Hakutulokset

  1. T

    Reväytin vissiin sitten jonkun lihaksen rintarangasta, kauankohan paraneminen kestää?

    Nostanpa vielä tämän ketjun, kun tuli mieleen kysyä että jos ois rintarangan luussa murtuma, niin miten se tutkittais ettei jokin oo siirtynyt yms? Mulla tuo mahdollinen murtuma taitaa olla just rinnan kohdalla, eli aika mahdoton tutkia muulla kuin röntgenillä, mutta tuskinpa sellaisen takia...
  2. T

    Oliko Heinix-tabletit vielä viime vuonna pitkulaisia?

    Okei, no hyvä. Ehdin jo säikähtää että oon syönyt jotain ihan muuta, kun en edes muistanut olinko ostanut ne itse vai en.
  3. T

    Oliko Heinix-tabletit vielä viime vuonna pitkulaisia?

    Vai mitäköhän tabletteja mä oon vetänyt toukokuussa… Löysin nimittäin kaapista toukokuussa Heinix-paketin, jonka päiväys oli 05/2014 ja ajattelin että voisin syödä ne pois ennen kuin käyn ostamassa uusia allergialääkkeitä. Ne oli semmosia pitkulaisia valkeita tabletteja. (en muista että sen...
  4. T

    Ruokahaaste vko 22 äänestys

    Itse ainakin tykkään kesäkeitosta, mutta inhoan kermaperunoita, tosin tiedostan kyllä että useimmilla mieltymykset taitaa olla just toisinpäin. Silti äänestin kesäkeittoa nyt, vaikka useinmiten oon äänestänyt Scarletin ruokia.
  5. T

    Reväytin vissiin sitten jonkun lihaksen rintarangasta, kauankohan paraneminen kestää?

    On mulla onneksi vahvaa Buranaa. Jos odottelen nyt ainakin muutaman päivän lähteekö tämä paranemaan ja toivon että lähtis. Tuo seuraava yskänpuuska kyllä alkoi pelottaa, pakko varmaan yrittää sitten olla kaikin keinoin yskimättä.
  6. T

    Tunnistatko kirjaimet?

    No jos tuo eka on iso kirjain, niin se on pakko olla E. Se vois kyllä mun silmissä olla myös y tai g, jos se ois pieni kirjain, mutta miksi ois pieni kirjain nimikirjaimena.
  7. T

    Reväytin vissiin sitten jonkun lihaksen rintarangasta, kauankohan paraneminen kestää?

    Voi ei, toivottavasti ei oo mikään murtuma. En mä ainakaan lääkärille ajatellut mennä, kun yritän välttää sitä nykyään viimeiseen asti. Eikö lihasrevähdys ois paljon todennäköisempi? Kai se murtumakin paranee itsestään? Tai ei sille varmaan lääkärikään vois mitään edes? Ois vielä ollut tarkoitus...
  8. T

    Reväytin vissiin sitten jonkun lihaksen rintarangasta, kauankohan paraneminen kestää?

    Mulla oli joskus tuossa huhtikuun lopussa/toukokuun alussa paha flunssa monta viikkoa ja sen jälkeen paha yskä, ja se yskä jäi lievenpänä päälle. Tosin oon ajatellut että se yskän päälejääminen johtua astmasta ja siitepölystä, kun se ei oo kokoaikaista vaikka joka päivä yskittääkin. Jo muutaman...
  9. T

    Osaatko avata oven oikeaoppisesti? Tärkeä opetusvideo

    :laugh: Kävisköhän töistä myöhästymisen syyksi se jos sanois että en oikein hallitse vielä tuota oikeaoppista ovenavausta, ja siksi piti ottaa aamulla kymmeniä kertoja uusiksi ja katsoa välillä youtubesta opetusvideosta mallia. Joten meni vähän aikaa että pääsi ensin makuuhuoneesta ulos, sitten...
  10. T

    GALLUP: Paljonko päänympäryksesi on? (viitaten IS:n juttuun)

    Oletko täysin suomalainen? Koetko olevasi isopäinen kansainvälisesti verrattuna? Oletko nainen vai mies? (voit kertoa myös pituutesi) Viittaan tähän uutiseen: Selitt Katsotaan siis kuinka isoja päitä suomalaisilla oikein onkaan…. :D ----------------------------- Kerran aikoja...
  11. T

    Käytätkö tällaisia kesävaatteita tai haluaisitko käyttää?

    Mulla on itselleni sääntö että hameen pitää ulottua polviin, rannalla helteellä voi olla lyhyempi hamekin, muttei kuitenkaan mitään vesirajahametta. Shortseja en tykkää käyttää ollenkaan. Mutta muut saa käyttää mun puolesta mitä haluaa, tosin tuollaiset joista näkyy puoli takapuolta on kyllä...
  12. T

    Ei kellää sattuis olee ylhäällä Kinuskikissan mokkapalareseptiä?

    Minäkin olin ihan totaalisesti unohtanut Waybackmachinen -blondi minä :headwall:
  13. T

    Ei kellää sattuis olee ylhäällä Kinuskikissan mokkapalareseptiä?

    Eipä tuossa ekassa ohjeessa näköjään edes ollut kuorrutetta :D En tiedä mihin se on kadonnut, mutta näköjään se ohje löytyy myös muualta netistä. En itse muista yhtään että oonko sitten jostain netistä ottanut itsekin nuo vai kaverilta saanut, yks kaveri kyllä joskus jakoi Skypessä aina kaikki...
  14. T

    Ei kellää sattuis olee ylhäällä Kinuskikissan mokkapalareseptiä?

    Mokkapalat Pohja 5dl sokeria 5dl jauhoja 2tl vaniljasokeria 1 1/2 tl soodaa 1tl suolaa 2 1/2dl vettä 200g margariinia 3-4rkl kaakaojauhetta 1dl piimää( tai maustamatonta jogurttia, maitoa tai vahvaa kahvia) 2 kananmunaa Sekoita kuivat aineet keskenään (sokeri, jauhot...
  15. T

    Ei kellää sattuis olee ylhäällä Kinuskikissan mokkapalareseptiä?

    En tiedä Kinuskikissan ohjeista, mutta mulla ois koneella kaksikin mokkapalaohjetta, mutta en tiedä kenen ne on enkä muista mistä olen ne saanut. Kumpakaan en oo myöskään koskaan kokeillut, mutta ilmeisesti niiden pitäis olla jotain kehuttuja koska oon ne koneelle tallentanut. Tallennan vaan...
  16. T

    Tarkottaako tämä uni kuolemaa?

    Mullakin on irronnut useamman kerran ja vääntynyt ja kiertynty ja lohjennut ja vaikka mitä. Kukaan ei oo silti kuollut, en minä eikä kukaan tuttu. Mulla johtuu varmaan nuo unet siitä että oon oikomishoidon tarpeessa ja välillä aina alkaa joku juttu hampaissa häiritä, esim. puren...
  17. T

    Liljan pikkusiskolle nimi

    Pihla Aurora
  18. T

    Kilpirauhas arvot!

    Mä sain reilu 4 vuotta sitten lääkityksen arvoilla TSH reilu 8 ja T4V 13, mutta sain eka 2 vuotta tapella ennen kuin sain sen lääkityksen, eli voi olla vähän vaikeaa…. Oireita mullakin oli vaikka millä mitalla (matalaa kuumetta koko ajan eikä jaksanut yhtään mitään vaan nukuin, kolmasosa...
  19. T

    Kumman väriset silmät ovat kauniimmat?

    Eihän noissa sama ihminen oo, ihan eri näköinen.
  20. T

    Kumman väriset silmät ovat kauniimmat?

    Nuo vaaleansiniset, vaaleansiniset on yleensäkin minusta kaikista hienoimman väriset kaikista mahdollisista silmien väreistä.

Yhteistyössä