Hakutulokset

  1. M

    MISTÄ IHANIA MEKKOJA PIKKUNEIDILLE (80CM)...

    Nettikauppoja etsin :) Vinkkejä...?
  2. M

    Barbapapan kylpylelut, oletko nähnyt missään myynnissä?

    Blossom nimisessä sisustusliikkeessä
  3. M

    mikä mun kukkia vaivaa

    Mutta siis oli kuitenkin samassa tilassa huonekasvien kanssa....se kuulemma riittää :/
  4. M

    Sopivan lihan löytäminen allergiselle?

    Kyselisin vain että minkälaisia oireita teidän lapsille on tullut eri lihoista....mm.possusta,kanasta jne. jos eivät ole sopineet?
  5. M

    mikä mun kukkia vaivaa

    Oliko teillä jouluna aito joulukuusi? Joulukuusi ja huonekasvit ei nimittäin sovi samaan paikkaan. Itsekin kuulin tämän ihan vasta ja aina ihmetelly kun kukat menny pilalle joulun alla.
  6. M

    PITÄISI LÖYTÄÄ 9KK IKÄISELLE LIHA RUOKAVALIOON, HIRVI?

    Kiitos vinkeistä. Niin ja piti vielä lisätä että nuita mausteita ja öljyjä en oo uskaltanut kokeilla kun ne usein aiheuttaa oireita refluksiselle ja sit en pian enään tiedä et aiheuttiko oireita se liha vai kenties öljy jossa sen paistoin....eli voipi olla että joudun keittämään.
  7. M

    PITÄISI LÖYTÄÄ 9KK IKÄISELLE LIHA RUOKAVALIOON, HIRVI?

    en oo kokeillu vielä mitään mausteita...ei kai vauvalle tarvi mausteita laittaakaan :o
  8. M

    Tuonne allergiapuolelle kirjoittelin...

    jos joku haluaa käydä lukemassa. Hirvelihasta lähinnä kyselen :)
  9. M

    PITÄISI LÖYTÄÄ 9KK IKÄISELLE LIHA RUOKAVALIOON, HIRVI?

    Eli neiti kohta 9kk ja on maitoallerginen. Ruokavaliossa on tällähetkellä bataatti, kesäkurpitsa, kuningatarsose,ruusunmarja-vadelmasose sekä luumusose. Porkkanaa ja perunaakin kokeilin, mutta ei sopinut kuten olin arvellutkin. Lihoista ekana kokeiltiin possunlihaa, mutta se ei ilmeisesti sovi...
  10. M

    KYSYMPÄ TÄÄLTÄKIN :)

    Lääkärin ohjeilla aloitimme päärynällä joka on yksi miedoimmista :) Mutta ehkäpä tää oli sitten allergiaoire.....toisaalta alussahan tässä vasta ollaan
  11. M

    KYSYMPÄ TÄÄLTÄKIN :)

    Meillä tyttö reilu 5kk ja saa maitoallergian vuoksi Pepti Junior-korviketta. Hän ei oireile maitoon iholla vaan suolella. Tänään aloitettiin kiinteät lääkärin kehoituksesta ja annoin päärynäsosetta n.teelusikallisen verran. Tyttö söi innolla ja olis mielellään syönyt lisääkin, mutta aloitan nyt...
  12. M

    REFLUKSI JA MAITOALLERGIA-VAUVAN KIINTEIDEN ALOITUS JA REAKTIOT?

    Niin minäkin ajattelin että jos vielä huomenna kokeilen antaa. Joo ja en todellakaan uskalla antaa kuin alle teelusikallisen, koska tosiaan pojan kiinteiden aloitus oli niin pelottava kokemus että varovasti alotellaan tämän muksun kans :) Tässä vaan mietin että tuleeko ns. normaaleille lapsille...
  13. M

    REFLUKSI JA MAITOALLERGIA-VAUVAN KIINTEIDEN ALOITUS JA REAKTIOT?

    Meillä tyttö reilu 5kk ja saa maitoallergian vuoksi Pepti Junior-korviketta. Hän ei oireile maitoon iholla vaan suolella. Tänään aloitettiin kiinteät lääkärin kehoituksesta ja annoin päärynäsosetta n.teelusikallisen verran. Tyttö söi innolla ja olis mielellään syönyt lisääkin, mutta aloitan nyt...
  14. M

    5kk mittoja...??? =)

    68cm ja 7110g
  15. M

    Mistä sut voi bongata viikonloppuna?

    Tervetuloa Kansas-cityyn :)
  16. M

    tää vauva on ihana...

    ihana on :) Meillä tyttö 4,5kk :heart:
  17. M

    vauva 3kk

    Meillä tyttö tulee pian 4kk ja vähän sama juttu päivällä nukkumisen kanssa. Onko teillä tytöllä jotain ns.ongelmaa joka vois olla syynä tuohon? Meillä alko massuvaivat n.1kk iässä ja sitä ennen saattoi nukkua päivällä vaunuissa 5-6h putkeen :) Nyt nukkunut n.1kk ajan päivällä parhaimmillaan...
  18. M

    KYSYMYKSIÄ IMEVÄISEN VILJA-ALLERGIASTA?

    Joo, kyllä mää oon kuullu että joillekki aiheuttaa oireita myös tärkkelys, mutta ajattelin ensin kokeilla ihan vaan sitä että jätän kotimaiset viljat pois ja katon että onko mitään apua näihin ilmavaivoihin. Meillä oli silloin pojan kanssa ihan sama juttu, että suurin ongelma oli ilmavaivat eikä...
  19. M

    Onko muilla ollut raskauden lopussa "kylkikaaret" kipeenä??

    Mulla myös 3 lasta (ensimmäinen poika tosin enkeli-vauva). Toista poikaa kun odotin niin hän kääntyi raivotarjontaan jo rv29 ja pysyi siinä loppuun asti, mutta tää tyttö oli melkein koko raskauden perätilassa ja viimetingassa vielä meni poikittain joten tehtiin sit sektio. Mulla on huono selkä...
  20. M

    KYSYMYKSIÄ IMEVÄISEN VILJA-ALLERGIASTA?

    Mää oon jättänyt kotimaiset viljat ruokavaliostani kokonaan pois. Toivotaan että se auttais kun ei tuo maidoton auttanut. Meillä tyttö ei onneksi huuda kipuja kuin sillointällöin. Tämäpäs sattui, siis että sullaki poika jolla refluksi :) Se on kyllä niin kurja vaiva että en kyllä toivois...

Yhteistyössä