Hakutulokset

  1. P

    Muumimuki talvi 2008

    Onkohan tuota mukia vielä Jyväskylän kaupoissa myynnissä? Missä?
  2. P

    Muumimukit

    Myöhäinen muumimukien keräilijä haluaisi tietoja noista jo lopetetuista mukeista. Mitä mukeja on poistunut myynnistä? Mahtaakohan tuota talvi 2008 mukia olla saatavilla vielä jossain kaupassa Jyväskylässä?
  3. P

    Miten helpotusta 1-vuotiaan flunssaan?

    Kattilaan vettä kiehumaan ja kiehuva vesi kaadetaan tiskialtaaseen, jonka päällä hengitellään muutama minuutti. Nopeuttaa liman irtoamista ja meillä ainakin sitten nuha menee nopeammin ohitse näin.
  4. P

    Marraskuun taaperot 2006 :)

    Kiva kun siirsit pinon tänne taaperoihin Vempula. Täällä ne eniten koskettavat keskustelut alkavatkin olla. Hassua miten on vuosi mennyt niin hurjaa vauhtia. Jonnekin täyttää 2 viikon päästä 1.v ja kovasti olen tässä suunnitellut tulevia syntymäpäiviä. Mitäs sitä pääsee vieraille leipomaan...
  5. P

    MarraskuunVauvat 2006

    Jaksamista syksyn keskelle myös muille äideille. Tämä syksy taitaa lukeman perusteella olla kovinkin flunssaista aikaa :'( .
  6. P

    MarraskuunVauvat 2006

    Hei! Pitkästä aikaa ehdin tänne lukemaan näitä kirjoituksia. Jonne on sairastellut kovasti, välillä ahdistaa. Meillä käytössä nyt ventoline yskänlääke se on auttanut aika paljon, muutaman kerran ollaan käyty kuukauden sisällä kuitenkin spiiraa hengittämässä. Nyt päästiin terveyskeskuksen...
  7. P

    Mistä löytäisin ruokaohjeita vauvalle 8kk

    Tuon ketjun halusinkin löytää, siinä on niin hyviä ohjeita ja hukkasin senm, nyt täytyy tulostaa kiireesti. Kiitoksia kiitoksia!
  8. P

    Mistä löytäisin ruokaohjeita vauvalle 8kk

    siinäpä ne tärkeimmät, eli tarvitaan uusia maittavia ruokaohjeita lapselle. Rupeaa äitiäkin jo kyllästyttämään pojalleen tekemät ruoat, saatikka sitten poikaa :).
  9. P

    Ruokaa riisistä ja makaroonista 8kk ikäiselle?

    Onko teillä maittavia "ruokaohjeita" 8kk ikäiselle? Ruokia joissa käytetään riisiä tai makaroonia. Alkaa jo äitiäkin kyllästyttää perunan, porkkanan ja bataatin ainainen tarjoaminen ja tekisi mieli vähän laajentaa repertuaaria.
  10. P

    Torey Haydenin kirjat

    älä lannistu jos et pidä tuosta kirjasta. Itse luin sen vasta sen jälkeen, kun olin lukenut muita Toreyn kirjoja ja en pitänyt siitä. Olisi varmaankin jäänyt viimeiseksi jos en olisi muita lukenut. Tuota uusinta Aavetyttöä pitäisi aloitella lukemaan, kun taas sää huononee. Sain sen...
  11. P

    MarraskuunVauvat 2006

    Heipsan! Kamalata...tuli tänään mieleen jotta on tuo 8kk neuvola tällä viikolla. Pian täyttää Jonne jo taas yhden kuukauden lisää. Aika menee niin nopeaan, että pian sitä huomaa taas olevansa töissä ja hakevansa lasta sitten hoitopaikasta kotiin. Voi, en odota yhtään innolla sitä ensimmäistä...
  12. P

    7kk ruoka määrät

    Poika 7,5kk. Aamulla herätessään 2dl maitoa klo8 1,5dl puuroa klo10 hedelmäsose purkki ja 1,5dl maitoa klo12 kaksi purkillista liha tai kala/kasvis sosetta klo14 hedelmäsose purkki tai esim.banaani ja 1,5dl maitoa klo16 1 purkki kasvissosetta klo18 1,5dl puuroa klo19 2dl maitoa
  13. P

    MarraskuunVauvat 2006

    Taas on tovi kulunut viime kirjoitteluista. Vaihdoin nimimerkkini Pegasukseksi olen siis Jonnen äiti ent.nimim Santtu. Ollaan oltu tämä viikko mummolassa lomailemassa, Mieheni tekee pitkää työpäivää ja joskus yötäkin, joten annamme hänelle vähän tilaa ja rauhaa nukkua päivisin. Mukavasti on...
  14. P

    MarraskuunVauvat 2006

    Hei ! Alkaa 7kk päivät lähestyä. Kamalan nopeasti on mennyt aika, sitä on kuullut aina viisailta että nauti tuota vauva-ajasta se on niin nopeasti ohi. No nautittu on, mutta silti tämä aika menee minun mielestä ihan liian nopeasti. Me ollaan täällä kärsitty sitkeästä yskästä, liekkö johtuu...
  15. P

    imetys loppui ja alkoi itseä väsyttää ihan...

    Samaa väsymystä itselläkin, lopetin imettämisen 1kk sitten. Lopettamista ennen tuntui että ei ole kovinkaan väsynyt, mutta sitten iski väsymys kuin hyökyaalto päälle. On siihen luonnollinen selityskin: Kuulema imettäminen vapauttaa (tai jotain)hormonia joka edesauttaa nukahtamaan yöllä...
  16. P

    Ensimmäiset kuukautiset raskauden jälkeen

    Minulla on ollut aiemmin niukat ja n.4 päivää kestävät menkat. Nyt alkoivat ensimmäiset menkat raskauden jälkeen ja ne ovat todellakin yllättäneet runsaudellaan, sidettä saa olla vaihtamassa alvariinsa ja yölläkin juosta monta kertaa vessassa kun ei mikää yöside pidä. Onkohan muilla samoja...
  17. P

    Brio Primo turvakaukalo

    Kenelläkään kokemuksia kyseisestä turvakaukalosta? Tilavuus?
  18. P

    4D:ikuisesti imettävät

    Mun mielestä yli yksivuotiaan imetys on outoa ja yli kaksivuotiaan jo sairasta! Ja mitä korvatulehduksiin tulee niin ei ne kyllä imetykseen liity mitenkään! En oo ainakaan koskaan mitään yhtäläisyyksiä kuullut, päinvastoin!
  19. P

    6kk ja syö 2x yöllä

    Kuulostaa tutulta. Meitin 6kk poika söi yöllä niin kauan kun tissiä oli tarjollla. Viikko sitten lopetin sen kokonaan, viikkoa ennen aloin jätellä aina syöttöjä välistä, sitten yösyötöt pois, jolloin maidon tuotantokin väheni (tuotanto :) heh). Iltaisin porkkanaperuna- tai jotain muuta...
  20. P

    Itkua ja huutoa nukkumaanmennessä

    Täsmälleen samanlainen tilanne meillä ja ikäkin natsaa kohilleen, nyt puolen puoden iässä tosiaan alkoi nukkumaan menot vaikeutumaan. Välillä tuntuu ettei kaipaa kuin 2 unet ja välillä olisi vielä 3 tarpeen. Yritämmä nyt pikkuhiljaa siirtyä kokonaan pelkkiin 2 uniin. Poika on kovasti...

Yhteistyössä