

    Toukokuun toukat 2013 *Tammikuu*

    moi pitkästä aikaa! täällä alkaa olla jo jättimaha, sf-mitta on huimasti yli käyrien mutta mullahan on jokaisesta lapsesta ollut niin. Nukkuminen ja mukavan asennon löytäminen on jo vaikeeta. Ja kävin viikolla pikkureissun lento-koneella niin tuntui että saa nähdä josko synnytys alkaa, aivan...
  10. Bindi

    Toukokuun toukat 2013 *JOULUKUU*

    Heissan täältäkin :) Mekin käytiin rakenne-ultrassa, ja tyttöhän siellä potkiskeli niinkuin olen uumoillutkin koko raskauden <3 Istukka on edessä ja kohdunsuun päällä, ja tuo vähän harmittaa mutta jospa se vielä siirtyisi pois edestä. Kaikki oli mallillaan, muutaman päivän oli mitat...
  11. Bindi

    Toukokuun toukat 2013 *JOULUKUU*

    Käpykäs: Saman vuonna 2007 kokeneena, virtuaali lohtuhalaus ((((Käpykäs))))) Meillä oli myös suuri turvotus eikä ehditty jatkotutkimuksiinkaan kun sydän lakkasi turvotuksen alla lyömästä. Sikiöstä otetusta näytteistä ei selvinnyt koskaan mitään. Onneksi tuon tragedian jälkeen meille on suotu...
  12. Bindi

    Easy shopping kuvasto, ihan kiva!?

    ONNEKSI mä itse luin sen ensin ja tungin suoraan roskikseen, just ettei lapset sitä näe. Siis on kyllä munkin mielestä melkoisen järkyttävää mitä ne saa ilmaisjakelussa pistää ihmisten postilaatikoihin, eikö niissä yleensä ole blurrattu ne kriittisimmät paikat. Vaan nukkehan on vaan nukke, sitä...
  13. Bindi

    Toukokuun toukat 2013 *MARRASKUU*

    Pikaset morot! O/ PILVILINNALLE voimia tulosten odotteluun. Minäkin olen vuonna 2009 kärähtänyt seulassa, joskin turvotuksen vuoksi ja silloin sain lohtua tuolta "toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinnijäänneitä"-ketjussa. Siellä tosi moni tarina päättyy oikeasti hyvin, isollakin riskiluvulla...
  14. Bindi

    Toukokuun toukat 2013 *MARRASKUU*

    TUPASVILLA: mä muistan tuon tunteen esikoisen odotus-ajalta, hän on siis myös neljän vuoden lapsettomuuden onnellinen lopputulema. Olin niin varovainen koko alkuraskauden, ellen jopa hysteerisen varovainen ja sitten kun tuli ensimmäinen lääkärineuvola niin lääkäri vatvoi surutta mahaa ja otti...
  15. Bindi

    Toukokuun toukat 2013 *LOKAKUU*

    ATTOL: ei tarvi kirjautua :) Ota vaan ylös sitten se tikkerin osoite niin voit lisätä sen aina kun haluat viestin loppuun, eikä aina tarvi tehdä sitä uudestaan. Onpa kylmä ulkona, nyt äkkiä takkaan tuli ettei jäädytä. Pitäis lähtä puitakin joku viikonloppu tekeen että pärjätään talvi! Kun on...
  16. Bindi

    Toukokuun toukat 2013 *LOKAKUU*

    Munki täytyy kokeilla :)
  17. Bindi

    Toukokuun toukat 2013 *LOKAKUU*

    Heissulivei tännekin! Mukavaa että jäi aktiivinen pino vaikka suurinosa porukasta vilahtikin fb:iin. Pahoinvointi vaihtelee, tällä viikolla on ollu kaks huononolon päivää mutta muuten alkaa jo olemaan mukava olo :) Äitiyshousuja oon jo pitänyt, en kestä "normitilassakaan" yhtään kireitä...
  18. Bindi

    Toukokuun toukat 2013 *LOKAKUU*

    Heissan! Täällä on yks odottaja ihan :D:hug::D fiiliksissä! Kävin siis tänään NP-ultrassa ja SIELLÄ OLI KAIKKI HYVIN! :D :D Mä olen niiiiiin onnellinen että minäkin saan kuulua siihen joukkoon jotka selviää np-ultrasta puhtain paperein! Turvotusta oli 1 mm ja riskiluku 1:7600, joten ei...
  19. Bindi

    Miten luetaan veriseulan tuloksia? Kellään viitearvoja tms.?

    mammalle: se on eri kirje, sulta varmaan oli tuossa vaiheessa jo nt mitattu? mulla ei ole siis riskilukua vielä määritelty koska ultra on vasta perjantaina. riskilukuhan määräytyy verikokeiden tulosten ja np-turvotuksen perusteella.
  20. Bindi

    Miten luetaan veriseulan tuloksia? Kellään viitearvoja tms.?

    joo siltähän tuo nyt vaikuttaisi ettei niistä oikeen mitään voi ennustaa. ainakaan googlettamallakaan ei löytynyt mitään järjellistä taulukkoa mistä voisi kurkkia onko arvot "sallituissa" rajoissa.

Yhteistyössä