Hakutulokset

  1. M

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    meillä oli nimiäiset tänään ja oli kyllä kivat juhlat :) mies näytti tv:ssä nimet powerpointillä kirjain kerrallaan ja sitten syötiin kakkuja.
  2. M

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    huomasin että aika monella meistä syntynyt vauva käsi poskella..meillä oli kanssa ja sen takia jouduttiin eppari leikkaamaan.mulla on sellanen koholla oleva arpi siinä ja se tuntuu ilkeältä pupuillessa ja vessakäynneillä. meillä tyttö oppi kuin oppikin imemään tissiä vaikkakin vähän myöhässä...
  3. M

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    me saatiin tänään rotavirusrokote ja nyt huudetaan..taitaa pari yötä mennä valvoessa.neuvolassa lääkäri ei sanonut juuta eikä jaata muna-allergiakysymykseen..ihme mölli oli muutenkin se lääkäri
  4. M

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    oon tullu siihen tulokseen et meillä on muna-allergiaa ilmassa.pari kertaa syöny munakasta aamupalalla ja illalla tyttö huutaa tuntikausia kuin sikaa tapettais..siis ihan niin että meinaa henki salpautua.lisäks oli limaa kerran kakassa ja hengityskin on rohissut.ti onneks lääkäri nii jos sieltä...
  5. M

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    joku taiteili lusikalla cuplatonia..anna pipetillä se cuplaton..meillä menee kivasti alas kun sekoitetaan pieneen tilkkaa sokerilientä(oon siis keittäny mikrossa kupillisen vettä ja siihen lisänny sokeria vähän..sillee et on vähän makeaa..tätähän ne käyttää sairaalassa vastasyntyneillä...
  6. M

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    tietääkö kukaan kauan menee että maistraatista saa sen päätöksen että kelpaako nimi? me ollaan löydetty paljon ihania vanhoja nimiä tuolta Vanhoja nimiä – Suomen etunimet wiki suosittelen jos haluatte erikoisen nimen lapselle..tuolla on paljon kivoja
  7. M

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    kas..onhan täällä vielä mahallisiakin :D meillä ollaan keskitytty niin pitämään tyttö tyytyväisenä että jäänyt kirjoittelu vähemmälle.no tänään käytiin neuvolassa puntarilla kun tyttö alkoi oksentamaan kaaressa ja mä jo luulin että tyttö kuolee nälkään yms. :D no täti sanoi että puolisen kiloa...
  8. M

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    noista rela-maitohappo+d-vitamiinitipoista..aloittakaa varoen ettei käy niinkuin meillä..tyttö meni tukkoon!! :D ihmettelin kun tyttö alkoi pulauttelemaan ja oli tuskainen ja itki jatkuvasti ja ei tullut pierua vaikka kuinka jaloista pumppasin eikä kakkaakaan normaalia määrää ja mä tunsin taas...
  9. M

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    meillä nukkuu kanssa välillä ihan 8-11 tuntia :) kunnon maitotankkaus vaan illalla ja kunnolla imevä vaippa ja ohut yöpuku niin tyttö nukkuu helposti..
  10. M

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    joku kyseli niitä vinkkejä alapään turvotuksen ja kivun hoitoon..buranaa ja panadolia ja kestämistä :) ota lääkkeet samaan aikaan ja lepäile..kyl se siitä:) kiitti muuten sille joka vinkkasi mökillä maidon lämmittämisestä kainalossa..mä oon nyt viikonlopun nukkunu maitopullo kainalossa...
  11. M

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Onnea mini!! siitä se vauva-arki kaikkine hormonihuuruineen ja valvomisineen lähtee!! :D
  12. M

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    hei tässä ihan pikainen vinkki jos kaipaatte hyvää hoitolaukkua halvalla..REVOLUTION ONE STRAP BIKE BAG ja muut Kassit osoitteessa stadium.fi alle kympin ja ihan huippu..ihan kivoja värejä saatavilla ja paljon taskuja!! masukaipuu: mulla meni vajaa viikko kun maha oli jo palautunut.ei jäänyt...
  13. M

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    tipe: yritä..jos pieni ei vaikka saa imettyä tarpeeks.meilläkin otetaan pumpattua lisuketta pullosta kun tyttö väsyy imemään ja nukahtaa tissille ja menee sit pullostakin puolen tunnin tissittelyn jälkeen se 60-80ml vielä
  14. M

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    tipe:anna isompi satsi maitoa(maitokoomat..niin että vauva on ihan ylitäytetty) jos sillä nukkuis kauemmin.meillä tuo toimii :) jonsu:ootko kokeillu rintakumeja? vauvan imu sattuu vähemmän ja saa nännit levätä..ja muista rasvata!!
  15. M

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    mistä tilasit vaunut? meillä venähti toimitus luvatusta 6-8 viikosta 10,5 viikkoon ja nyt odottelen että koska ovikello soi kun vaunut on tampereella kuljetusfirman kyydissä :) saksasta kiddies24.de tilasin ja hartanilla oli toimitusvaikeuksia sinne nettifirmaan. kantoliina on vastasyntyneellä...
  16. M

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    mä heräsin yks yö ja ihan säikähdin että missä mun maha on.ennen nukuin aina mahallaan mutta nyt en enää osaa :) sillä oikealla kyljellä mennään edelleen :D kyllä toi oma pieni kulta on niin rakas ja ihana mutta mä oon antanut kyllä ihan kaikkien halukkaiden sylitellä ettei sitten totu vaan...
  17. M

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    meillä käytiin eilen jo koko perhe saunassa :) (älkää kertoko neuvolantädille) tyttö oli ammeessa lattialla ja mä kylvetin eka sitä saunan lämmössä vähän ja sit käärin pyyhkeisiin kuivatteleen ja turvakaukaloon siks aikaa kun me miehen kans saunottiin..tyttö nukahti ja nukkui aamuun asti :)...
  18. M

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    voi tipe!!! vahinkoja sattuu ja jos tyttö vaikuttaa ihan normaalilta niin älä huoli..ei noi pienetkään ihan helposti rikki mene.seurailet vaan tyttöä ja jos voinnissa tulee muutos niin sitten soitat päiksyyn. mä oon ite tosi varovainen kun nostelen ja kannan kun mulla on tapana itse...
  19. M

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    meillä kiukutaan ja ollaan välillä hyvätuulisia.ei auta pienen masuvaivoihin cuplaton tai disfatyl.mulla itsellä kovin itkuherkkä olo kun ei voi auttaa pientä kun koskee. oma ruokahalu on täysin kateissa ja paino on pudonnut alemmas kuin 14 vuoteen -10kg on nyt siitä painosta joka oli päivää...
  20. M

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    lepäile maanu ihan rauhassa..ei sillä listalla niin kiirettä ole.kaikki osaa kuitenkin lukea kun ilmoituksia tänne tulee :)

Yhteistyössä