Hakutulokset

  1. Bindi

    Miten luetaan veriseulan tuloksia? Kellään viitearvoja tms.?

    Mulla on tuossa nokan edessä suljetussa kirjekuoressa veriseulan tulokset. Ajattelin että en aukaisekaan kuorta ennen perjantaista np-ultraa, mutta nyt tulin toisiin aatoksiin....Mutta mistä saisin jotain raja-arvoja, kun eihän niistä muuten mitään tajua..?
  2. Bindi

    Kellään kirjaa nimeltä Nautinnon kirous? Manalan valtiaat sarjan 3.osa

    Oon ettinyt tuota kirjaa mutta sitä ei tunnu saavan mistään...Kokeillaanpa nyt onnea jos täällä jollakulla se olisi kirjahyllyssä ja tahtoisi myydä sen mulle! Viestiä tulemaan mikäli onni mua suosisi.
  3. Bindi

    tänään uimahallissa nähtyä..

    oltiin lasten kanssa uimahallissa. siellä joku äiti sukellutti noin 5 kk vauvaansa ja olihan se hirveän näköistä hommaa! siis laski aina isoon ääneen että YKSI-KAKSI ja sitten vaan vauva pinnan alle sukelluksiin. Ja aina kun nosti vauvan ylös sieltä, vauva alkoi huutamaan iiiihan täyttä kurkkua...
  4. Bindi

    Hakekaa nyt joku jostain se LINQVISTIN HIHVI-keskustelu??

    Kun mä muistan nauraneeni sille ihan soikeena, niin olis kiva lukea uudestaan :)
  5. Bindi

    Kolmas lapsi miksi? Miksi ei?

    :)
  6. Bindi

    Facebook: miten poistetaan vanhoja juttuja??

    niin, sieltä omalta sivulta miten ne vanhemmat julkaisut saa veks sieltä? kun on monta kymmentä ellei sataa sivua niitä vanhoja tilapäivityksiä yms. eikö niitä saa muuten ku yksitellen klikkaamalla "poista" siinä julkaisun vieressä? siis jotenki yhtäaikaa kaikkia?
  7. Bindi

    Enkeli-runoja!

    ALoitanpas tämmöisen ketjun, josko jollain oisi lisää enkeli-aiheisia runoja. Tässä mun lempirunoni, on monta kertaa tuonut lohtua minulle ( tai laulun sanathan nää oikeestaan on): Enkeli taluttaa pientä kulkijaa. Enkeli lohduttaa tiellä kaatuvaa. Suojassa enkelin saan vaeltaa...
  8. Bindi

    Nielurisaleikkaus äitille - lasten hoito toipumisaikana?

    OOn menossa nielurisaleikkaukseen ja joka puolella toitotetaan että sitten kaks viikkoa pitää olla tekemättä mitään ja välttää nostelua yms yms. mutta miten se käytännössä onnistuu jos on kaksi lapsosta, 3 v ja 10 kk taloudessa? mies ei saa sairauslomaa kuulemma, eli itse on lapset hoidettava...
  9. Bindi

    Euroviisujen esikarsinnasta-kuka esitteli??

    kertokaa joku viisas mulle että kuka se akka oli joka esitteli esiintyjät? siis kertoi lapsuudesta yms....ääni oli tuttu mutta jutut ihan idiootteja...
  10. Bindi

    Vesirokkonäpyn tulehdus? help

    moi ja hyvää uutta vuotta! :D meillä on 3 v. esikoinen vesirokossa, on jo ruvella näpyt mutta yksi näpyistä on varmaan tulehtunut. ympärillä punainen alue ja on kipeä. luin netistä että tulehdus voi pahimmassa tapauksessa levitä :o mietin jo että lähden päivystykseen mutta mies sai puhuttua...
  11. Bindi

    MARIMEKON KERÄILYKAMPANJA *kaivo-lakanat*

    onks jollain ylimääräinen täysi keräilylappu? voisin maksaa hyvinkin, kun tahdon nuo lakanat hetimiten.....laita yksäriä!
  12. Bindi

    Sektiosta---osaako joku sanoa

    niin, mulle tehtiin toinen sektio huhtikuussa. epikriisissä luki että "faskia kiinnittyneenä melko lailla lihaskudokseen kiinni" voisko joku kertoa että mitä tuo tarkoittaa?Mahan avaamisessa meni aika paljon aikaa, liittyisköhän tuo sitten arpikudokseen tms. haaveena olis vielä joskus kolmas...
  13. Bindi

    tänään huvipuistossa...

    oli jollain mammalla rattaissa n. vuoden ikäinen lapsi. rattaiden pohjalla oli LAMPAANTALJA ja lapsella oli päällään peitto. ihmekös se huusi koko ajan, oli lämpöä yli 20 astetta....
  14. Bindi

    2vuotiaan painajaiset/pelot! miten pois?

    2v.näki painajaista-nyt pelkää nukkumaanmenoa ja sänkyä. moi! reilu 2v poikani näki pari yötä sitten painajaista, jossa sängyssämme on jotain öttiäisiä. heräsi huutamaan ja "huitomaan" öttiäisiä pois, kuvitteli siis että niitä oli sängyssä eikä suostunut enää loppuyönä nukkumaan kun pelkäsi...
  15. Bindi

    2v.näki painajaista-nyt pelkää nukkumaanmenoa ja sänkyä...

    moi! reilu 2v poikani näki pari yötä sitten painajaista, jossa sängyssämme on jotain öttiäisiä. heräsi huutamaan ja "huitomaan" öttiäisiä pois, kuvitteli siis että niitä oli sängyssä eikä suostunut enää loppuyönä nukkumaan kun pelkäsi niitä. Siitä lähtien on nukkumaanmeno ollut yhtä tuskaa...
  16. Bindi

    Sekundääri lapsettomuus-toinen toiveissa ja haaveissa

    Moi! Saisinkohan täältä kohtalotoveria tilanteeseeni...En viitsi tunkea mihinkään jo valmiiseen pinoon, muistan kuinka esikoista haaveillessani mua suututti kun joku tuli kutsumaan itseään lapsettomaksi vaikka olikin jo lapsi/lapsia. En siis sano itseäni lapsettomaksi, koska en sitä onneksi...
  17. Bindi

    Synnytys edessä rv15

    Lyhykäisyydessään; Vauvamme on vakavasti sairas, joten raskaus keskeytetään ensi viikolla. Suru on valtava ja tuskan määrää ei voi mitata millään sanoilla....miljoonat kysymykset risteilee vaan mielessä, josko joku kertoisi omia kokemuksiaan. Miten nopeaa yleensä näillä viikoilla synnytys on...
  18. Bindi

    Riskiluku 1:5 nt 4 mm

    Otsikossahan tuo tulikin..tänään np-ultrassa siis mitattiin turvotusta 4 mm. Veriseula oli puhdas, mutta riskiluvusta tuli aivan hirveän iso. PLEASE kertokaa kokemuksia joilla on ollut sama riskiluku tai turvotus, minkälaisia vaan kokemuksia! TIedän ettei tilanne ole kovin kaksinen, ja...
  19. Bindi

    MAALISMASUT 2008

    Heipparallaa! Mulla on PAKOTTAVA tarve aloittaa tämmönen ketju, tein eilen positiivisen raskaustestin ja takana on lapsettomuushoitoja, keskenmenoja, tuulimuna, onneksi myös aivan ihanan esikoisen syntymä heinäkuussa 2006 Metforem-nimisen lääkkeen avittamana. Ei aloitettu ehkäisyä vaan toive...
  20. Bindi

    Ovistesti + ja raskaustesti + MITÄ KUMMAA

    Niin, siinähän se tulikin. Tänään on kp17 ja tein huvin vuoksi (himotestaaja...) sekä ovis että raskaustestin. Molempiin tuli viiva?! Ovistestissä kontrolliviivan vahvuinen ja raskaustestissä haalempi mutta ihan selkeä viiva. Molemmat on aconin testejä. Voiko r-testi näyttää oviksen? Menkat oli...

Yhteistyössä