Hakutulokset

  1. J

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    verona81, ei tässä muuten ongelmia, mutta herkkutauon jäljiltä ei meinaa paino laskea takaisin siihen missä se oli ennen herkuttelua |O Jotenkin tuntuu että ei pidä näin pienillä kalorimäärillä pitää edes mässytaukoja, keho tuntuu imaisevan ne kaikki kalorit takaisin huikealla vauhdilla ja...
  2. J

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Pidinkin sen herkkupäivän tänään, päivää aiemmin, kun oli muutenkin vähän erilainen päivä, shoppailua Jyväskylässä jne.. ja nyt, huhhuh. :x Maha on ihan sairaan kipeä ja sekaisin. Ihan kamala olo. En ole koskaan ennen odottanut näin kovasti että pääsen takaisin laihduttamaan :laugh: Mies tuossa...
  3. J

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Kiitoksia sattsu :) tässä sinnitellään vielä! Viides päivä kuuria menossa, paino oli aamulla 54,9 kg, jihuu :D Ajattelin, että lauantaina voisi pitää pienen herkkupäivän kun silloin on tullut laihdutettua onnistuneesti 6 päivää putkeen. Tuskin yksi herkkupäivä sotkee koko viikon laihdutusta? Tai...
  4. J

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Nyt ei kyllä riitä voimat kuntoiluun, ehkä huomenna sitten... puuh. Olisi pitänyt arvata ettei kitukuureilla välttämättä ole kamalasti energiaa. :D Toinen päivä alkaa olla kohta pussissa, paino oli aamulla 56 kg, vähän niinkuin arvelinkin.
  5. J

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Ainiin, ja hyödynsin tänään myös juoksumattoa eli kulutin sillä 60 kaloria. :D Ainakin jos voi uskoa juoksumaton mittariin. On tuossakin kalorimäärässä huhkittavaa, vaikka se kuulostaakin vähältä. Suunnittelin, että jos jatkan juoksumaton käyttämistä päivittäin, voisin joka päivä lisätä...
  6. J

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    No minun tositoimintani kyllä lössähti pahemman kerran tuon kirjoitukseni jälkeen... |O Siis päätin aloittaa 500kcal/päivä -kuurin, jota sitten kesti huimat 4 päivää, jonka jälkeen söin vähän liikaa ja se kuuri jäi sen jälkeen siihen... :rolleyes: Aion yrittää tuota kuuria kumminkin uudestaan...
  7. J

    Heinäkuussa hoikistuvat

    Tavoitepainoni on kyllä alhainen, koska pituuteni on 167cm. Olen ollut joskus 51kg, ja silloinkin tuntui olevan ylimääräistä :confused: No, koitetaan joka tapauksessa tuota lukemaa uudestaan. Ehkä näenkin kehoni nyt paremmassa valossa.
  8. J

    Heinäkuussa hoikistuvat

    Hei! Vastaan nyt tänne kun toinen laihdutusketju johon olen kirjoitellut vaikuttaa niin autiolta... :D Laihdutan normaalipainon sisällä. Aloituspaino minulla on oli 64kg, tavoitepaino on 50kg. Tänä aamuna sain painoksi vihdoin 55,4 kg, kun paino oli pitkään jumittanut 57 kilossa. Noudatan...
  9. J

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Käyköhän täällä enää kukaan? :D Olen päätynyt tulokseen, että aion aloittaa erittäin tiukan dieetin että painoni alkaisi viimein laskea. En viitsi kertoa sen tarkemmin koska minulla on paineita yrittää antaa terveellinen kuva ruokavaliostani, vaikkei se sitä olekaan. Mutta siis sellainen...
  10. J

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Täällä ei kanssa ole paino laskenut kyllä mihinkään, liikuskelee siinä 56-57kg:n välillä. :| Eikun syömisiä tiukentamaan sitten. Ja ostin hiljattain juoksumaton, pitää päästä kokeilemaan sitäkin. :)
  11. J

    Kesäkuussa kaventuvat

    No joo, niinhän se menee, ja minä olisin onnellinen taas jonkun muun lukemista. :D Ei vaan voi olla tyytyväinen niihin omiin..
  12. J

    Kesäkuussa kaventuvat

    Ääk, en minä ainakaan. En osaa. :D Painoin tänä aamuna 56,9kg. Olisin toivonut että olisi 55:n puolella, mutta ei sitten. :( No, eilen tuli kyllä syötyäkin liikaa.
  13. J

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Aargh! :( Ei kai saisi valittaa niin kamalasti mutta olisi paino nyt edes tippunut vähäsen.. Lähtöpaino: 63kg Paino nyt: 56,9kg Painoa tippunut reilussa viikossa: 0,0kg, tullut lisää +0,3kg Pudotusta yhteensä: -6,1kg Tavoite: 50kg Tänään kyllä ihan varmasti pitäydyn dieetissä enkä syö...
  14. J

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    manta, miksi minusta ei yhtään tuntunut siltä että olisin pitänyt itseäni kurissa?? :D Voi olla tietty että olen vähän pakkomielteinen kohtuullisestakin ruokamäärästä, voihan se yksikin ateria sekoittaa oman rytmin mitä on seuraillut. Aion käydä vaa'alla huomenna ja toivon että se olisi...
  15. J

    Kesäkuussa kaventuvat

    No mielelläni vaihtaisin omat jalkani sinun jalkoihin. :D Minulla on hoikka keskivartalo, mutta jalat ja kädet on paksut. Ehdottomasti näin päin näyttää pahemmalta. Edit: siis Glorialle oli tämä :D
  16. J

    Kootaas porukka kasaan ja aletaan laihduttamaan :D Kaikki tukea tarvitsevat mukaan!

    Niin juu se oma tavoite... keskiviikkona saisi olla 55kg, mutta 56kg sallitaan. :D Kunhan ei ole noussut.
  17. J

    Kootaas porukka kasaan ja aletaan laihduttamaan :D Kaikki tukea tarvitsevat mukaan!

    Minäkin tulen mukaan. :) Laihduttelen ihan normaalipainon sisällä, eli pituus 167cm ja paino 57kg, pitäisi saada 50 kiloon. Vyötärö 66cm, en siis ole huolestunut siitä. Enemmänkin käsivarret, reidet ja pohkeet huolestuttavat ja näyttävät kamalan löllöiltä. :s pitäisi tietysti liikkuakin..
  18. J

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Tänään tuli syötyä grilliruokaa juhannuksen kunniaksi, ja minun on nyt vähän vaikea hahmottaa päivän kalorisaldoa. :O -aamulla 2 lasia kokista -useita uusia perunoita voilla -1 iso parsa jonka ympärille oli kiedottu pekonia -1½ kaalikäärylettä -pikku pala sinihomejuustoa ja muutama...
  19. J

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Aargh! En jaksanut odottaa ja menin sitten vaa'alle :D Tosi ihanaa nähdä taas uusi numero. =) Lähtöpaino: 63kg Paino nyt: 56,6kg Painoa tippunut 2 viikossa: -0,6kg Pudotusta yhteensä: -6,4kg Tavoite: 50kg Painoin tämän verran joskus viime syksynä. Vielä kun pääsisi toissa kevään...
  20. J

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Hmm, päivää vailla pari viikkoa mennyt ja paino ei ole kummemmin liikahtanut. Varmaankin johtuu viime viikkoisesta herkuttelusta... joo-o, meni kumminkin useamman päivän puolelle herkuttelu sen yhden päivän sijasta. :D Katsotaan ensi viikolla miten paino muuttunut.

Yhteistyössä